AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Er i uke 24 og vurderer å spandere på meg massasje før fødselen. Lurte på om noen av dere har vært og i hvilken uke og hvordan dere syns opplevelsen var. Anonymkode: fd4ce...36a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Jeg gjorde noen massasjer på Squeeze rundt uke 19-25. Det var behagelig og greit, men de var veldig forsiktige så jeg syntes ikke det var så bra som vanligvis (jeg liker at de tar i littegrann da fordi jeg har en del spenninger osv i rygg og skuldre). Jeg har ikke vært på gravidmassasje på spa feks, vet ikke om det er annerledes Lå på magen på en sånn gravidpute og det funket fint. Lå på ryggen andre halvdel, mulig det ikke funker bra om man har sånn vena cava syndrom da. Anonymkode: ebeba...059 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Jeg har tatt gravidmassasje den første uka i permisjon begge ganger, og det var helt fantastisk! Lå på sida med pute mellom knærne og under magen mens de masserte, samt litt på rygg på slutten for nakke/skulder/hode. Fikk ha hodet litt hevet hele veien pga halsbrann. Var så deilig å få løsnet opp i såre, slitne muskler og en skikkelig luksusstart på permisjonstida! Anonymkode: 20642...dfe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå