AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Jeg var på vei hjem og jeg følte meg skikkelig syk. Begynte å skjelve i beina og svette i pannen. Var dårlig i magen. Heldigvis rakk jeg hjem i tide.. Men er dette normalt? Jeg var helt fin igjen etter do. Anonymkode: c2695...479
Badesåpe Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Jeg blir slik om jeg kjenner at NÅ må jeg gå og må skynde meg hjem eller finne et offentlig toalett feks. Skjer gjerne en gang i kvartalet. Blir noe trøtt etter en slik sjau.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Ikke uvanlig for meg å kaldsvette hvis jeg må skikkelig på do og er litt uggen i magen. Anonymkode: bbcad...2f4 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke uvanlig for meg å kaldsvette hvis jeg må skikkelig på do og er litt uggen i magen. Anonymkode: bbcad...2f4 Kan legge til at det egentlig kan kjennes ut som jeg har fått et lite koffeinsjokk. Anonymkode: bbcad...2f4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 Blodtrykksfall pga stimulans av vagusnerven er ikke uvanlig når man må bæsje. Anonymkode: 0d027...887 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå