AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Hva prevensjon bruker dere frem til dere skal prøve? Slutter dere en stund før dere skal begynne prøvingen? Jeg har akkurat sluttet på pillen for å la kroppen komme litt tilbake i normalen før vi har planer om å begynne å prøve på nr 2. skal begynne å prøve i april/mai, og nå kjenner jeg at det kommer til å bli noen lange uker🙈 Sexlysten er skyhøy (til en forandring for oss begge) og vi tenkte kondom var greit siden vi ikke hadde så hyppig sex. Eggløsninger skal i utgangspunktet være i disse dager, og jeg kan seriøst snart høre de skrike. Kan ikke kjenne igjen denne ekstreme sexlysten fra tidligere.. Anonymkode: aba8f...d40
Louise1992 Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Jeg bruker hormonspiral og skal ta den ut om en uke. Så blir prøving i mai tid tenker jeg
Kassiopeia8 Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Bruker bare kondom, og har gjort det i mange år. Om du har tenkt å begynne å prøve snart går det jo evt an å hoppe av i svingen - eller bare la det stå til
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #4 Skrevet 19. januar 2022 Er i lignende situasjon. Tenker å begynne å prøve med nr 2 i mai ca. Sluttet med minipille i august. Mannen hadde behov for testosteron behandling i fjor høst. Da er bivirkningen nedsatt sædproduksjon, så vi har «brukt» dette prevensjon da legen sa at det kan ta opptil 4 -6 måneder før han blir fertil igjen etter behandling😅 Nå som det begynner å nærme seg, hopper vi av i svingen rundt eggløsningstid. Anonymkode: 7bbec...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå