Gå til innhold

Noen hatt sex med noen fra Tinder i det siste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du mann/dame? 

Og hvordan gikk det seg til? Ble du invitert? Møttes dere ute?

Anonymkode: bbe49...b34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei

Anonymkode: 4128f...264

AnonymBruker
Skrevet

Ja for en mnd siden. Møttes hjem til han for middag og film. Endte opp med dårlig sex og en forelsket mann. 

Anonymkode: 2bcee...1c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja for en mnd siden. Møttes hjem til han for middag og film. Endte opp med dårlig sex og en forelsket mann. 

Anonymkode: 2bcee...1c1

Hva var dårlig med sexen?

AnonymBruker
Skrevet

Flere?

AnonymBruker
Skrevet

Hun kom hjem til meg i går, for andre gang siden vi ble kjent på Tinder, for 2 år siden. Vet ikke helt om vi passer inn i spørsmålet ditt? 

Anonymkode: bce5a...2e9

Skrevet

Mann.
Var veldig hyggelig det. Jeg som inviterte hjem til meg på middag, men vi hadde møttes ute en gang før det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva var dårlig med sexen?

Haha antagelig så var han ikke så dreven og hun sikkert mye mer når han ble betatt.

Anonymkode: 675bf...567

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Byllepestfetisj skrev (1 time siden):

Mann.
Var veldig hyggelig det. Jeg som inviterte hjem til meg på middag, men vi hadde møttes ute en gang før det.

Tells egentlig ikke. Tenker på første besøk :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Haha antagelig så var han ikke så dreven og hun sikkert mye mer når han ble betatt.

Anonymkode: 675bf...567

Sjukt å bli forelska etter en date.

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: ee887...d71

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Vi ble sammen på Tinder for 10mnd. siden. Nå er vi forlovet og flytter sammen i 2022. Selv om vi i praksis bor sammen og sover sammen hver natt med påfølgende sex. 

Anonymkode: 47661...587

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Møtte en på tinder for et par mnd siden. Møttes to runder ute for å ta en kaffe og neste runde middag. Tredje møtet dro jeg hjem til han på middag og fjerde gangen ble det hanky panky... Og nå møtes vi 4-5 ganger i uken, hopper mye til køys! 

Tror dette kan utvikle seg til noe mer. 

Anonymkode: 4df00...32d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja! Møtte en på tinder for et par mnd siden. Møttes to runder ute for å ta en kaffe og neste runde middag. Tredje møtet dro jeg hjem til han på middag og fjerde gangen ble det hanky panky... Og nå møtes vi 4-5 ganger i uken, hopper mye til køys! 

Tror dette kan utvikle seg til noe mer. 

Interessant.

Men trodde det var vanlig med sex på første "date". Tror alle som møttes på tinder regner med sex.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Interessant.

Men trodde det var vanlig med sex på første "date". Tror alle som møttes på tinder regner med sex.

Du har vel latt noen fortelle deg at Tinder er en "sexapp"?  Tror ikke statistikken er på din side, når det gjelder sex på første møte. 

Anonymkode: bce5a...2e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Interessant.

For meg er ikke det aktuelt. Men så har ikke jeg vært ute etter kun sex heller, men noe mer. 

Har derimot vært åpen om det når vi har skrevet i forkant av første møte, så følte ikke noe press eller forventning til det. Og har heller ikke hatt det som ønske. For min del må det noe mere til enn bare å være mann med penis. Jeg trenger å føle meg trygg og har behov for at kjemien stemmer. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Å få noe ut av Tinder er omtrent like gjennomførbart som å finne vann i Sahara. Det er en uforståelig dårlig app, som gir langt mindre sjanse for å oppnå noe enn samtlige andre arenaer.

Anonymkode: cb0e7...1fd

• Liker 2
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Interessant.

Kommer helt an på hvilke relasjoner man skaper.

De årene jeg brukte Tinder var det vel sex på første 'date' hver gang bortsett fra en (vi møttes på kafé og var ingen kjemi, så vi tok det ikke videre). En annen kompis trengte som regel mange dates da han har en helt annen utstråling.

AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (24 minutter siden):

Kommer helt an på hvilke relasjoner man skaper.

De årene jeg brukte Tinder var det vel sex på første 'date' hver gang bortsett fra en (vi møttes på kafé og var ingen kjemi, så vi tok det ikke videre). En annen kompis trengte som regel mange dates da han har en helt annen utstråling.

Når det er sex på første date på Tinder, blir dere fulle? Møttes dere for å drikke?

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei. Å få noe ut av Tinder er omtrent like gjennomførbart som å finne vann i Sahara. Det er en uforståelig dårlig app, som gir langt mindre sjanse for å oppnå noe enn samtlige andre arenaer.

Anonymkode: cb0e7...1fd

Min kamerat i femtiårene får så mye på Tinder over hele landsdelen at vi kaller bilen hans for Tindertralla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...