Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva prevensjon bruker dere frem til dere skal prøve? Slutter dere en stund før dere skal begynne prøvingen?

Jeg har akkurat sluttet på pillen for å la kroppen komme litt tilbake i normalen før vi har planer om å begynne å prøve på nr 2. 

skal begynne å prøve i april/mai, og nå kjenner jeg at det kommer til å bli noen lange uker🙈 

Sexlysten er skyhøy (til en forandring for oss begge) og vi tenkte kondom var greit siden vi ikke hadde så hyppig sex. Eggløsninger skal i utgangspunktet være i disse dager, og jeg kan seriøst snart høre de skrike. Kan ikke kjenne igjen denne ekstreme sexlysten fra tidligere..

Anonymkode: aba8f...d40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker hormonspiral og skal ta den ut om en uke. Så blir prøving i mai tid tenker jeg 

Skrevet

Bruker bare kondom, og har gjort det i mange år. Om du har tenkt å begynne å prøve snart går det jo evt an å hoppe av i svingen - eller bare la det stå til ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Er i lignende situasjon. Tenker å begynne å prøve med nr 2 i mai ca. Sluttet med minipille i august. 

Mannen hadde behov for testosteron behandling i fjor høst. Da er bivirkningen nedsatt sædproduksjon, så vi har «brukt» dette prevensjon da legen sa at det kan ta opptil 4 -6 måneder før han blir fertil igjen etter behandling😅 

Nå som det begynner å nærme seg, hopper vi av i svingen rundt eggløsningstid.

Anonymkode: 7bbec...8cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...