AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Min eks og jeg gikk fra hverandre nylig. Det var jeg som ønsket bruddet, så det er strengt tatt jeg som gikk. Vi har vært sammen i nesten åtte år, og vært forlovet i tre av disse årene. Jeg er veldig glad i min eks, men jeg elsker ham ikke mer. Vi har ikke vært intime på nesten tre år, det vil si at han ikke har ønsket å verken være intim eller ha sex. Ikke at jeg trenger sex hele tiden, men et kjærtegn, et kyss, et eller annet, hadde vært hyggelig å få. Han var avvisende når jeg prøvde å gi dette, og til slutt gav jeg opp. Det har medført at jeg har levd med min eks som en god venn. Vi deler heller ikke soverom, og har fungert som verdens beste venner. Det var han som valgte å flytte ut av soverommet, og den dagen var ekstremt sår for min del. Det var liksom kroken på vårt intime forhold. Når jeg prøvde å ta en prat med ham, som sikkert var 10+ ganger, ble han sint og sur. Det var noe han overhodet ikke ville snakke om. Han lukket seg inne i sin egen verden, og det var veldig vanskelig å forholde seg til. Jeg følte meg uelsket og fikk veldig dårlig selvtillit. Det har vært en tung tid, også fordi min eks sliter psykisk. Han har vært mye deprimert og hatt mørke dager. Jeg har hjulpet han gjennom terapi og vonde stunder. Og dette har nok også medført at jeg har glemt meg selv i forholdet. Han har på en måte tatt all plass, men det har jo bare vært sånn det har vært. Han er syk, og det kan han ikke noe for. Men jeg har nok fungert mer som en mamma og en venn, framfor en kjæreste. Jeg skal innrømme at jeg var utro mot min eks de siste månedene av forholdet. Overhodet ikke planlagt, og aldri noe jeg så for meg at jeg skulle gjøre, og det er en ting jeg alltid vil angre på, og som jeg ikke kan unnskylde. Jeg skrev ikke det jeg skrev over for å unnskylde, det finnes ingen god unnskyldning for utroskap, men det er en forklaring. Etter utroskapen visste jeg at dette er noe min eks ikke fortjente, og jeg valgte derfor å avslutte vårt forhold. Jeg har ikke fortalt om utroskapen. Så er spørsmålet: bør jeg si noe om utroskapen? Bør han få vite det? Utroskapen var en utløsende faktor for bruddet, men det var ikke den opprinnelige årsaken. Jeg hadde tenkt å gå fra ham uansett, men dette fremskyndet mine følelser og tanker rundt eventuelt brudd. Men, jeg ønsker ikke å si noe for å lette min samvittighet, for det fortjener jeg ikke. Det vil i så fall være for hans del. Men samtidig, hva godt vil det gjøre ham nå? Samtidig vil jeg jo egentlig være ærlig (ironisk nok, siden jeg var utro, jeg vet). Da han spurte om hvorfor jeg ville gå, sa jeg at jeg fremdeles er veldig glad i ham, hvilket er sant, men at jeg ikke lenger elsker ham. Det tok han svært tungt, og det ble mange tårer fra oss begge. Å gå fra ham var som å gå fra min bestevenn. Som venn har han vært den beste jeg kunne få i livet mitt. I etterkant har jeg hjulpet han med alt det praktiske. Jeg har ordnet opp ift boliglån, gitt ham en større del av sparekontoen enn han har krav på slik at han kan få seg en fin bolig han har råd til (han sparte lite selv, men siden jeg får beholde boligen, har jeg valgt å gi ham litt for å kunne komme seg ut på boligmarkedet alene), jeg har ordnet alt med forsikringer og regninger (han var aldri god på dette før vi møttes, det var jeg som holdt skikk i økonomien) og hjelper han en del med dette ennå (bare for å være sikker på at regninger ikke havner feil, som tidligere økonomisk rotehode er han livredd for at ting skal gå galt nå), har hjulpet med pakking og alt det praktiske i ny leilighet. I etterkant vekket utroskapen også noe annet i meg: nemlig et savn etter et velfungerende sexliv, og et liv med intimitet og nærhet. Og derfor begynte jeg så smått å date ganske rett etter bruddet. Kanskje rart for noen, men jeg følte at jeg i realiteten hadde vært ferdig i forholdet i tre år, så det føltes riktig. Så er jo spørsmålet: når vil det være "greit" å eventuelt annonsere nytt forhold hvis det skjer? Det er ikke snakk om samme mann jeg var utro med, bare for å understreke det. Siden bruddet er ferskt har jeg holdt en meget lav profil. Og jeg har ikke tenkt til å annonsere noe nytt forhold med en gang uansett. Jeg vil ta det rolig. At jeg har truffet denne mannen har jeg ikke sagt til noen, heller ikke til venninner eller foreldre. Det er fordi jeg vet eksen tar bruddet vårt svært tungt, og jeg ønsker virkelig ikke gå legge sten på byrden. Men hvor lenge bør jeg vente før man eventuelt sier noe? Seks måneder? Ett år? Kommer uansett til å gi det tid. Og ja. Jeg vet at jeg nok blir mislikt sterkt fordi jeg var utro. Det er jeg meget godt forberedt på, jeg skjønner dere i så fall. Jeg hater ironisk nok utroskap selv og trodde ikke det skulle være meg som var utro. Jeg møtte meg selv i døra. Det finnes det ingen unnskyldning for det jeg gjorde. Det vil jeg angre på så lenge jeg lever uavhengig av hvor mye jeg har elsket eller ikke elsket min eks. Det er noe av det vondeste og fæleste man kan gjøre mot noen i et forhold. Jeg kommer aldri til å tilgi meg selv. Han fortjener alt godt. Anonymkode: 19c7d...8f3 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Vent 6 mnd med å annonsere det nye forholdet. Anonymkode: 6ee34...f89 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Ikke si noe om utroskapen. Gavner ingen. Om du får nytt forhold, del det med andre når det kjennes naturlig for deg. Om det er en måned eller to år. Ikke flagg det i fjeset for eksen din, men ikke skjul det kun for han. Behandle han som du ville blitt behandlet selv med tanke på det Anonymkode: 9b66b...cd3 14
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 Ikke gjør bruddet verre for exen din med å fortelle han om sidespranget ditt. La han slippe flere bekymringer. Du har tydeligvis større appetitt på livet enn han, og jeg tror ikke du skylder han så mye mer etter alt du har hjulpet han med. Du trenger vel ikke flashe med at du dater igjen, men en dag blir det vel kjent uansett Anonymkode: e2a7d...158 14
NiceOrNothing Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min eks og jeg gikk fra hverandre nylig. Det var jeg som ønsket bruddet, så det er strengt tatt jeg som gikk. Vi har vært sammen i nesten åtte år, og vært forlovet i tre av disse årene. Jeg er veldig glad i min eks, men jeg elsker ham ikke mer. Vi har ikke vært intime på nesten tre år, det vil si at han ikke har ønsket å verken være intim eller ha sex. Ikke at jeg trenger sex hele tiden, men et kjærtegn, et kyss, et eller annet, hadde vært hyggelig å få. Han var avvisende når jeg prøvde å gi dette, og til slutt gav jeg opp. Det har medført at jeg har levd med min eks som en god venn. Vi deler heller ikke soverom, og har fungert som verdens beste venner. Det var han som valgte å flytte ut av soverommet, og den dagen var ekstremt sår for min del. Det var liksom kroken på vårt intime forhold. Når jeg prøvde å ta en prat med ham, som sikkert var 10+ ganger, ble han sint og sur. Det var noe han overhodet ikke ville snakke om. Han lukket seg inne i sin egen verden, og det var veldig vanskelig å forholde seg til. Jeg følte meg uelsket og fikk veldig dårlig selvtillit. Det har vært en tung tid, også fordi min eks sliter psykisk. Han har vært mye deprimert og hatt mørke dager. Jeg har hjulpet han gjennom terapi og vonde stunder. Og dette har nok også medført at jeg har glemt meg selv i forholdet. Han har på en måte tatt all plass, men det har jo bare vært sånn det har vært. Han er syk, og det kan han ikke noe for. Men jeg har nok fungert mer som en mamma og en venn, framfor en kjæreste. Jeg skal innrømme at jeg var utro mot min eks de siste månedene av forholdet. Overhodet ikke planlagt, og aldri noe jeg så for meg at jeg skulle gjøre, og det er en ting jeg alltid vil angre på, og som jeg ikke kan unnskylde. Jeg skrev ikke det jeg skrev over for å unnskylde, det finnes ingen god unnskyldning for utroskap, men det er en forklaring. Etter utroskapen visste jeg at dette er noe min eks ikke fortjente, og jeg valgte derfor å avslutte vårt forhold. Jeg har ikke fortalt om utroskapen. Så er spørsmålet: bør jeg si noe om utroskapen? Bør han få vite det? Utroskapen var en utløsende faktor for bruddet, men det var ikke den opprinnelige årsaken. Jeg hadde tenkt å gå fra ham uansett, men dette fremskyndet mine følelser og tanker rundt eventuelt brudd. Men, jeg ønsker ikke å si noe for å lette min samvittighet, for det fortjener jeg ikke. Det vil i så fall være for hans del. Men samtidig, hva godt vil det gjøre ham nå? Samtidig vil jeg jo egentlig være ærlig (ironisk nok, siden jeg var utro, jeg vet). Da han spurte om hvorfor jeg ville gå, sa jeg at jeg fremdeles er veldig glad i ham, hvilket er sant, men at jeg ikke lenger elsker ham. Det tok han svært tungt, og det ble mange tårer fra oss begge. Å gå fra ham var som å gå fra min bestevenn. Som venn har han vært den beste jeg kunne få i livet mitt. I etterkant har jeg hjulpet han med alt det praktiske. Jeg har ordnet opp ift boliglån, gitt ham en større del av sparekontoen enn han har krav på slik at han kan få seg en fin bolig han har råd til (han sparte lite selv, men siden jeg får beholde boligen, har jeg valgt å gi ham litt for å kunne komme seg ut på boligmarkedet alene), jeg har ordnet alt med forsikringer og regninger (han var aldri god på dette før vi møttes, det var jeg som holdt skikk i økonomien) og hjelper han en del med dette ennå (bare for å være sikker på at regninger ikke havner feil, som tidligere økonomisk rotehode er han livredd for at ting skal gå galt nå), har hjulpet med pakking og alt det praktiske i ny leilighet. I etterkant vekket utroskapen også noe annet i meg: nemlig et savn etter et velfungerende sexliv, og et liv med intimitet og nærhet. Og derfor begynte jeg så smått å date ganske rett etter bruddet. Kanskje rart for noen, men jeg følte at jeg i realiteten hadde vært ferdig i forholdet i tre år, så det føltes riktig. Så er jo spørsmålet: når vil det være "greit" å eventuelt annonsere nytt forhold hvis det skjer? Det er ikke snakk om samme mann jeg var utro med, bare for å understreke det. Siden bruddet er ferskt har jeg holdt en meget lav profil. Og jeg har ikke tenkt til å annonsere noe nytt forhold med en gang uansett. Jeg vil ta det rolig. At jeg har truffet denne mannen har jeg ikke sagt til noen, heller ikke til venninner eller foreldre. Det er fordi jeg vet eksen tar bruddet vårt svært tungt, og jeg ønsker virkelig ikke gå legge sten på byrden. Men hvor lenge bør jeg vente før man eventuelt sier noe? Seks måneder? Ett år? Kommer uansett til å gi det tid. Og ja. Jeg vet at jeg nok blir mislikt sterkt fordi jeg var utro. Det er jeg meget godt forberedt på, jeg skjønner dere i så fall. Jeg hater ironisk nok utroskap selv og trodde ikke det skulle være meg som var utro. Jeg møtte meg selv i døra. Det finnes det ingen unnskyldning for det jeg gjorde. Det vil jeg angre på så lenge jeg lever uavhengig av hvor mye jeg har elsket eller ikke elsket min eks. Det er noe av det vondeste og fæleste man kan gjøre mot noen i et forhold. Jeg kommer aldri til å tilgi meg selv. Han fortjener alt godt. Anonymkode: 19c7d...8f3 Kjære deg . Du har da vel gjort mer enn nok for både han og forholdet . Når det er slutt har du ingen informasjonsplikt overfor han lenger . Hadde ikke informert om utroskapen . Det kommer det ingenting godt utav . Hadde bare gått videre i livet å tenkt at du har gjort så godt du har kunnet for både dere /han . 7
Crazydoglady Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 (endret) Ikke informer om utroskap nå, det vil bare gjøre vondere. Om han tar det opp igjen å trenger closure så får du heller si det som det er, dere hadde ikke et par forhold de siste 3 årene og det har ført til at følelser forsvinner og at man har evt behov som ikke blir dekt i tillegg til at det sliter på deg mentalt å være i ett ikke fungerende forhold. Det skjønner nok han og innerst inne, selv om han fortsatt synes det er trist. Endret 3. januar 2022 av Crazydoglady 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #7 Skrevet 3. januar 2022 Ts her. Takk for svar, jeg ble litt overraskende over den rause tonen, jeg var sikker på at jeg skulle bli høvlet ned. Takk for gode råd. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vent 6 mnd med å annonsere det nye forholdet. Anonymkode: 6ee34...f89 Ja, takk, det var også det jeg tenkte kunne være fornuftig. Det er uansett uaktuelt å annonsere noe nå. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke si noe om utroskapen. Gavner ingen. Om du får nytt forhold, del det med andre når det kjennes naturlig for deg. Om det er en måned eller to år. Ikke flagg det i fjeset for eksen din, men ikke skjul det kun for han. Behandle han som du ville blitt behandlet selv med tanke på det Anonymkode: 9b66b...cd3 Takk for råd. Ja, tror du har rett. Jeg tror heller ikke det vil gavne ham, med mindre han krever svar. Men usikker på om jeg skal si noe uansett. Og ja, skal ta det med ro, har ikke et ønske om å buse ut med det helt ennå. Også fordi det er familie og venner som blir berørte. Ikke alle har fått vite det ennå, så det vil komme som et sjokk for dem (av hensyn til eksen har jeg latt være å si noe før han er klar). AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke gjør bruddet verre for exen din med å fortelle han om sidespranget ditt. La han slippe flere bekymringer. Du har tydeligvis større appetitt på livet enn han, og jeg tror ikke du skylder han så mye mer etter alt du har hjulpet han med. Du trenger vel ikke flashe med at du dater igjen, men en dag blir det vel kjent uansett Anonymkode: e2a7d...158 Takk for råd. Ja, enig, jeg har ikke et ønske om å flashe noe som helst, det ville i så fall vært veldig slemt, tenker jeg. NiceOrNothing skrev (10 timer siden): Kjære deg . Du har da vel gjort mer enn nok for både han og forholdet . Når det er slutt har du ingen informasjonsplikt overfor han lenger . Hadde ikke informert om utroskapen . Det kommer det ingenting godt utav . Hadde bare gått videre i livet å tenkt at du har gjort så godt du har kunnet for både dere /han . Du har vel rett, jeg ønsker bare ikke å såre ham unødvendig (mer enn jeg allerede har gjort). Det henger vel igjen med at jeg alltid har følt ansvar for ham. Men ja, det er på tide å gå videre, og at han blir mer selvstendig. Crazydoglady skrev (10 timer siden): Ikke informer om utroskap nå, det vil bare gjøre vondere. Om han tar det opp igjen å trenger closure så får du heller si det som det er, dere hadde ikke et par forhold de siste 3 årene og det har ført til at følelser forsvinner og at man har evt behov som ikke blir dekt i tillegg til at det sliter på deg mentalt å være i ett ikke fungerende forhold. Det skjønner nok han og innerst inne, selv om han fortsatt synes det er trist. Enig. Jeg lar det være. Jeg tenker jeg trenger ikke å legge sten til byrden. Uansett, takk for gode svar, det gav meg i hvert fall litt mer klarhet. Anonymkode: 19c7d...8f3 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #8 Skrevet 4. januar 2022 Med mindre det er fare for at han får høre det fra andre, eller det er fare for at han er smittet av kjønnssykdommer, så er det ikke vits. Det er uansett slutt. Det vil gjerne lette på DIN samvittighet, men for han vil det kun gjøre vondt verre. Flott at du vil ta hensyn til han når det gjelder dating etter brudd. Dette er det ingen fasit på. Tenker det er bra det ikke er han du var utro med. Husk at du skal tenke på deg selv også. ❤️ Anonymkode: 0e65c...ad3 1
Juniper Skrevet 4. januar 2022 #9 Skrevet 4. januar 2022 Forholdet hadde i praksis vært over for din del i tre år når du sa du ville avslutte, så forstår godt at du går rett på dating. Jeg tenker at du må kutte strenger mellom deg og eksen. Slutte å ordne opp for han. Slutte å fikse økonomi. Han må ta ansvar for seg selv. Han tok jo valget om å avslutte det vesentlige av forholdet deres ved å stoppe all intimitet og flytte ut av soverommet! Utrolig at du lot det gå tre år før du fikk nok. Lykke til med en ny start. 8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #10 Skrevet 4. januar 2022 Jeg er fortsatt god venn med min eks 15 år etter bruddet og både han og jeg vet at hvis vi trenger noe og er i beit for hjelp stiller vi opp, det handler ikke om å beholde "strenger" eller behov for å kutte de men om å være en OK menneske overfor noen som i mange år var en viktig del av ens liv. Min nåverende mann og min eks går godt overens og vi har både besøk og er på besøk når det er naturlig - vi er venner. Det er helt greit å være venner med en eks, ikke la noen fortelle det annet. Når jeg traff min nåværende mann hadde vi vært separert i 8 mnd, jeg valgte si fra til eksen før noen andre visste at vi var på date osv av respekt for han og fordi det hadde gått såvidt lang tid, for meg føltes det riktig - du må kjenne på hva som føles riktig for deg. Jeg ville derimot ikke sagt noe om det ikke var en potensiell partner du dater, det er det ikke verdt.. Anonymkode: 192c7...f83 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #11 Skrevet 4. januar 2022 Jeg tenker at dersom han trenger mer forklaring på hvorfor det ble slutt, så har det som du også selv sier, egentlig ingenting med utroskapen å gjøre. Du kan forklare det med mangel på nærhet, manglende vilje fra han til å endre ting så dine behov ble dekket, det at han flyttet ut av soverommet. Her er det altså et hav av ting å ta av, og ingen av dem har egentlig med utroskapen å gjøre. Anonymkode: 9bed3...176 6
Gjest Chroma Skrevet 4. januar 2022 #12 Skrevet 4. januar 2022 I situasjonen du beskriver er det fullstendig meningsløst å skulle fortelle det, det fører kun til mer smerte for han.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #13 Skrevet 4. januar 2022 Dette er nesten identisk med min historie! Kjenner meg så godt igjen. Jeg har i ettertid innsett at utroskapen min var et desperat forsøk på å bli sett som menneske, etter at forholdet var fysisk dødt og vi heller aldri snakket ordentlig sammen. Alt var logistikk. Men jeg skulle jo ønske at jeg hadde gjort ting i en annen rekkefølge, uten at det hjelper å sitte og tenke det nå. Er enig med de andre, ikke fortell om utroskapen. Det er ingen grunn til å si det, annet enn å lette egen samvittighet. At du er bevisst på at du er så mye lengre i den mentale prosessen enn ham, tyder på at du tar hensyn og ikke rusher info om nytt forhold. Et halvår etter brudd må være ok, selv om det uansett kan være vondt for den andre. Brudd er brudd, og du er ikke ansvarlig for hans følelser (selv om det er fint å ta hensyn innen rimelighetens grenser). Anonymkode: 232b8...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #14 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du kan forklare det med mangel på nærhet, manglende vilje fra han til å endre ting så dine behov ble dekket, det at han flyttet ut av soverommet. Her er det altså et hav av ting å ta av, og ingen av dem har egentlig med utroskapen å gjøre. Tenker det blir litt feil å legge skylden på han også. Det er jo lenge siden de var intime, så hun kan jo bare si at følelsene har gått over i vennskap. Det er jo en naturlig ikke-anklagende konsekvens. Anonymkode: 0e65c...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #15 Skrevet 4. januar 2022 Crazydoglady skrev (På 3.1.2022 den 1.49): Ikke informer om utroskap nå, det vil bare gjøre vondere Dersom det hadde vært motsatt (trådstarter var mann): -Ditt jævla svin, skjønner du ikke at du ødelegger et annet menneske? -Jeg vil i hvert fakk vist om eksen var utro, vær så snill og fortell! Anonymkode: 9b64e...82f 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #16 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 3.1.2022 den 1.28): Jeg skal innrømme at jeg var utro mot min eks de siste månedene av forholdet. Overhodet ikke planlagt, og aldri noe jeg så for meg at jeg skulle gjøre, og det er en ting jeg alltid vil angre på, og som jeg ikke kan unnskylde. Jeg skrev ikke det jeg skrev over for å unnskylde, det finnes ingen god unnskyldning for utroskap, men det er en forklaring. Etter utroskapen visste jeg at dette er noe min eks ikke fortjente, og jeg valgte derfor å avslutte vårt forhold. Jeg har ikke fortalt om utroskapen. Som kvinne er det helt vanlig å lyve og å holde utroskapen skjult. Som man ville du vært forpliktet til å fortelle. Så du trenger ikke å fortelle eller føle noe negativt. Anonymkode: f7357...3a4
Juniper Skrevet 4. januar 2022 #17 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dersom det hadde vært motsatt (trådstarter var mann): -Ditt jævla svin, skjønner du ikke at du ødelegger et annet menneske? -Jeg vil i hvert fakk vist om eksen var utro, vær så snill og fortell! Anonymkode: 9b64e...82f I et omvendt tilfelle der kona hadde flyttet ut av soverommet for tre år siden, nektet intimitet, slet psykisk, og forholdet var stein dødt, så hadde jeg ikke rådet mannen til å fortelle om utroskapen! Den eneste feilen TS har gjort er å bli så fanget i nettet der hun har vært mor, venn og «enabler» for partneren etter at partneren i praksis har avsluttet forholdet. Hun skulle gått for mer enn to år siden. Hun fortjener også et liv. Og det samme om rollene hadde vært snudd. 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #18 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dersom det hadde vært motsatt (trådstarter var mann): -Ditt jævla svin, skjønner du ikke at du ødelegger et annet menneske? -Jeg vil i hvert fakk vist om eksen var utro, vær så snill og fortell! Anonymkode: 9b64e...82f Hvorfor ville du visst hvis ingen andre visste om det, og du ikke hadde ligget med typen etter at han var utro, og han hadde gjort det slutt etter utroskapen? Jeg fikk vite det om min eks. Dama/elskerinnen røpte seg. Men han var dobbeltmoralsk, så da gjorde det litt godt. Han dømte andre, så da kunne jeg slenge det tilbake. Anonymkode: 0e65c...ad3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #19 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor ville du visst hvis ingen andre visste om det, og du ikke hadde ligget med typen etter at han var utro, og han hadde gjort det slutt etter utroskapen? Jeg fikk vite det om min eks. Dama/elskerinnen røpte seg. Men han var dobbeltmoralsk, så da gjorde det litt godt. Han dømte andre, så da kunne jeg slenge det tilbake. Anonymkode: 0e65c...ad3 I første setning stiller du spørsmål om det er verdt å vite. I andre avsnittet svarer du ja. Jeg har lært på KG at det kun er utro menn som er drittsekker og bør fortelle samboer/kjæreste og alt det medfører. Jeg har også lært her at damer ikke trenger å fortelle, samt at de jo har så gode grunner for utroskap. Anonymkode: f7357...3a4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #20 Skrevet 4. januar 2022 Juniper skrev (13 minutter siden): Den eneste feilen TS har gjort er å bli så fanget i nettet der hun har vært mor, venn og «enabler» for partneren etter at partneren i praksis har avsluttet forholdet. Hun skulle gått for mer enn to år siden. Hun fortjener også et liv. Og det samme om rollene hadde vært snudd. Pussig nok er det veldig mange på KG som ikke hadde kjøpt den forklaringen om rollene var motsatt. Når det gjelder damer og utroskap så er det nærmest synd på den utro dama. Når det gjelder menn og utroskap så finnes INGEN unnskyldninger, og han er et svin for alltid. Jeg bare påpeker hvor moralsk forkastelige mange damer er når det gjelder temaet utroskap. Anonymkode: f7357...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå