AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Ønsker anbefaling på psykolog med driftsavtale i Trøndelag. Ønsker også anbefaling på privatpraktiserende psykolog uten driftsavtale. Hvis du har gått til en psykolog med driftsavtale i Nord-Trøndelag eller Sør-Trøndelag, si gjerne noe om hvordan de er, hva de tilbyr, om du var fornøyd eller ikke. Eller om det er noen jeg bør styre unna. Si gjerne hva du fikk behandling for og hvilken terapiform psykologen brukte. På forhånd tusen takk Her er lister over psykologer med driftsavtale i Sør- og Nord-Trøndelag: Sør-Trøndelag: Amundsen, Janne Ekeberg. (Trondheim). Barø, Mette. (Trondheim). Godø, Jim. (Bjugn) Gråwe, Rolf Wilhelm. (Trondheim). Gunnes, Mari-Mette. (Trondheim). Haugum, Jon Anton. (Trondheim). Jacobsen, Karl Henry. (Trondheim). Kennair, Tonje Westgaard. (Trondheim). Lyse, Kristin. (Trondheim). Rasmussen, Inger Lise. (Trondheim). Røkkum, Olav. (Trondheim). Røsshag, Einar. (Trondheim). Stokkan,Trude. (Trondheim). Stormbo, Dag. (Trondheim). Syrstad, Liss Hege. (Trondheim). Aasen, Bjørn Aksel.(Røros). Nord-Trøndelag: Haug, Trond. (Stjørdal). Johansen, Erling Oddvar. (Namsos). Meland, Line Ingeborg. (Stjørdal) Støre-Valen, Jakob. (Levanger). Veimo, Anita. (Stjørdal). Verpe, Tom. (Namsos). Ystmark, Svein Ole. (Steinkjer). Anonymkode: 0ec8d...c4d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #2 Skrevet 3. januar 2022 Noen som vil hjelpe? Anonymkode: 0ec8d...c4d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Det er vanskelig å anbefale terapeut til andre. Det som er viktig for meg er ikke nødvendigvis noe du har behov for. Jeg gikk til en behandler som jeg ikke fikk til å snakke med, jeg opplevde henne som ubehagelig og respektløs. En venninne går nå til samme behandler og det er den beste behandleren hun har hatt. Så en behandler kan oppleves svært forskjellig. Anonymkode: 78d95...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #4 Skrevet 4. januar 2022 Noen som har en anbefaling? Anonymkode: 0ec8d...c4d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #5 Skrevet 5. april 2022 Jeg har god erfaring med øya psykologsenter i trondheim. Beste psykologen jeg har vært borti og han fikk meg til å gråte i timen og åpne meg Anonymkode: d97c1...1ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå