Gå til innhold

Jeg føler meg tom i dag forstår ikke noe.

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny
Skrevet

Hei dere :-?

Jeg har vært på Godt Haab som rekonvallesent og trening etter mine store opprasjoner.Der traff jeg en mann som hette Tor,jeg kjente han fra barndommen som hadde vært som var min beste barndomsvenninnes fetter.

Vi trente sammen på rekonvallesent hjemmet og jeg gav han alltid et opptimistisk oppmuntring til å trene.Jeg sa til han gi ikke opp da har du tapt,de ukene der ute fløy av gårde.Han flyttet hjem til familien og sa til sin kusine takket være meg har han blitt den han har blitt.

I dag fikk jeg telefon fra henne hun gråt i telefonen og at jeg ringte henne når jeg kom hjem.Hun kunne fortelle at Tor var død bare 46 år gammel.

Hun var jo min barndomsvenninne som var utro med min 1 ektemann.Nå vil hun ha kontakt med meg i gjen ? Jeg tenker i mitt stille sinn er hun ute og fisker etter gubben igjen.... :o Jeg veit hvor jeg har mann min som jeg er gift med i dag,livet er rart forstår ikke det har nå ....Føler meg tom inni meg,her etter skal jeg alltid leve som den dagen i dag er den siste i mitt liv.Et ordtak sier unge kan dø men gamle må dø.

Jeg har tilgitt eksgubben for utroskapen så jeg får til gi min barndomsvenninne også så det mener jeg er riktig ,det er tross alt over 20 år siden.Håper dere forstår hva jeg skriver og meningen med dette innlegget.

Hilsen en tenkene

indianlady :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jo. Skjønner hva du mener tror jeg. Og det er flott at du har klart å tilgi exmannen din. Det har vel mye med at du er så lykkelig i dag å gjøre? Uansett, for meg er det en ting å tilgi, en helt annen å skulle gjenoppta samme type relasjon etter et slikt svik. Her synes jeg det er naturlig å sammenligne forholdene mellom deg og de to. Hadde du vurdert å bli sammen med exmannen din hvis du var singel? Blir det naturlig å være nær med venninna di som en skikkelig og god venn nå?

Gjest indiangranny
Skrevet
Jo. Skjønner hva du mener tror jeg. Og det er flott at du har klart å tilgi exmannen din. Det har vel mye med at du er så lykkelig i dag å gjøre? Uansett' date=' for meg er det en ting å tilgi, en helt annen å skulle gjenoppta samme type relasjon etter et slikt svik. Her synes jeg det er naturlig å sammenligne forholdene mellom deg og de to. Hadde du vurdert å bli sammen med exmannen din hvis du var singel? Blir det naturlig å være nær med venninna di som en skikkelig og god venn nå?[/quote']

Hei "anonym"

Det kan hende at det har med at jeg er lykkelig i dag med ny mann.Jeg mener at når jeg har tilgitt eks gubben ,mener jeg at min venninne også trenger samme tilgivelse.Det å være bitter går bare utover en selv og jeg vil ikke bli syk av det. :o

Jeg føler ikke noe for eksmannen min og vill aldri ha han tilbake.Han har hatt flere forhold og i alle er det barn alle ungene går for lut og kaldt vann.Den siste han fikk med ei dame er autentisk og den bor hos han fordi moren gikk.Men min eks venninne tar værnepleier utdannelse nå og

kan jobbe med handikappede barn.Jeg tror hun vil ta min eksmann tilbake og da må hun være glad i han. :briller:

Jeg er ikke redd fordi jeg veit hvor jeg har min nåværende mann og han veit hvor han har meg.Hun sliter litt økonomisk da hun er ensligmor og vi kommer til å stikke innom henne med bakervarer når vi kommer nedover til Østfold.

hilsen

indianlady :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...