Gå til innhold

Blir litt stresset av å «skynde meg med å komme» under sex.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen min vil gjerne at jeg skal komme når vi har sex, og det er jo positivt. Likevel så har jeg i det siste blitt mer og mer stresset for å skulle rekke det. Får ikke samme nytelse når jeg føler at jeg har en dead line og orgasmen blir ikke så god som den kan bli når jeg bare skal komme «raskt og effektivt» uten at jeg kan nyte og la den bygge seg ordentlig opp. Snakker ikke om evig lang tid heller, men kanskje 15-20 min innimellom.

Er det jeg som er rar her? Noen råd?

Anonymkode: 8b17c...03e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du en deadline? Er det typen din som setter den? Da kan han ryke og reise for at han ikke respekterer din nytelse og kvinnekroppen! 

15-20 er ikke lenge! Her varer sexen minst 20-40 min, ofte godt over en time også. Om problemet er at han kommer først så må han enten lære seg å holde ut lenger, eller sørge for at du blir tilfredstilt enten før eller etter han selv kommer. Det er mange måter å tilfredsstille kvinnekroppen på som ikke innebærer konstant penetrering. For eksempel kan han slikke og fingre deg som en del av sexen ikke bare som en del av foreplayet, og penetrere som avslutning, eller fingre som avslutning. Du kan også stimulere klitoris mens han knuller deg. 

Det er lettere å komme under penetrering om man har hatt noen orgasmer først for da er man mer sensitiv inni vagina. Så han kan bruke vibrator, tunge eller fingre på deg til du kommer 1-2 ganger (uten tidsdeadline såklart!) også knulle deg hvis målet er å prøve å få orgasme samtidig. 

Typen din høres veldig egoistisk ut om han driver å forventer at du skal komme like fort som han og ikke gidder å tilfredsstille deg utenom sin egen tilfredsstillelse 

Anonymkode: da90d...a6f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har du en deadline? Er det typen din som setter den? Da kan han ryke og reise for at han ikke respekterer din nytelse og kvinnekroppen! 

15-20 er ikke lenge! Her varer sexen minst 20-40 min, ofte godt over en time også. Om problemet er at han kommer først så må han enten lære seg å holde ut lenger, eller sørge for at du blir tilfredstilt enten før eller etter han selv kommer. Det er mange måter å tilfredsstille kvinnekroppen på som ikke innebærer konstant penetrering. For eksempel kan han slikke og fingre deg som en del av sexen ikke bare som en del av foreplayet, og penetrere som avslutning, eller fingre som avslutning. Du kan også stimulere klitoris mens han knuller deg. 

Det er lettere å komme under penetrering om man har hatt noen orgasmer først for da er man mer sensitiv inni vagina. Så han kan bruke vibrator, tunge eller fingre på deg til du kommer 1-2 ganger (uten tidsdeadline såklart!) også knulle deg hvis målet er å prøve å få orgasme samtidig. 

Typen din høres veldig egoistisk ut om han driver å forventer at du skal komme like fort som han og ikke gidder å tilfredsstille deg utenom sin egen tilfredsstillelse 

Hva faen hvem har sex i mer enn 10 minutter 😂 1 time?!?!??!

Anonymkode: 9799e...0c0

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ikke småbarnsforeldre hvertfall 😂

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Prøve at du kommer først med leketøy, oralsex og kos? Så penetrering?

Anonymkode: 4a054...c33

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Folk som nyter sex? En time er kanskje ikke normalen men 10 minutter er jo ingenting om man har god sex?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har aldri sex bare 10 minutter. 

Ok, det har I løpet av 20 år skjedd et par ganger at han kommer så fort, om utrolig kåt og lenge siden forrige utløsning, men da blir han sur på seg selv. Det å ha sex er like viktig for ham som utløsning, og 10 minutter kaller han ingenting. 

Anonymkode: a543a...3b6

AnonymBruker
Skrevet

Ehm folk som tar seg tid til høyeste nivå av tenning, nytelse og orgasme. 

Ikke rart så få kvinner får orgasme med menn når sexen skal være over på under ti minutter. Man rekker knapt å tenne såvidt på så liten tid, og der menns tenning fungerer som en elektrisk ovn som tenner raskt, når topptemperatur raskt, og slukker raskt, så fungerer kvinners tenning som en ovn som tar tid å tenne, tid å nå topptemperatur og tid på å lande igjen (og i den fasen også kan nå toppen flere ganger om man får nok stimulering) 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

10 minutter kaller han ingenting. 

10 minutter er ingenting! Går greit som en kjappis en sjelden gang i blandt men det er ikke det jeg regner som ordentlig sex. 

Glad jeg har en mann som vet hvordan kvinnekroppen fungerer og som ikke rusher med å bli ferdig. Livet er for kort for dårlig sex og egoistiske elskere så personlig hadde jeg ikke akseptert en mann som ts beskriver. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

10 minutter er ingenting! Går greit som en kjappis en sjelden gang i blandt men det er ikke det jeg regner som ordentlig sex. 

Glad jeg har en mann som vet hvordan kvinnekroppen fungerer og som ikke rusher med å bli ferdig. Livet er for kort for dårlig sex og egoistiske elskere så personlig hadde jeg ikke akseptert en mann som ts beskriver. 

Enig i det. 

Jeg er veldig glad for at jeg ikke har en under 10 minutter- mann. I starten av forholdet var det litt uvant at han så gjerne bruker 30- 60 minutter, men det er herlig. 

Hadde blitt veldig vanskelig om det ble slutt mellom oss to, og jeg traff mann som kom på 10 minutter. Håper det aldri skjer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

10 minutter hadde jeg vært veldig fornøyd med! Min man kommer ofte etter 2 minutt, og da er sexen over. Skal jeg rekke å komme, så må jeg intenst stimulere klitten slik at jeg rekker det før det går for ham! Er ikke alltid jeg rekker/ orker det! 😌

Anonymkode: 767f8...c8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her kommer vi begge to fint innen 10 minutter 🤷🏼‍♀️ Hadde ikke hatt tid til sex i over en time veldig mange ganger i løpet av en uke iallfall 😅 

Anonymkode: c2121...4fc

• Liker 1
Skrevet

Få han med på lengre økter, ikke godta penetrering om han ikke gidder mer etter det..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her kommer vi begge to fint innen 10 minutter 🤷🏼‍♀️ Hadde ikke hatt tid til sex i over en time veldig mange ganger i løpet av en uke iallfall 😅 

Javel men at du kommer så fort betyr ikke at ts kommer så fort eller at noen menn skal forvente at alle damer kommer så fort. Så kommentaren din er faktisk helt urelevant for trådstarters problem 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Javel men at du kommer så fort betyr ikke at ts kommer så fort eller at noen menn skal forvente at alle damer kommer så fort. Så kommentaren din er faktisk helt urelevant for trådstarters problem 

Og da mener jeg problemet med at mannen legger tidspress på henne, ikke at hun er problemet! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har nok ikke sex mer enn en gang i uka men til gjengjeld har vi da sex i mange timer. Jeg kommer som regler minimum tre ganger. Sex på under 30 minutter er bare kjedelig og totalt uten spenning. 

Det hender det blir en kjappis hvor vi begge kommer fort morgenen etter en lang økt når kåthet enn enda sitter i. Slik har vi alltid gjort det, også i småbarnsårene. Det blir derimot verre nå når de er tenåringer og aldri legger seg. 

Jeg forstår at vi er i et ytterpunkt på skalaen, men for alle som strever med utholdenhet hos partner må en jo tydeligvis lære andre måter å nyte sex på enn bare kjapp penetrering med press for å komme. Når vi har sex er jo det å komme bare innspurten på slutten etter masse kos, spenning og lek. Hvor blir kosen og leken av for dem som bare har sex i ti minutter?

Anonymkode: fff43...15f

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Ingen kvinner skal føle seg presset til å måtte komme raskt, eller komme i det hele tatt for de som ikke kan det. Sex er da like godt uansett og skal nytes. Sex skal ikke være stress for å glede en sexpartner. Du må slappe av og nyte. Ikke stresse med å komme raskt fordi typen din liker at du kommer. Trenger du mer tid så må han respektere det. 

Endret av Warrior

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...