Gå til innhold

Plutselig gikk det opp at jeg skal ha ett barn til..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal føde om 3 uker. Har til nå bare vært rolig, gledet meg og ikke kjent noen bekymringer. 
Idag har jeg plutselig får helt panikk, vil bare gråte og begynner å innse at mine to små barn som jeg har fra før av ikke skal være de eneste lenger. Jeg skal nå ha nummer tre som jeg kommer til å elske like høyt. Tanken på en nyfødt hjemme skremmer meg plutselig, men ikke på en dårlig måte. Anger er ikke noe som har streifet meg. Men plutselig ble alt så virkelig, og følelsesladd. 
Har noen opplevd det sånn? Når kom disse følelsene i din graviditet? Håper jeg ikke er alene om følelsene😭

Anonymkode: ee70f...fbb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Venter nr. 2 og har egentlig følt litt på det hele veien😅 25 uker nå. Men kan komme dager hvor jeg tenker mer på det enn andre dager. Vil tipp jeg sikkert vil føle mer på det jo nærmere man kommer. Alle spør om jeg ikke ønsker at tiden til termin skal gå fort, men for meg går det heeelt fint at det er en stund til så jeg får omstilt hodet mitt på at jeg skal få en til.

Anonymkode: bb9df...56f

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg fikk min siste var det sånn på sett og vis. Og jeg hadde ingen hast med å få den ut, ville bare nyte siste tiden hvor det kun var storebror hjemme. Jeg var livredd for at storebror skulle føle seg tilsidesatt eller at vi skulle miste vårt sterke bånd når lillebror kom. Det gjorde vi ikke, var mindre tid til bare han men vi får det til å gå og har tilpasset oss bra. Jeg mistet ikke den følelsen om at hele dinamikken var annerledes før etter flere uker etter lillebror var ute. Gråt flere dager etter han var kommet fordi jeg savnet hvordan det hadde vært. Men så gikk det seg til 🙂 ikke helt det samme som deg, men det viser bare at alle følelser er lov å ha og det meste går seg til. Og vi alle elsker lillebror og de kommer til å ha så mye glede av hverandre framover 🤗

Anonymkode: ca472...766

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...