AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Denne perioden har jeg sjekket nesten hver dag i en uke. Det har kun vært en svak strek nr 2. Glemte en dag, Kan det være at jeg ikke har hatt eggløsning? Eller har man eggløsning så lenge den gir svakt utslag, bare at jeg ikke har målt på riktig tidspunkt? Noen som forstår hva jeg mener? (Jeg har målt 2 sterke streker andre månder, men ikke denne) Anonymkode: f0085...cff
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Jeg pleier å få svak strek dagen før eggløsning. Slår aldri feil hos meg. Når jeg tester igjen dagen etterpå er streken tydelig. Jeg er så «heldig» at jeg får eggløsningssmerter en dag eller to før eggløsning så vet når det er lurt å ta en test. Anonymkode: a13ef...d92
Fame Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Jeg får svake streker alltid gjennom hele syklusen
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 vi har hele tiden litt av LH hormonet, så ja de fleste kan få svakt utslag hele perioden. Anonymkode: 30d28...ad3
Laura80 Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 Man har alltid utslag på eggløsningstester. De er kun positive når begge strekene er minst like sterke. Fortsett å test , plutselig skjer det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå