Gå til innhold

Smerter under samleie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hva dette kan skyldes?

Før kjæresten min og jeg ble sammen, var det noen år siden sist jeg hadde hatt sex. Jeg kan imidlertid ikke huske at jeg syns sex var vondt den gangen, så noe må ha skjedd i mellomtiden, tenker jeg!

Saken er den at når han skal inn, så gjør det altså så hinsides vondt :( Altså, han er så vidt det er på innsiden av meg før det gjør vondt! Jeg trodde han var mye lenger inni meg, og jeg ble veldig overrasket da han første gangen fortalte meg at han såvidt var inni..

Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive smerten, men det kjennes nesten ut som at han er for stor, eller at jeg er for trang. Det er heller ikke mangel på fuktighet, liksom.  Og jeg slapper av i kroppen, slik at jeg ikke skal spenne meg, for da blir det vel bare enda verre.. 

Det virker som om det kun er smerter i forbindelse med at han skal inn. Når jeg sier "au", så slutter han jo med én gang, men når jeg da sier at vi kan forsøke igjen, så går det som regel mye greiere (Altså, han er fremdeles "inni" mens auet kommer, men han støter ikke, liksom!) Så igjen, det virker som om det kun er i starten av sexen.. 

Jeg kan ikke se for meg at det sitter mellom øra heller, da det rett og slett kjennes ut som at det nesten revner litt der nede (har aldri kommet noe blod, så jeg tviler jo på det også!)   Kan man utvikle vaginisme i voksen alder, og er det noe som kan komme x antall år etter første gang?

Jeg er forresten 27 år gammel

Anonymkode: 5dbef...0c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor penis har han?

Anonymkode: af68c...3a1

AnonymBruker
Skrevet

"Ikke mangel på fuktighet" skriver du. Men vagina skal ikke være fuktig når man har sex, den skal være rennavåt. 

Enten er du ikke opphisset nok - opphisselse er forresten også noe annet enn å være våt, fordi man er våt i vagina hele døgnet i dens normaltilstand pga utflod. Eller så har du vaginisme som er en svært smertefull underlivsykdom som gjør penetrering vanskelig 

Anonymkode: 9468e...cb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

"Ikke mangel på fuktighet" skriver du. Men vagina skal ikke være fuktig når man har sex, den skal være rennavåt. 

Enten er du ikke opphisset nok - opphisselse er forresten også noe annet enn å være våt, fordi man er våt i vagina hele døgnet i dens normaltilstand pga utflod. Eller så har du vaginisme som er en svært smertefull underlivsykdom som gjør penetrering vanskelig 

Anonymkode: 9468e...cb8

Ja, rennavåt da. Det er ikke det som er greia, liksom, for det er mer enn nok!   Jeg er 100% klar for penetreringen, men likevel så er det vondt med én gang..   Men kan vaginisme utvikles senere i livet? Jeg trodde man i såfall hadde det fra start? 

Anonymkode: 5dbef...0c7

Gjest Smeltemann
Skrevet

Kanskje du har grodd igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Samleie skal gjøre litt vondt. 

Anonymkode: a731b...0fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...