Gå til innhold

Jeg er så urolig. Er det noen som har noen gode avslappningsøvelser?

Nåleputa

Anbefalte innlegg

Jeg sliter så mye med uro. Sover om natta da, men får det spesielt på kveld når jeg begynner å tenke. 

Prøver å gå ute i naturen, meditasjon, puste dypt og ikke tenke, eller tenke positivt og smile, selv om jeg er bekymret over livssituasjonen. 

Jeg tror begynte å få dette i forbindelse med dating, og ble litt skada av en løgnhals for 4 år siden.
Eller er det noe annet som pusher meg? Portaler, universet? 

Denne uroen har vart i tre/fire år, og jeg tror jeg drar med meg uro inn i nye relasjoner med menn.
Snakker fort og blir så utålmodig slik at jeg skremmer vekk potensielle kjærester. 

Er det hjelp å få? Har sett mye på tarrot og meditasjon, prøver å manifeste hva jeg vil ha. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåleputa skrev (6 timer siden):

Jeg sliter så mye med uro. Sover om natta da, men får det spesielt på kveld når jeg begynner å tenke. 

Prøver å gå ute i naturen, meditasjon, puste dypt og ikke tenke, eller tenke positivt og smile, selv om jeg er bekymret over livssituasjonen. 

Jeg tror begynte å få dette i forbindelse med dating, og ble litt skada av en løgnhals for 4 år siden.
Eller er det noe annet som pusher meg? Portaler, universet? 

Denne uroen har vart i tre/fire år, og jeg tror jeg drar med meg uro inn i nye relasjoner med menn.
Snakker fort og blir så utålmodig slik at jeg skremmer vekk potensielle kjærester. 

Er det hjelp å få? Har sett mye på tarrot og meditasjon, prøver å manifeste hva jeg vil ha. 

tankefeltterapi har hjulpet meg en god del. masse på youtube om det (på engelsk) od det heter eft på engelsk :) eller såkalt tapping.

Endret av Natta1980
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...