Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er for tidlig og hva er for sent? 

Anonymkode: d7936...dc8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan søke inntil 3 mnd etter permisjonsstart, og får etterbetalt. Vet ikke hvor tidlig du kan søke, men søknaden blir uansett ikke vurdert før tidligst 4 uker før permisjonsstart (som er 3 uker før termin). 

Anonymkode: 42197...04f

AnonymBruker
Skrevet

På nav.no står det at de anbefaler senest 4 uker før perm men tidligst 6 uker før perm. (altså henholdsvis 7 og 9 uker før termin)

Anonymkode: ada73...afe

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

På nav.no står det at de anbefaler senest 4 uker før perm men tidligst 6 uker før perm. (altså henholdsvis 7 og 9 uker før termin)

Nei, det står tidligst uke 22. De anbefaler å søke 4-6 uker før permisjonsstart, men som nevnt over vil ikke søknaden behandles før tidligst 4 uker før permisjonsstart. 

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, BunnyChester said:

Nei, det står tidligst uke 22. De anbefaler å søke 4-6 uker før permisjonsstart, men som nevnt over vil ikke søknaden behandles før tidligst 4 uker før permisjonsstart. 

Ja jeg skrev de anbefaler senest 4 uker, tidligst 6, det var litt klønete formulert av meg men jeg mente det samme som du skriver, anbefaler 4-6 uker før perm. Takk for presisering :)Men ja man kan jo søke tidligere, stemmer det med uke 22 :) 

TS det er ganske lett å legge inn digital søknad, men du må ha personnr til far tilgjengelig. Har inntrykk av at du kan endre den når du vil så om du er redd for å glemme det/gjøre for sent er det jo bare å legge inn fra uke 22 og så endre ved behov frem til NAV skal behandle den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...