Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i uke 24 og vurderer å spandere på meg massasje før fødselen. Lurte på om noen av dere har vært og i hvilken uke og hvordan dere syns opplevelsen var. 

Anonymkode: fd4ce...36a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde noen massasjer på Squeeze rundt uke 19-25. Det var behagelig og greit, men de var veldig forsiktige så jeg syntes ikke det var så bra som vanligvis (jeg liker at de tar i littegrann da fordi jeg har en del spenninger osv i rygg og skuldre). Jeg har ikke vært på gravidmassasje på spa feks, vet ikke om det er annerledes :)

Lå på magen på en sånn gravidpute og det funket fint. Lå på ryggen andre halvdel, mulig det ikke funker bra om man har sånn vena cava syndrom da. 

Anonymkode: ebeba...059

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt gravidmassasje den første uka i permisjon begge ganger, og det var helt fantastisk! Lå på sida med pute mellom knærne og under magen mens de masserte, samt litt på rygg på slutten for nakke/skulder/hode. Fikk ha hodet litt hevet hele veien pga halsbrann. Var så deilig å få løsnet opp i såre, slitne muskler og en skikkelig luksusstart på permisjonstida!

Anonymkode: 20642...dfe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...