Gå til innhold

Har du noen gang avrunket en mann i ren og skjær sympati?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du ikke orket ja sex med han, men likevel ønsket han noe godt? 

Eller finnes det andre grunner til at du har avrunket en mann, i stedet for å ha sex? 

Anonymkode: d29ab...17c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje du ikke orket ja sex med han, men likevel ønsket han noe godt? 

Eller finnes det andre grunner til at du har avrunket en mann, i stedet for å ha sex? 

Anonymkode: d29ab...17c

En mann som ønsker sånt er ingen mann . En mann med respekt for seg selv ville aldri ønsket sex eller seksuelle handlinger utført i ren sympati . Sånne menn er forkastelig . 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

En mann som ønsker sånt er ingen mann . En mann med respekt for seg selv ville aldri ønsket sex eller seksuelle handlinger utført i ren sympati . Sånne menn er forkastelig . 

Er jo langt fra sikkert at mannen vet det da...

Men nei har aldri gjort det.

Anonymkode: 66454...4bc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (2 minutter siden):

Forresten kvalmt av deg å bruke dehumaniserende språk. Uansett hva en mann har i hodet så er han en mann.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kona runker meg for at jeg skal ha det godt av og til.

Anonymkode: 09836...0f7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har ligget med en i sympati men det har jeg gått i terapi i flere år for etterpå så det kan ikke anbefales (blir som overgrep) 

Anonymkode: 8e8b3...391

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forresten kvalmt av deg å bruke dehumaniserende språk. Uansett hva en mann har i hodet så er han en mann.

I min verden er ikke han en mann . Et ekte mannfolk trenger ikke hverken presse noen til sex eller mase seg til seksuelle tjenester . 

• Liker 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

I min verden er ikke han en mann . Et ekte mannfolk trenger ikke hverken presse noen til sex eller mase seg til seksuelle tjenester . 

Bingo! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
NiceOrNothing skrev (2 minutter siden):

Hva er han da? Degradert fra nobel mann til en ussel kvinne? Degradert fra mann til en katt?

Kvalme holdninger. Alle mennesker er mennesker, alle menn er menn og alle kvinner er kvinner.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke egentlig i sympati og ønske om noe godt for han, bare for å slippe maset og framstøtene om sex. Nok en hendelse jeg ikke er stolt av...

Anonymkode: bc2fe...fb2

AnonymBruker
Skrevet
Oppgitt78 skrev (1 minutt siden):

Bingo! 

Nei, ikke bingo. Han er fremdeles en mann. Kall ham heller en drittsekk eller patetisk eller noe sånt. Å fornekte noens menneskelighet er grusomt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke bingo. Han er fremdeles en mann. Kall ham heller en drittsekk eller patetisk eller noe sånt. Å fornekte noens menneskelighet er grusomt.

..og går ikke bare ut over han du kaller en ikke-mann. Det går ut over alle andre menn som så lurer på om de er gode nok til å bli kalt det de er. Dere fremmer usikkerhet blant gode menn.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er han da? Degradert fra nobel mann til en ussel kvinne? Degradert fra mann til en katt?

Kvalme holdninger. Alle mennesker er mennesker, alle menn er menn og alle kvinner er kvinner.

Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg så hardt om han definerer seg som katt eller kvinne eller whatever . 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avrunket?

Anonymkode: 98c3b...2f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva om han er en ekte helt? Eller hverdagshelt? 

Anonymkode: 3ea30...bd9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva om han er en ekte helt? Eller hverdagshelt? 

Anonymkode: 3ea30...bd9

Kjenner ingen hverdagshelter eller helter for øvrig som er så needy at de ville bedt om en av-runking 😂 En ekte helt er av et helt annet kaliber 

Skrevet

Nei. Kommer aldri til å gjøre det heller. 

• Liker 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (47 minutter siden):

Er det noen seksuelle tjenester i din verden da?

Jeg synes at om en krever eksklusivitet bør en yte seksuell service. Det være seg med kjønnsorgan eller hånd eller munn.

Er ikke dette mulig bør en avslutte eller åpne forholdet.

Skrevet
Flintis skrev (Akkurat nå):

Er det noen seksuelle tjenester i din verden da?

Jeg synes at om en krever eksklusivitet bør en yte seksuell service. Det være seg med kjønnsorgan eller hånd eller munn.

Er ikke dette mulig bør en avslutte eller åpne forholdet.

I min verden yter vi ikke seksuell service . Da det ikke er en servicebedrift . Vi har sex når begge har lyst , å det funker kjempefint . 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...