Gå til innhold

Hva er forskjellen på analsex orgasme, vaginal orgasme og klitoris orgasme? KVINNER!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan føles det? (for kvinner). Jeg og mannen har prøvd anal sex, men jeg klarer det ikke. Hvordan føles analsex orgasmen ut i forhold til vaginal? Vet ikke helt om jeg har hatt vaginal orgasme heller, kun klitoris orgasme. 

Skriv gjerne ned hvordan du opplever det :)

Anonymkode: 95e49...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hatt anal orgasme bortsett fra med klitoris stimulering, men vaginal orgasme kan jeg ikke si jeg merker noen forskjell på i og for seg sammenlignet med klitoris orgasme.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke noe annerledes. Det er de samme faktorene som fører til orgasme. 

Jeg får mer varierte orgasmer ved vaginal sex. Da får jeg serieorgasmer. Ved anal er jeg heldig om jeg får en. Den er isåfall lik første jeg får vaginalt, som er den svakeste jeg får. 

Med mindre du tenner veldig mentalt på å ha analsex kan du ikke forvente noe unikt. Hjernen er vårt største seksuelle organ. 

For meg som har analsex som nødløsning når jeg har mens, men ikke tenner spesielt på det, blir det ingen spesiell orgasme av det heller. 

Anonymkode: 385e2...b50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slik ser klitoris ut:

Klitoris – Wikipedia

Kvinners orgasme kommer pga stimulering av klitoris, enten fra utsiden eller innsiden. Den er ikke så lett å treffe fra analen.

Orgasme av analsex er det hovedsaklig mennene som har, da pga stimulering av prostata.

Anonymkode: bfe20...b73

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sterkere orgasmer ved analsex.

Men det er ofte for smertefullt til å få til/gjennomføre,så blir oftest vaginal sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst

For å få orgasme må klitoris stimuleres, enten direkte eller indirekte. Klitoris kan stimuleres indirekte fra skjeden og anus. Noen kvinner kan også få orgasme av å stimulere brystvortene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er ikke noe som heter analsex orgasme. Kvinner har klitoris, g punkt og a punkt. Disse punktene kan føre til orgasme, ikke analen. Det er menn som får analorgasme 

Anonymkode: 0b871...fe9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke hatt orgasme fra analsex enda. Men med vaginal sex får jeg oftere en dypere orgasme som varer lenger. Orgasmen fra brystvortestimuli er litt vanskelig å forklare - men litt mer overfladisk. 

Fikk orgasme da jeg hadde åpningsriene - det var en smule spesielt. Siden jeg hadde epidural kjente jeg det veldig godt siden smertene var så og si borte. 

Anonymkode: 42660...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine klitorisorgasmer er intense, stikkende. Blir kun en av den, fordi klitoris blir yberfølsom umiddelbart. Vaginale orgasmer er dypere og rundere på en måte. Kan få veldig mange av dem. 

Anal har jeg ikke gjennomført på veldig mange år. Tror ikke jeg fikk orgasme av det. 

Anonymkode: 5a008...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spruter når jeg kommer vaginalt. Den er fryktelig kraftig. Klitorisorgasmen er ikke fullt så kraftig, men kan komme opp til 7-8 ganger etter hverandre, altså serieorgasme. Analorgasme er det ingenting som heter. Uansett så er det klitoris som gjør at du får orgasme. 

Anonymkode: 62fe5...0a2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min kjære får både vaginal orgasme med sprut og klitorisorgasme, den ene eller den andre typen alt ettersom - eller begge på en gang, mener hun bestemt er det som skjer noen ganger. (Helst med min hjelp, hun er ikke så interessert i leketøy.) Men da er det plutselig "veldig nok" med denne ene. (Eller de to samtidige, da! Wow, tenker jeg i alle fall!) Helt slått ut...

Lurer på om hun kan - eller vil - ha serieorgasmer. Eller, vil jo tro det er mulig, men det må kanskje trenes opp og aller først være et ønske? Tror det er der det stopper litt opp, foreløpig. Vi har ikke fått utforsket dette fullt ut helt ennå, faktisk. Mottagelig for tips, men kvinner er da heller ikke like.

Anonymkode: 2949c...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klitoral orgasme er gjerne litt sånn "utenpå" opplevelse, intens konsentrert rundt området der det stimuleres. Kommer gjerne kjapt (noen sekunder), en myk tunge kan godt frembringe 8-10 orgasmer, med vibrator er det maks 3-4 før det blir litt ømt. Vaginal orgasme kan også komme ganske raskt, den kjennes mer dyp og intim ut, varer lengre og er mer intens. Anal orgasme er voldsom, tror kanskje det har litt med å gjøre at det hele starter mer mer spenning, ofte litt vondt (når han trenger inn, selv om han er varsom) der den lett pirrende smerten endres til intens nytende stimulering før orgasmen kommer som et voldsomt utbrudd. Min mann sier jeg både bråker mer, dirrer hardt, krøller tærne og går helt ut av mitt gode skinn når jeg kommer analt. 

Om det ga mening......

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Jeg liker analsex, og får lettere orgasme analt enn vaginalt. Spesielt ved dyp penetrering hvor jeg trykker mannen helt inn og holder seg der innerst er det et punkt som når det stimuleres av penishodet (ikke inn-ut men ved nikkende bevegelse) fører til orgasme med samtidig klitoris stimulering. Mannen kjenner også at dette stimulerer penishodet. Vet ikke hva det er, og har ikke hørt om noen andre som har det på samme måte. 
Jeg oppnår klitoris orgasme med og uten penetrering, men orgasmene er helt klart dypere og sterkere med penetrering. Hos meg er de sterkeste, dypeste og beste orgasmer analt med en penis som når i dypet. 
De kvinner som påstår at anal orgasme ikke fins hos kvinner har ikke selv opplevd det og kan bare snakke for seg selv. Er jeg tent nok kommer jeg hver gang på måten beskrevet over. 

Anonymkode: 93631...e50

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orgasme av analsex alene har jeg aldri opplevd, men ved å stimulere klitoris utvendig samtidig som vi har analsex gjør orgasmen sterkere/dypere enn ved bare klitorisstimulering. 
Orgasme av ren penetrering får jeg sjeldent og det tok nesten 15 år med samme mann før jeg fikk slike orgasmer, men de er også mye dypere enn kun ved ytre stimuli. Hvis han slikker meg eller fingrer meg etter penetrerende sex får jeg de sterkeste orgasmene (har bygd seg opp, men ikke brutt ut under penetreringen) og kan få mange på rad. Det får jeg ikke hvis jeg ikke har blitt penetrert først. Men disse orgasmene brer seg i hele kroppen og er helt ekstreme sammenlignet med andre orgasmer jeg får. 

Så vi gjør det litt bakvendt fra mange andre da han ikke slikker/fingrer meg til orgasme før penetrering, men gjør det etterpå hvis jeg ikke fikk orgasme underveis. Jeg får ikke lettere vaginale orgasmer ved å ha fått orgasme før penetrering slik som jeg hører mange andre får. Her får jeg lettest orgasme ved godt og langt forspill, helst uten at han rører fitta før penetrering, men fokuserer på resten av kroppen. 

Anonymkode: 64455...9d6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg liker analsex, og får lettere orgasme analt enn vaginalt. Spesielt ved dyp penetrering hvor jeg trykker mannen helt inn og holder seg der innerst er det et punkt som når det stimuleres av penishodet (ikke inn-ut men ved nikkende bevegelse) fører til orgasme med samtidig klitoris stimulering. Mannen kjenner også at dette stimulerer penishodet. Vet ikke hva det er, og har ikke hørt om noen andre som har det på samme måte. 
Jeg oppnår klitoris orgasme med og uten penetrering, men orgasmene er helt klart dypere og sterkere med penetrering. Hos meg er de sterkeste, dypeste og beste orgasmer analt med en penis som når i dypet. 
De kvinner som påstår at anal orgasme ikke fins hos kvinner har ikke selv opplevd det og kan bare snakke for seg selv. Er jeg tent nok kommer jeg hver gang på måten beskrevet over. 

Som mann kjenner jeg igjen din beskrivelse ved dyp anal penetrering og holde den der. Analen har «en ny gang» som er trangere og denne «trange gange» vil knipe rundt penishode. 
Jeg får orgasmer (også serie) ved slik stimuli uten at prostata blir stimuler, så da kan kvinner også få slike orgasmer. 
Når jeg får prostata orgasmer, som for meg krever stort trykk mot prostata, så føles de anderledes ut. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke orgasme av analsex eller vaginalsex. Analsex er bare ubehagelig. Kjennes bare ut som å bæsje en veldig lang og hard avføring og «aldri» bli ferdig.

stimulir klitorisen min og jeg får orgasme i løpet av noen sekunder.

Anonymkode: 1f89d...7d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved analsex kjentes det også slik ut for meg, i starten. «Hemmeligheten» til suksess var derimot å stimulere anus utvendig med lett trykk med finger eller penis til det føltes godt og vente med penetrering til den «inviterte inn», og aldri lenger enn hva som føltes bare godt. Til slutt gikk det helt inn, og oppdaget da nye gleder ved det. Alltid husk nok smøring. Håper dette hjelper noen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Får ikke orgasme av analsex eller vaginalsex. Analsex er bare ubehagelig. Kjennes bare ut som å bæsje en veldig lang og hard avføring og «aldri» bli ferdig.

stimulir klitorisen min og jeg får orgasme i løpet av noen sekunder.

Anonymkode: 1f89d...7d8

Ved analsex kjentes det også slik ut for meg, i starten. «Hemmeligheten» til suksess var derimot å stimulere anus utvendig med lett/moderat trykk med finger eller penis til det føltes godt og vente med penetrering til den «inviterte inn», og aldri lenger enn hva som føltes bare godt. Til slutt gikk det helt inn, og oppdaget da nye gleder ved det. Alltid husk nok smøring. Håper dette hjelper noen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er trolig at 100 % kvinner kan få klitorisorgasme, 20 % kan få vaginalorgasme og ? % kan få analorgasme. 

Anonymkode: 4c75f...f44

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tent skrev (10 timer siden):

Som mann kjenner jeg igjen din beskrivelse ved dyp anal penetrering og holde den der. Analen har «en ny gang» som er trangere og denne «trange gange» vil knipe rundt penishode. 
Jeg får orgasmer (også serie) ved slik stimuli uten at prostata blir stimuler, så da kan kvinner også få slike orgasmer. 
Når jeg får prostata orgasmer, som for meg krever stort trykk mot prostata, så føles de anderledes ut. 

Kan du få serieorgasmer også når du er den penetrerende parten, eller gjelder det bare når du blir penetrert? 
Så heldig du er, jeg får bare en, men den er himmelsk, og kan være langvarig. Har dog opplevd noen få ganger å komme to ganger vaginalt med samtidig klitorisstimuli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...