AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #1 Skrevet 3. januar 2022 Hun vill flytte ut. Barna våre er 2,5 år og snart 8 mnd. Er det helt døfødt at jeg kan få 50/50? Jeg vil ikke se barna mine en gang i uken og annenhver helg. Er helt knust! Anonymkode: 29c8b...369
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Du mener ikke for alvor at det er best for et barn på 8 mnd? Ja, det er dødfødt, både nå og senere, hvis du prioriterer egne behov fremfor barna på den måten. Vis at du setter barna først nå, så kan det ordne seg med tiden. Anonymkode: e4891...5f1 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Du får ikke 50-50, det er ikke best for barna. Men om dere foreldre samarbeider bra så kan du gå trilleturer, leke, gjøre ting med dem selv når du ikke har samvær. Anonymkode: 9e940...0e2 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 Jeg gikk fra min eks for ett år siden, og vi hadde da et barn på 2. Han har hittil fått ha samvær hjemme hos meg hele denne tiden. Det fungerer ikke veldig godt hos oss fordi min eks vil være hos meg hver dag og nekter samvær hjemme hos seg fordi han vil kontrollere meg og samtidig slippe ansvar, men dersom han hadde vært en oppegående mann hadde nok dette fungert mye bedre. Er det noe du kan ta opp med eksen? At du får komme og legge en av dem, hente i barnehagen av og til, ta en middag sammen, osv. så du får se barna dine litt oftere når de er små? 50/50 er ikke anbefalt før de er 3, og da må man også se an barna og hvordan de vil håndtere det. Håper det ordner seg og at dere finner en god løsning som fungerer for alle. Anonymkode: 8ef08...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå