AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Del Skrevet 2. januar 2022 Er det noen som har erfaring med noe som hjelper mot depresjon? Har en mild depresjon. Anonymkode: fb692...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Del Skrevet 2. januar 2022 Sånne c-vitaminer på 1 gram som du tar i vann og drikker som brus gir deg en skikkelig energi boost og går meg i godt humør i hvertfall. Anonymkode: 3ac9d...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. januar 2022 #3 Del Skrevet 2. januar 2022 D- vitaminer er i grunnen det eneste jeg kan komme på. Les en bok om selvmedfølelse og spis litt sjokolade. Høres kanskje teit ut, men det funker for meg da😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Del Skrevet 2. januar 2022 Høykonsentrert omega 3 kan hjelpe, sjekk at de du kjøper inneholder stoffet EPA, som er det stoffet som forskere tror hjelper mot depresjon. Ta 1 gram hver dag. https://forskning.no/mat-og-helse-biokjemi-fisk/fettsyrer-mot-depresjon/1062558 Sånn ellers kan lave D-vitaminnivåer føre til depresjon, men det skal du heller ikke ta for mye av, så greit å evt. Få påvist av lege. Be om å få se resultatene, ligger du i nedre del av "godkjente" nivåer kan det være greit å ta litt tilskudd siden norske nivåer er innafor godkjent på et mye lavere nivå enn nedover i Europa. Anonymkode: 9f033...f80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xaca Skrevet 2. januar 2022 #5 Del Skrevet 2. januar 2022 E-Epa fiskeolje og D-vitamin. Jeg selv tar 2000mg fiskeolje kapsel og 125mcg D-vitamin pr dag. Works.👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Del Skrevet 2. januar 2022 Nattlysolje 🙂 Anonymkode: abead...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysopras Skrevet 3. januar 2022 #7 Del Skrevet 3. januar 2022 Johannesurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #8 Del Skrevet 3. januar 2022 Før fikk man kjøpt Johannesurt på helsekost, men jeg lurer på om det kun selges på apotek nå. Skal uansett ha dokumentert effekt. Bare husk at den reduserer effekten av p-piller så annen prevensjon må benyttes Anonymkode: 25709...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 3. januar 2022 #9 Del Skrevet 3. januar 2022 Schizandra urt. har aldri hatt så mye fysisk energi som da, pluss skjerpet konsentrasjon. i tillegg får man sykt sexlyst og sterkere orgasmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #10 Del Skrevet 3. januar 2022 Krysopras skrev (15 timer siden): Johannesurt AnonymBruker skrev (15 timer siden): Før fikk man kjøpt Johannesurt på helsekost, men jeg lurer på om det kun selges på apotek nå. Skal uansett ha dokumentert effekt. Bare husk at den reduserer effekten av p-piller så annen prevensjon må benyttes Anonymkode: 25709...daf Er ikke tillatt solgt mer og tatt ut av produksjon. Man får kjøpt urter, i alle fall i Sverige, men innholdet av prikk perikum er veldig lavt. Anonymkode: 08a44...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 4. januar 2022 #11 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) -Tryptophan -Rosenrot -5-HTP -Lys behandling med spesielt lys som noen bruker i mørketiden "Føler du deg ofte trøtt, slapp og deprimert i de mørke vintermånedene? Beurer Brighlight er en lysterapilampe som vil kompensere for manglende dagslys og holde energinivået og humøret ditt oppe" Funker sikkert for noen komme seg igjennom den mørke tunge tiden. https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/belysning/wake-up-light-og-lysterapi/TL30/beurer-brighlight-lysterapilampe-tl30# Endret 4. januar 2022 av Sunset90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 6. januar 2022 #12 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg ble prakket på rosenrot som kosttilskudd en gang for rundt tjue år siden, via telefonsalg. Det er den ene av to ganger i mitt liv jeg har takket ja til telefon- eller dørsalg. Men på den tiden var jeg utslitt, kronisk trett av søvnmangel pga lite barn som ikke sov om nettene. Så jeg sa ja, fordi de lovet at det skulle motvirke slitenhet, men gi mer energi. Det var det dummeste jeg har gjort. Jeg fikk skikkelig hodepine av tablettene, ordentlig skallebank. Rosenrot virket heller ikke oppkvikkende eller ga meg energi på noen måte. Kvakksalveri hele greia. Har null tro på sånne kjerringråd og midler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #13 Del Skrevet 6. januar 2022 Hadde det bare vært så enkelt. Tar kosttilskudd, men ikke for depresjonen. Det har null innvirkning. Anonymkode: 2be6a...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #14 Del Skrevet 6. januar 2022 De fleste vitamin/mineral mangler har depresjon som resultat. Har du en form for mangel kan du bli bedre med kosttilskudd, har du ikke mangler så vil ikke kosttilskudd hjelpe mot depresjon. Allikevel sier forskning at et kosthold rikt på grønnsaker, frukt, belgvekster og fisk er best mot depresjon og angst så sjekk om du kan forbedre selve matinntaket litt. Anonymkode: 92d58...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #15 Del Skrevet 6. januar 2022 Forresten, ser noen foreslår johannesurt: Vær forsiktig med denne. Den forstyrrer som regel opptak av veldig mange andre medisiner så om du går på p piller eller noe annet må johannesurt unngås. Enkelte mennesker skal heller ikke ta det så sjekk med lege før du følger dette rådet. Anonymkode: 92d58...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #16 Del Skrevet 6. januar 2022 Littegrann sjokolade hjelper alltid!- men ikke overdriv!😉😊 Et glass vin..- men ikke overdriv der heller, og det passer jo ikke alltid... Ellers noe som er meget viktig... Huske de små tingene i livet som du liker/ setter pris på- og gjør noe av det hver dag!!! 😉😊 Anonymkode: 4e628...fc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå