Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke denne meldingen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en kjekk mann, som jeg ikke kjenner. Vi møtes spontant helt plutselig utforbi, i ny og ne. Han la meg til på facebook for noen uker siden og jeg aksepterte han. I denne tiden har han hele tiden kommentert alt jeg legger ut (i pm). Når jeg legger ut historie så sender han masse komplimenter. Jeg synes det er koselig, MEN, jeg så plutselig at han er i et forhold. På grunn av det har jeg ikke svart han på en stund. I stad skrev han plutselig at jeg en dag skulle bli hans men først måtte han bli singel. Hvordan skal jeg egentlig tolke det? Jeg skjønner ikke hva han mener helt med det heller? Jeg har ikke svart på meldingen, da jeg ikke aner hva jeg skal svare på det. Hvorfor er han med henne hvis han vet at han en dag skal bli singel? Og hvorfor sier han det til meg? Jeg er forvirra...

Anonymkode: a31a9...e65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er utro, og du vil ha han fordi???? 

Sånne menn bare bryter jeg kontakt med, som regel med screenshot til dama dems også :) Det er løgn at de tenker på å slå opp, de bare sier det for å bagatellisere utroskapet og vil kjøre dobbelt. Da fortjener dama å vite hvilken dust hun er sammen med for han sier garantert ting til henne om at han gleder seg til å gifte seg og få barn sammen osv og holder både dama og flørtene sine for narr 

Anonymkode: 3e571...5e1

AnonymBruker
Skrevet

Fortdettelse: og da fortjener han ikke noen av dem:) 

Anonymkode: 3e571...5e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...