AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #21 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 3.1.2022 den 20.31): Det er ikke noe som heter analsex orgasme. Kvinner har klitoris, g punkt og a punkt. Disse punktene kan føre til orgasme, ikke analen. Det er menn som får analorgasme Anonymkode: 0b871...fe9 Man kan jo kalle det hva man vil, men vi alle skjønner vel at det er snakk om en orgasme som er utløst kun av anal stimuli Anonymkode: 6541a...375 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #22 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Man kan jo kalle det hva man vil, men vi alle skjønner vel at det er snakk om en orgasme som er utløst kun av anal stimuli Anonymkode: 6541a...375 Vil tro det er sjeldent. Relativt få kvinner liker analsex, færre får orgasme ved bare det, noen av oss kan nok få orgasme under analsex ved stimulering av klitoris samtidig, og så må det nok være veldig få kvinner som kan få orgasme kun ved anal stimulering. Du må jo ta bort samtlige kvinner som ikke liker analsex og som må ha annen stimulering i tillegg. Av få kvinner som liker analsex i utgangspunktet må det derfor være svært få som kan svare på spørsmålet overhodet. Orgasmer er bare ulike er mitt svar. Tenning og situasjon utgjør større forskjeller for min del enn hva som stimuleres. Jeg har aldri fått orgasme ved kun anal stimulering. Stimulerer isåfall klitoris samtidig. Anonymkode: 385e2...b50
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #23 Skrevet 26. februar 2024 Vaginal får jeg kun når er meget opphisset. Da trenger han ikke være nær klitoris, bare pule meg. Da er det leppene rundt åpningen som starter også bare eksploderer det. Liker det aller best så blir ikke mye klitoris orgasme. Det blir mest hvis han slikker. Anonymkode: ec454...7af
Ingv38 Skrevet 27. februar 2024 #24 Skrevet 27. februar 2024 Jeg får orgasme kun av anal også men.. Da handler det nok mye om tenningen😊 Enkelt forklart er jeg kåt og skikkelig tent, settingen tenner meg skikkelig osv kan jeg få veldig sterke orgasmer kun ved å bli knullet analt, og skulle det passe å bli berørt vaginalt eller ved klitoris i en slik setting blir det bare helt sinnsykt himmelsk😊 Men, sånn er det dessverre ikke hver gang😳 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #25 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kan du få serieorgasmer også når du er den penetrerende parten, eller gjelder det bare når du blir penetrert? Så heldig du er, jeg får bare en, men den er himmelsk, og kan være langvarig. Har dog opplevd noen få ganger å komme to ganger vaginalt med samtidig klitorisstimuli. Anonymkode: 93631...e50 Kan du kjenne denne ‘trangere gangen’ knipe rundt ditt penishode når du penetrerer din partner med inn/ut bevegelse, og/eller/kun når holder den der inne? Er det å holde den der inne nok stimuli til at du kommer som den penetrerende part? Jeg oppdaget dette på meg selv helt tilfeldig ved dyp penetrering, da jeg nøt de dypeste sakte støtene, og ville bli der og kjenne mer. Er ikke lenger sammen med denne partneren, så jeg kan ikke finne ut dette fra ham. Har heller ingen andre å teste dette ut sammen med. Tenner veldig på tanken hvis mannen kan komme av «bare» denne indre knipingen, da støt som gjør at mannen kommer kan gjøre vondt for meg så nært orgasme grunnet sterke sammentrekninger. Anonymkode: 93631...e50
Tent Skrevet 27. februar 2024 #26 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kan du få serieorgasmer også når du er den penetrerende parten, eller gjelder det bare når du blir penetrert? Så heldig du er, jeg får bare en, men den er himmelsk, og kan være langvarig. Har dog opplevd noen få ganger å komme to ganger vaginalt med samtidig klitorisstimuli. Anonymkode: 93631...e50 Kun når jeg er mottager analt at jeg får serieorgasmer. Når jeg er den aktive så må det gå litt tid mellom orgasmene (ved stimuli av penis). Kun opplevd et par ganger at jeg har fått to orgasmer etter hverandre ved stimuli av penis. Min kone kan få «så mange orgasmer hun vil» ved hjelp av bullet vibrator på klitoris. Hun sier hun «drar» dem frem. Hun liker vibratorer som er lette å justere ned styrken på for så å «dra frem» en ny orgasme.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #27 Skrevet 27. februar 2024 Tent skrev (4 minutter siden): Kun når jeg er mottager analt at jeg får serieorgasmer. Når jeg er den aktive så må det gå litt tid mellom orgasmene (ved stimuli av penis). Kun opplevd et par ganger at jeg har fått to orgasmer etter hverandre ved stimuli av penis. Min kone kan få «så mange orgasmer hun vil» ved hjelp av bullet vibrator på klitoris. Hun sier hun «drar» dem frem. Hun liker vibratorer som er lette å justere ned styrken på for så å «dra frem» en ny orgasme. Unnskyld at jeg spør, men jeg er litt forvirret her nå. Er det samme mannen som svarer fremdeles? Er det din kone som tar deg med strapon eller en mann? Jeg er ny her i forumet og har ikke skjønt med en gang hvordan man svarer direkte slik at det blir svarvinduer under hverandre, om denne funksjonen fins. Dette var altså først og fremst et spørsmål til mannen som svarte først til mitt første bidrag, om hva jeg kjenner ved dyp penetrering. Helt i orden at andre kommer med innspill også, men et svar fra rette vedkommende er gull! Et spørsmål til: Kan du kjenne denne ‘trangere gangen’ knipe rundt ditt penishode når du penetrerer din partner med inn/ut bevegelse, og/eller/kun når holder den der inne? Er det å holde den der inne nok stimuli til at du kommer som den penetrerende part? Jeg oppdaget dette på meg selv helt tilfeldig ved dyp penetrering, da jeg nøt de dypeste sakte støtene, og ville bli der og kjenne mer. Er ikke lenger sammen med denne partneren, så jeg kan ikke finne ut dette fra ham. Har heller ingen andre å teste dette ut sammen med. Tenner veldig på tanken hvis mannen kan komme av «bare» denne indre knipingen, da støt som gjør at mannen kommer kan gjøre vondt for meg så nært orgasme grunnet sterke sammentrekninger. Anonymkode: 93631...e50
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #28 Skrevet 27. februar 2024 Det er bare en orgasme, men den kan føles annerledes avhengig av hvordan man stimuleres. Kvinner har ikke forskjellige orgasmer, kun forskjellige følelser ved utløsning. Anonymkode: a3e64...66d
Elaine Marley Skrevet 27. februar 2024 #29 Skrevet 27. februar 2024 Tråden er ryddet for brukerangrep, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #30 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vil tro det er sjeldent. Relativt få kvinner liker analsex, færre får orgasme ved bare det, noen av oss kan nok få orgasme under analsex ved stimulering av klitoris samtidig, og så må det nok være veldig få kvinner som kan få orgasme kun ved anal stimulering. Du må jo ta bort samtlige kvinner som ikke liker analsex og som må ha annen stimulering i tillegg. Av få kvinner som liker analsex i utgangspunktet må det derfor være svært få som kan svare på spørsmålet overhodet. Orgasmer er bare ulike er mitt svar. Tenning og situasjon utgjør større forskjeller for min del enn hva som stimuleres. Jeg har aldri fått orgasme ved kun anal stimulering. Stimulerer isåfall klitoris samtidig. Anonymkode: 385e2...b50 Av alle jeg har vært med, så er det 2/3 som ønsket og likte analsex, så at det er så ekstremt få går jeg ikke helt med på. Men klart det er mindretall av de som får orgasme av analsex, personlig har jeg bare møtt to, men de hadde hinsides kraftige orgasmer, så noe anderledes virker det som det er Anonymkode: 6541a...375
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #31 Skrevet 27. februar 2024 Jeg klarer ikke å få orgasme ved sex vaginalt uten å hjelpe til med leketøy eller hånda. Ved analsex så får jeg orgasme uten å røre. Orgasmen jeg får ved analsex er også kraftigere enn de gangene vi har sex vaginalt, orgasme ved analsex kjennes dypere på en måte og føles bedre. Vi har analsex oftere enn vaginalt. Anonymkode: b2d4f...5bc
Tent Skrevet 27. februar 2024 #32 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Unnskyld at jeg spør, men jeg er litt forvirret her nå. Er det samme mannen som svarer fremdeles? Er det din kone som tar deg med strapon eller en mann? Jeg er ny her i forumet og har ikke skjønt med en gang hvordan man svarer direkte slik at det blir svarvinduer under hverandre, om denne funksjonen fins. Dette var altså først og fremst et spørsmål til mannen som svarte først til mitt første bidrag, om hva jeg kjenner ved dyp penetrering. Helt i orden at andre kommer med innspill også, men et svar fra rette vedkommende er gull! Et spørsmål til: Kan du kjenne denne ‘trangere gangen’ knipe rundt ditt penishode når du penetrerer din partner med inn/ut bevegelse, og/eller/kun når holder den der inne? Er det å holde den der inne nok stimuli til at du kommer som den penetrerende part? Jeg oppdaget dette på meg selv helt tilfeldig ved dyp penetrering, da jeg nøt de dypeste sakte støtene, og ville bli der og kjenne mer. Er ikke lenger sammen med denne partneren, så jeg kan ikke finne ut dette fra ham. Har heller ingen andre å teste dette ut sammen med. Tenner veldig på tanken hvis mannen kan komme av «bare» denne indre knipingen, da støt som gjør at mannen kommer kan gjøre vondt for meg så nært orgasme grunnet sterke sammentrekninger. Anonymkode: 93631...e50 Det er min kone som tar meg med strapon. Og ja jeg kan komme ved kun å knipe rundt strapon/dildoen om den holdes stille og dypt. Og ja jeg har fått en mann som penetrere meg til å komme, ved at han var rolig og dypt inne i meg, og jeg kniper rundt penis hodet.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #33 Skrevet 27. februar 2024 Tent skrev (9 minutter siden): Det er min kone som tar meg med strapon. Og ja jeg kan komme ved kun å knipe rundt strapon/dildoen om den holdes stille og dypt. Og ja jeg har fått en mann som penetrere meg til å komme, ved at han var rolig og dypt inne i meg, og jeg kniper rundt penis hodet. Usj så ekle dere er. Og dette sitter du på et kvinneforum og skriver. Anonymkode: 0f1e4...90a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #34 Skrevet 27. februar 2024 Tent skrev (Akkurat nå): Det er min kone som tar meg med strapon. Og ja jeg kan komme ved kun å knipe rundt strapon/dildoen om den holdes stille og dypt. Og ja jeg har fått en mann som penetrere meg til å komme, ved at han var rolig og dypt inne i meg, og jeg kniper rundt penis hodet. Tusen takk for svar! Synd jeg bare har opplevd en orgasme om gangen på den måten, det er kanskje ikke lenge nok til at mannen kan komme. Klitoris er gjerne overfølsom etter orgasme også og klarer som regel ikke mer. Jeg kan tenke meg det er deilig for den penetrerende parten når du har serieorgasmer. En dag jeg får sjansen, må jeg prøve å få det til. Anonymkode: 93631...e50 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå