Gå til innhold

Tinder gull har blitt sykt dyrt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 1/2/2022 at 10:11 PM, DeLorean said:

Og enda så er det verdens mest populære datingapp...

Det er jo litt det som er poenget da luringen.

De designer det for å være avhengighetsskapende og hensikten er ikke at du skal finne noen, men at du skal bli værende på appen så lenge som mulig og betale så lenge som mulig. Det at de har flest betalende medlemmer i verden er jo nettopp et tegn på at strategien med å huke folk og så holde dem på karusellen så lenge som mulig funker. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lå på 345,- men i dag la jeg merke til at prisen min hadde gått ned til 260,-/mnd

Anonymkode: 409e1...a7a

• 10 måneder senere...
Skrevet

Masse damer som man får null respons ifra fordi de bare er ute etter oppmerksomhet og bekreftelse. Er dog noen genuine der inne. Om du har tålmodigheten så finner du en du treffer tonen med men det kan ta lit tid og en del arbeid.

Skrevet
sciatic skrev (25 minutter siden):

Masse damer som man får null respons ifra fordi de bare er ute etter oppmerksomhet og bekreftelse. Er dog noen genuine der inne. Om du har tålmodigheten så finner du en du treffer tonen med men det kan ta lit tid og en del arbeid.

Hvorfor er du der da? :P er du ute etter å bli avvist liksom? Er ikke du ute etter det samme som dem? 

Anonymkode: 3dab7...7ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.1.2022 den 18.24):

Jeg lå på 345,- men i dag la jeg merke til at prisen min hadde gått ned til 260,-/mnd

Anonymkode: 409e1...a7a

Sympati-pris? 😬

Skrevet
Kipling skrev (På 13.1.2022 den 18.12):

Det er jo litt det som er poenget da luringen.

De designer det for å være avhengighetsskapende og hensikten er ikke at du skal finne noen, men at du skal bli værende på appen så lenge som mulig og betale så lenge som mulig. Det at de har flest betalende medlemmer i verden er jo nettopp et tegn på at strategien med å huke folk og så holde dem på karusellen så lenge som mulig funker. 

Du får sørge for å bli utestengt da. Da slutter det å være et problem. Tips fra meg til mannfolk. Helt umulig å få åpnet Tinder igjen, med mindre du bytter nummer. Jeg er en temmelig usjarmerende person, men SÅ DYPT har jeg ikke sunket, heldigvis! 🥹 stolt over meg selv. 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...