AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Han har høye tanker om seg selv og tror og mener selv at han er flink i det meste han foretar seg. Alt fra jobb til hobby. For meg er det usexy. Hva tenker dere om dette? Når en gir skryt og mottaker sier «jeg vet jeg er flink» (med alvorlig tone) . er det sexy eller usexy? Anonymkode: 7d87a...1a8 1
NiceOrNothing Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har høye tanker om seg selv og tror og mener selv at han er flink i det meste han foretar seg. Alt fra jobb til hobby. For meg er det usexy. Hva tenker dere om dette? Når en gir skryt og mottaker sier «jeg vet jeg er flink» (med alvorlig tone) . er det sexy eller usexy? Anonymkode: 7d87a...1a8 Selvskryt er definitivt turn off . Både fra kvinner og menn . 7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Hadde jeg vært forelska i han hadde jeg kanskje oversett det, men ikke utgangspunktet ikke attraktivt nei. Anonymkode: 87d7d...77a 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Jeg hadde sett etter andre narsisisstiske og psykopatiske trekk og brutt kontakten om mer kunne tyde på at han var det. En veldig cocky og selvgod mann er uansett ikke noe attraktivt Anonymkode: bf6ea...404 11
GrønnNellik68 Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 Hørtes litt narsistisk ut. De har som regel slikt selvbilde 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #6 Skrevet 3. januar 2022 Selvsikre menn med høy selvtillit blir sett på som sexy, og kvinner tiltrekkes dette. Det er nok ikke en positiv egenskap nødvendigvis, men å si at det ikke er tiltrekkende blir vel feil Anonymkode: 0cb63...253
Entern Skrevet 3. januar 2022 #7 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvsikre menn med høy selvtillit blir sett på som sexy, og kvinner tiltrekkes dette. Det er nok ikke en positiv egenskap nødvendigvis, men å si at det ikke er tiltrekkende blir vel feil Anonymkode: 0cb63...253 Selvsikre menn med høy selvtillit =/= skrythalser 8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #8 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Selvsikre menn med høy selvtillit blir sett på som sexy, og kvinner tiltrekkes dette. Det er nok ikke en positiv egenskap nødvendigvis, men å si at det ikke er tiltrekkende blir vel feil Anonymkode: 0cb63...253 Er du kvinne? I så fall snakk for deg selv. Selvsikre skrytete menn er IKKE tiltrekkende, synes jeg. Kjenner ingen andre som tiltrekkes av det heller. Anonymkode: 96731...70c 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #9 Skrevet 3. januar 2022 Var sammen men en mann som skrøt så mye av seg selv at det rett å slett var ubehagelig. Og ikke nok med at han skrøt ,han snakket andre ned. Var flere ganger han rakket ned på meg og fremhevet seg selv istedet. Og dessuten var favoritt utrykket hans, du skulle hørt på meg for jeg har alltid rett🙄 eller, det var det JEG sa. Ikke sexy i mine øyne. Greit med selvsikkerhet men egoisme og selvopphøyelse er ikke for meg. Anonymkode: 5d64c...113 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #10 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Han har høye tanker om seg selv og tror og mener selv at han er flink i det meste han foretar seg. Alt fra jobb til hobby. For meg er det usexy. Hva tenker dere om dette? Når en gir skryt og mottaker sier «jeg vet jeg er flink» (med alvorlig tone) . er det sexy eller usexy? Anonymkode: 7d87a...1a8 Wow! Det er et absolutt must at mennesker er både kompetente og selvsikre. Mennesker som ikke kan det de driver med eller som er avhengig av bekreftelse av andre, er farlige. De bør verken få lov å jobbe eller ha kjæreste. Anonymkode: a608a...be7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #11 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du kvinne? I så fall snakk for deg selv. Selvsikre skrytete menn er IKKE tiltrekkende, synes jeg. Kjenner ingen andre som tiltrekkes av det heller. Anonymkode: 96731...70c Da beveger du deg i så fall i et meget spesielt miljø. Anonymkode: a608a...be7 1
Entern Skrevet 3. januar 2022 #12 Skrevet 3. januar 2022 Kjenner ingen skrythalser det har gått spesielt bra med... 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #13 Skrevet 3. januar 2022 NiceOrNothing skrev (10 timer siden): Selvskryt er definitivt turn off . Både fra kvinner og menn . Det er jo ikke det det er snakk om. Det er snakk om hvordan man mottar skryt. Anonymkode: a608a...be7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #14 Skrevet 4. januar 2022 Greit å ha god selvtillit. Men når voksne folk trenger å spesifisere med ORD at de er flinke, så tenker jeg at det er fordi de ikke klarer å VISE at de er flinke (fordi det ikke er sant) Anonymkode: bb9ef...a9e 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #15 Skrevet 4. januar 2022 Som mange nevner, uhemmet selvskryt er ikke tiltrekkende. Det er tiltrekkende å være bevisst på egne kunnskaper, og å si seg enig i at man er flink, når det blir påpekt, kan være helt innafor. (Kan selvfølgelig også gjøres på en uspiselig måte). Det er forskjell på å si "ja, dette har jeg jobbet lenge med, så det har jeg fått bra innsikt i" og "ja jeg er bedre enn deg". Motsetningen, at folk prøver å snakke bort at de er flinke, er heller ikke tiltrekkende synes jeg. Men det vet jeg at en del menn er uenig i. De vil helst være den eneste som påpeker at en kvinner er flink eller vakker, og så skal hun nekte/snakke det bort mens hun blir pinlig berørt og rødmer kledelig. Til nøds kan hun takke, som om mannens objektive mening er viktig eller noe å takke for. Anonymkode: 74629...169 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #16 Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Greit å ha god selvtillit. Men når voksne folk trenger å spesifisere med ORD at de er flinke, så tenker jeg at det er fordi de ikke klarer å VISE at de er flinke (fordi det ikke er sant) Anonymkode: bb9ef...a9e Leser dere ikke HI, folkens? Anonymkode: a608a...be7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #17 Skrevet 4. januar 2022 Show, dont tell.. Anonymkode: 0a643...c50 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #18 Skrevet 4. januar 2022 Å skryte av seg selv er faktisk motsatsen til god selvtillit. En mann med god selvtillit vet eksakt sine gode egenskaper og er trygg på seg selv, da skryter man ikke. Anonymkode: d4fe4...bef
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #19 Skrevet 4. januar 2022 Her er igjen dere kvinner i villrede. La meg hjelpe til; Om det er en mann dere ikke finner attraktiv. Altså ikke kremen av kremen. Så er selvskryt turn-off, ekkelt og usjarmerende. Om det er en mann i 1%’en som dere egentlig aldri kan få annet enn kanskje til sex. Da er selvskrytt et tegn på selvtillit. Dette gjelder egentlig mange andre områder også. Hvordan dere oppfatter et trekk eller scenario handler ikke så mye om saken i seg selv, men hvor attraktiv dere anser vedkommende justerer opplevelsen av det hele betraktelig. Anonymkode: b2e95...202
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #20 Skrevet 4. januar 2022 Som mann må jeg dessverre si at du tar feil. Mannfolk i 1% skryter ikke av seg selv, det er et tegn på usikkerhet. Anonymkode: d4fe4...bef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå