Gå til innhold

Nabo som prater utenfor inngangsdøra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Moren min flytter nylig inn i en leilighet hvor der er en annen leilighet rett ved siden av og der er stoler midt i mellom ute slik at man kan røyke osv. uansett, hun har sagt at hun kan høre nabo som prater i tlf mens han sitter utenfor og røyker. Det bryr ikke henne men jeg hadde blitt veldig irritert. Hadde noen andre her reagert og blitt irritert?

Anonymkode: 04554...31b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel. er det noen ganger det skjer så bør det være greit. Er det hele kveldene så er det en annen sak.

Anonymkode: 68a11...a20

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

På at han røyker utenfor hennes leilighet, ja. På snakkingen? Nei. Å sette ut stoler mellom leiligheter så folk kan røyke der er uansett det reneste idioti. Ingen borettslag eller utleigere ønsker røykere. 

Anonymkode: afa51...72a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei hvorfor skal man bli irritert for det?

Anonymkode: 6486f...da1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei hvorfor skal man bli irritert for det?

Anonymkode: 6486f...da1

Fordi det er til sjenanse 

• Liker 1
Skrevet

Skal man bli sint for at folk snakker? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (25 minutter siden):

Skal man bli sint for at folk snakker? 

Utenfor døren js

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Utenfor døren js

Men det er jo felles uteplass? Han sitter vel ikke der dag og natt og roper heller? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (6 minutter siden):

Men det er jo felles uteplass? Han sitter vel ikke der dag og natt og roper heller? 

Plager deg?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Utenfor døren js

Men det er jo lagt opp til at man kan sitte der. Og det er mer enn en stol. Så der kan altså flere sitte og snakke. Om man snakker i tlf er vel ikke det verre enn at det sitter flere der. Kan ikke klandre den andre beboeren ihvertfall. Men uansett, dette må man tåle når man bor tett på andre. 

Og hvis din mor ikke plages, hvorfor skal du irritere deg??

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Plager deg?

Altså. Du irriterer deg over en som snakker i telefonen utendørs på felles plass.

Det er egentlig litt sært ( nå er jeg diplomatisk ), men det som virkelig er sært, er at det ikke engang er utenfor DITT hus....

Tror kanskje du må granske litt på hva som egentlig plager deg?  

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Fordi det er til sjenanse 

Men det er det jo ikke, ifølge din mor. Og uansett, litt må man tåle når man velger å bo slik. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg virkelig ikke brydd meg noe om.

Anonymkode: b3e3f...ab0

• Liker 1
Skrevet
SoWhat? skrev (1 time siden):

Altså. Du irriterer deg over en som snakker i telefonen utendørs på felles plass.

Det er egentlig litt sært ( nå er jeg diplomatisk ), men det som virkelig er sært, er at det ikke engang er utenfor DITT hus....

Tror kanskje du må granske litt på hva som egentlig plager deg?  

Hun sier at hun 'hadde blitt irritert', regner med hun mener hun hadde blitt irritert hvis hun hadde bodd der. 

AnonymBruker
Skrevet

Det blir for teit å utale seg bastant om, det kommer an på så mange ting som vi ikke vet noe om.

Hvor høyt han snakker, hvor lenge han snakker, når på døgnet det er, hvor nærme er det til soverommet/annet oppholdsrom, hvor lytt er bygningen osv.

Anonymkode: 015c9...2f2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det blir for teit å utale seg bastant om, det kommer an på så mange ting som vi ikke vet noe om.

Hvor høyt han snakker, hvor lenge han snakker, når på døgnet det er, hvor nærme er det til soverommet/annet oppholdsrom, hvor lytt er bygningen osv.

Anonymkode: 015c9...2f2

Vi vet ihvertfall at hun som bor der, ikke irriterer seg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (7 timer siden):

Men det er jo lagt opp til at man kan sitte der. Og det er mer enn en stol. Så der kan altså flere sitte og snakke. Om man snakker i tlf er vel ikke det verre enn at det sitter flere der. Kan ikke klandre den andre beboeren ihvertfall. Men uansett, dette må man tåle når man bor tett på andre. 

Og hvis din mor ikke plages, hvorfor skal du irritere deg??

solmåneogstjerner skrev (7 timer siden):

Men det er det jo ikke, ifølge din mor. Og uansett, litt må man tåle når man velger å bo slik. 

Jeg mener hvis jeg hadde bodd slik

AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (5 timer siden):

Vi vet ihvertfall at hun som bor der, ikke irriterer seg. 

Bare lurte på om noen her hadde blitt plaget

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mulig. Hvem vet? Det kommer an på (som noen andre nevner) hvor høyt de snakker, når på døgnet og hvor ofte, og hvilket rom man hører det mest. 

I utgangspunktet er det noe man må tåle, selvsagt utenom at det er helt ekstremt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Neh  Jeg bodde i en bygård hvor "røykehjørnet" var sånn ti meter fra vinduet mitt. Hvis du har hørt polakker etter tre flasker vodka, så kan du tenke deg hvordan de hørtes ut hver fredag og lørdag kveld og natt. De ropte ikke, men kaklet ustoppelig. De kunne irritere meg litt, men fordelen var at de hørte når jeg sa fra.

Ellers var det ikke så mange som røyka, men hørte jo stemmer på nettene iblant. Tok det easy  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...