Gå til innhold

Hvor få en kjøpt en tettsittende ull hals til dam?e

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Brynje hals i ull men den er så løs at jeg må ha en i bomull utenpå for at den skal sitte inntil. Noen som vet om en hals som ikke blir vid etter to tre gangers bruk?  

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har devold og den er ganske løs. Men hva med å prøve en devold junior?

Anonymkode: 9bbf3...7ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har devold og den er ganske løs. Men hva med å prøve en devold junior?

Anonymkode: 9bbf3...7ce

Prøvd en i barne str den var også vid men relativt kort. Blir brukt til pannebånd. 

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke å være 100% ull så lenge den er varm og god

Skrevet
Cecilie82 skrev (1 time siden):

Hvis denne ikke blir alt for vid så må denne vurderes😃

Nei, den sitter godt inntil🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Janus har til voksne og apotek1 har. 

Anonymkode: b0293...e36

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt alle halser vil vide seg ut etter litt bruk - det er aberet med at de må strekkes ut over hodet.

Kjøp to og sirkuler de i vask, er hva jeg gjør :) 

Dessuten - dess mykere ull, som merino som vanligvis brukes i kjøpeplagg, dess mindre spenst er det også i ulla. Da blir plagg slappere fortere. Bakdelen med myke ullplagg. Den halsen jeg har som holder seg desidert best er en håndstrikket i godt ullgarn, men det er selvfølgelig ikke for alle.

Anonymkode: 88694...3e1

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 3.1.2022 den 22.45):

Absolutt alle halser vil vide seg ut etter litt bruk - det er aberet med at de må strekkes ut over hodet.

Kjøp to og sirkuler de i vask, er hva jeg gjør :) 

Dessuten - dess mykere ull, som merino som vanligvis brukes i kjøpeplagg, dess mindre spenst er det også i ulla. Da blir plagg slappere fortere. Bakdelen med myke ullplagg. Den halsen jeg har som holder seg desidert best er en håndstrikket i godt ullgarn, men det er selvfølgelig ikke for alle.

Anonymkode: 88694...3e1

Er noen som holder seg bedre en andre den fra Samsøe så ikke så verst ut.  Alternativet er to eller en med en annen utpå i et stoff med mer stretch 

Endret av Cecilie82
AnonymBruker
Skrevet
Cecilie82 skrev (8 minutter siden):

Nøste barn var fin den. Men nå var dette til voksen 

Den ligger under tilbehør - dame så jeg regner med den passer voksne og.

Anonymkode: cf07b...e7f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Den ligger under tilbehør - dame så jeg regner med den passer voksne og.

Har en til barn ble litt i det korteste laget

Skrevet (endret)
Cecilie82 skrev (13 timer siden):

Er noen som holder seg bedre en andre den fra Samsøe så ikke så verst ut.  Alternativet er to eller en med en annen utpå i et stoff med mer stretch 

Jeg har brukt den fra Samsøe mye - synes den holder fasongen veldig godt. Den er som halsen på en pologenser, altså ganske så tettsittende. Om du bestiller fra Zalando har du vel dessuten 100 dagers returrett dersom du ikke er fornøyd med kvaliteten. 

Endret av Roci
  • Liker 1
Skrevet
On 1/3/2022 at 10:11 PM, AnonymBruker said:

Lanullva og, men den ser utsolgt ut:

https://www.lanullva.no/dame/tilbehor/ullhals/lanullva-ullhals-voksen-koks-sort-1

Lanullva sin er fantastisk. Sitter helt inntil og vier seg ikke ut. Er ikke akkurat noe fashion-plagg , den er desidert finest når den ligger innunder genseren eller liknende, og "flappene" er ikke så veldig store (men det er det som gjør den praktisk også). Hvis du er på jakt etter noe som faktisk skal brukes ute for å holde varmen er denne genial. Kjempedeilig å ha et skjerf utenpå så det blir tett og godt i halsen på jakka. 

Anonymkode: 3324d...263

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...