AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Del Skrevet 2. januar 2022 Har fått meg ny jobb som jeg i utgangspunktet ønsker å starte i så fort som mulig. Vi har ikke diskutert startdato ennå, og jeg har heller ikke ferie jeg kan ta av. Jeg jobber nå deltid (40-50%) med hjemmekontor og det vil ikke være noe problem å ha to jobber da deltidsjobben ikke krever at jeg er pålogget 9-17. Kan jeg begynne i den nye jobben asap samtidig som jeg fullfører oppsigelsestiden på kveldstid? Noen her med erfaring fra dette? Anonymkode: ce25d...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2. januar 2022 #2 Del Skrevet 2. januar 2022 Dette er det vel mest ryddig og snakke med både ny og gammel arbeidsgiver om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Del Skrevet 2. januar 2022 Snakk med arbeidsgiver. En gang jobbet jeg to steder samtidig (helg ett sted og ukedager et annet sted), og en gang fikk jeg slippe før oppsigelsestida var gått. Anonymkode: 2ab85...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Del Skrevet 2. januar 2022 Høres ut som det skal gå bra, men jeg ville snakket med både nåværende og ny arbeidsgiver om det Anonymkode: 6c0e2...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå