Gjest Gjest_Snusmumrikken_* Skrevet 16. oktober 2005 #1 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg er 25 år, og jeg liker at buksene mine er lange. Jeg liker at olabuksene mine er så lange at føttene mine drukner og jeg går å tråkker på dem hele tiden hvis jeg ikke går med høye hæler, da subber de bare litt. Men alle sier til meg at nå må jeg kjøpe meg bukser som passer, og slutte å gå med disse fjortisbuksene mine som de kaller det. Men jeg liker at de er lange og er ikker ening i at det er en fjortisgreie. Hva mener dere?
Snusmumrikken Skrevet 16. oktober 2005 #3 Skrevet 16. oktober 2005 Det gjør jeg jo og, men jeg ønsket bare å høre deres meninger om dere mener jeg er for gammel til å ha det.
Loolaa Skrevet 16. oktober 2005 #4 Skrevet 16. oktober 2005 Korte bukser er iallfall gammel dame, synes jeg. Jeg liker også godt at buksene er lange, dvs iallfall halveis ned på hælen på høyhælte sko. Hvis jeg har flate sko (sjeldent) så vil buksa subbe nedi. (Jeg er forøvrig 30 år)
Smørblomsten Skrevet 16. oktober 2005 #5 Skrevet 16. oktober 2005 Korte bukser er iallfall gammel dame, synes jeg. Jeg liker også godt at buksene er lange, dvs iallfall halveis ned på hælen på høyhælte sko. Hvis jeg har flate sko (sjeldent) så vil buksa subbe nedi. (Jeg er forøvrig 30 år) ← Helt enig! Jeg er også 30...For korte bukser ser rett og slett dumt ut...
pusla Skrevet 16. oktober 2005 #6 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg tror nok folk mener at jeg går med fjortisbukser også, fordi jeg har en fasong som gjør at de buksene sitter best på meg. Jeg går nå i det som jeg synes ser best ut, så får andre bare synes det de vil. Og lange ben er da ikke nødvendigvis fjortis, men mye finere enn korte ben iallefall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå