Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo normalt at barn ikke vil på skolen, men er det vanlig å grine kvelden før? Det virker ikke som det er noe spesielt de gruer seg for, bare vil ikke.  Mulig det er litt spesielt siden det er første dag etter ferien. Men burde vert sovnet nå 😞

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sånn, og minstemann er sånn. Har det fint på skolen, masse venner osv, men synes  det er mest koselig å være hjemme. Går seg til når man starter hverdag og rutine igjen😊

Anonymkode: d2b91...939

• Liker 2
Skrevet
Tone83 skrev (33 minutter siden):

Det er jo normalt at barn ikke vil på skolen, men er det vanlig å grine kvelden før? Det virker ikke som det er noe spesielt de gruer seg for, bare vil ikke.  Mulig det er litt spesielt siden det er første dag etter ferien. Men burde vert sovnet nå 😞

Har vært sånn her i kveld også. Går seg til i morgen skal du se. Ikke bare tøft for oss voksne når hverdagen begynner igjen, men også for barna! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn selv, jeg.... Ikke at jeg griner, og jeg trives med hverdager når de først er der, men det er noe med det.... Trives på jobb, men har alltid kost meg hjemme. Som voksen vet man at det går seg til, men barn har ikke samme innsikt eller erfaring.

Anonymkode: 45634...258

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg var sånn, og minstemann er sånn. Har det fint på skolen, masse venner osv, men synes  det er mest koselig å være hjemme. Går seg til når man starter hverdag og rutine igjen😊

Anonymkode: d2b91...939

Akkurat sånn er vår yngste også. Han har lagt våken de to siste kveldene og grudd seg, enda han stortrives på skolen, både faglig og sosialt. Er en skikkelig hjemmegris. Vi har den samme atferden i bølger hele skoleåret gjennom, og har blant annet tydd til belønningssystem for å få roligere morgener uten vegring…

Anonymkode: 4d813...acc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...