AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Kanskje du ikke orket ja sex med han, men likevel ønsket han noe godt? Eller finnes det andre grunner til at du har avrunket en mann, i stedet for å ha sex? Anonymkode: d29ab...17c
NiceOrNothing Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje du ikke orket ja sex med han, men likevel ønsket han noe godt? Eller finnes det andre grunner til at du har avrunket en mann, i stedet for å ha sex? Anonymkode: d29ab...17c En mann som ønsker sånt er ingen mann . En mann med respekt for seg selv ville aldri ønsket sex eller seksuelle handlinger utført i ren sympati . Sånne menn er forkastelig . 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): En mann som ønsker sånt er ingen mann . En mann med respekt for seg selv ville aldri ønsket sex eller seksuelle handlinger utført i ren sympati . Sånne menn er forkastelig . Er jo langt fra sikkert at mannen vet det da... Men nei har aldri gjort det. Anonymkode: 66454...4bc 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): En mann som ønsker sånt er ingen mann . En mann med respekt for seg selv ville aldri ønsket sex eller seksuelle handlinger utført i ren sympati . Sånne menn er forkastelig . Forresten kvalmt av deg å bruke dehumaniserende språk. Uansett hva en mann har i hodet så er han en mann. Anonymkode: 66454...4bc 10
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Kona runker meg for at jeg skal ha det godt av og til. Anonymkode: 09836...0f7 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 Nei. Har ligget med en i sympati men det har jeg gått i terapi i flere år for etterpå så det kan ikke anbefales (blir som overgrep) Anonymkode: 8e8b3...391 1
NiceOrNothing Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forresten kvalmt av deg å bruke dehumaniserende språk. Uansett hva en mann har i hodet så er han en mann. Anonymkode: 66454...4bc I min verden er ikke han en mann . Et ekte mannfolk trenger ikke hverken presse noen til sex eller mase seg til seksuelle tjenester . 1
Oppgitt78 Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 NiceOrNothing skrev (3 minutter siden): I min verden er ikke han en mann . Et ekte mannfolk trenger ikke hverken presse noen til sex eller mase seg til seksuelle tjenester . Bingo! 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): I min verden er ikke han en mann . Et ekte mannfolk trenger ikke hverken presse noen til sex eller mase seg til seksuelle tjenester . Hva er han da? Degradert fra nobel mann til en ussel kvinne? Degradert fra mann til en katt? Kvalme holdninger. Alle mennesker er mennesker, alle menn er menn og alle kvinner er kvinner. Anonymkode: 66454...4bc 8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #10 Skrevet 2. januar 2022 Nei, ikke egentlig i sympati og ønske om noe godt for han, bare for å slippe maset og framstøtene om sex. Nok en hendelse jeg ikke er stolt av... Anonymkode: bc2fe...fb2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #11 Skrevet 2. januar 2022 Oppgitt78 skrev (1 minutt siden): Bingo! Nei, ikke bingo. Han er fremdeles en mann. Kall ham heller en drittsekk eller patetisk eller noe sånt. Å fornekte noens menneskelighet er grusomt. Anonymkode: 66454...4bc 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #12 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, ikke bingo. Han er fremdeles en mann. Kall ham heller en drittsekk eller patetisk eller noe sånt. Å fornekte noens menneskelighet er grusomt. Anonymkode: 66454...4bc ..og går ikke bare ut over han du kaller en ikke-mann. Det går ut over alle andre menn som så lurer på om de er gode nok til å bli kalt det de er. Dere fremmer usikkerhet blant gode menn. Anonymkode: 66454...4bc 1
NiceOrNothing Skrevet 2. januar 2022 #13 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er han da? Degradert fra nobel mann til en ussel kvinne? Degradert fra mann til en katt? Kvalme holdninger. Alle mennesker er mennesker, alle menn er menn og alle kvinner er kvinner. Anonymkode: 66454...4bc Jeg kjenner at jeg ikke bryr meg så hardt om han definerer seg som katt eller kvinne eller whatever . 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #15 Skrevet 2. januar 2022 Hva om han er en ekte helt? Eller hverdagshelt? Anonymkode: 3ea30...bd9
NiceOrNothing Skrevet 2. januar 2022 #16 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva om han er en ekte helt? Eller hverdagshelt? Anonymkode: 3ea30...bd9 Kjenner ingen hverdagshelter eller helter for øvrig som er så needy at de ville bedt om en av-runking 😂 En ekte helt er av et helt annet kaliber
Trolltunge Skrevet 3. januar 2022 #17 Skrevet 3. januar 2022 Nei. Kommer aldri til å gjøre det heller. 1
Flintis Skrevet 3. januar 2022 #18 Skrevet 3. januar 2022 NiceOrNothing skrev (47 minutter siden): I min verden er ikke han en mann . Et ekte mannfolk trenger ikke hverken presse noen til sex eller mase seg til seksuelle tjenester . Er det noen seksuelle tjenester i din verden da? Jeg synes at om en krever eksklusivitet bør en yte seksuell service. Det være seg med kjønnsorgan eller hånd eller munn. Er ikke dette mulig bør en avslutte eller åpne forholdet.
NiceOrNothing Skrevet 3. januar 2022 #19 Skrevet 3. januar 2022 Flintis skrev (Akkurat nå): Er det noen seksuelle tjenester i din verden da? Jeg synes at om en krever eksklusivitet bør en yte seksuell service. Det være seg med kjønnsorgan eller hånd eller munn. Er ikke dette mulig bør en avslutte eller åpne forholdet. I min verden yter vi ikke seksuell service . Da det ikke er en servicebedrift . Vi har sex når begge har lyst , å det funker kjempefint . 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå