Gjest gjest2 Skrevet 11. oktober 2002 #1 Skrevet 11. oktober 2002 Hei...... Jeg og typen min har vært sammen i 8 mnd:) Men det er en ting jeg har lagt merke til at vi aldri er sammen når jeg har mensen. Da finner han alltid på noe sammen med kompisene sine. Mens når jeg ikke har mensen er vi sammen nesten alltid. Det skal sies at vi har veldig mye sex. Litt for mye synes jeg. da sier han bare at jeg må tilfredstille hans behov. har prøvd å ta det opp med ham. men han mener at jeg bare snakker tull. Hva syns dere? si deres meninger og tanker!
Gjest Delilah Skrevet 11. oktober 2002 #2 Skrevet 11. oktober 2002 Du sier at dere nesten ikke er sammen når du har mensen, og også at han sier du må tilfredsstille hans behov når det gjelder sex. Du syns det kan være litt mye til tider. Eh....burde det ikke ringe en aldri så liten bjelle hos deg? Jeg ville aldri kastet bort tid og energi på en som så tydelig IKKE respekterte meg. Der har du min mening
Gjest Skusla Skrevet 11. oktober 2002 #3 Skrevet 11. oktober 2002 Hei Må si meg enig. Det høres virkelig ikke ut som om typen din respekterer deg noe videre.. Hvorfor vil han ikke være sammen med deg når du har mensen?? :evil: Det er jo mer til ett forhold enn bare sex. Å at han sier du snakker tull når du forteller han at det til tider kan bli for mye for deg.. Herregud for ego.. Så du er ikke verd hans tid når du ikke kan ha sex med han? og du skal tilfredstille HANS behov.. Har ikke hørt på maken Hadde jeg vært deg hadde jeg bett han komme seg vekk og holde seg vekk Slike mannfolk skal du holde deg for god for. Det er min mening.
Gjest Lea Skrevet 11. oktober 2002 #4 Skrevet 11. oktober 2002 Det kan jo tenkes at gutten har traumatiske opplevelser når det gjelder jenter med mens da. Vi er jo ikke helt greie å ha med å gjøre i den perioden (snakker for meg selv nå altså). Kanskje han har vært sammen med ei jente som tok avstand fra ham når hun hadde mensen og som ønsket at han holdt seg unna? Jeg er litt sånn selv også. Liker ikke å bli neddynget med noe i den perioden. Jeg synes at gutten skal få en sjanse jeg! Kanskje han synes at det er litt flaut å snakke om også? Mange føler det sånn. Og hvis forholdet fungerer ellers, så synes jeg ikke at du skal ta på vei for dette.
Tusenfryd Skrevet 11. oktober 2002 #5 Skrevet 11. oktober 2002 Hei...... Det skal sies at vi har veldig mye sex. Litt for mye synes jeg. da sier han bare at jeg må tilfredstille hans behov. har prøvd å ta det opp med ham. men han mener at jeg bare snakker tull. Hva syns dere? si deres meninger og tanker! Mine tanker om dette er at fyren er en egoistisk kar som ikke innser at man er to i et forhold hvor begge er likeverdige. Det er ha som snakker tull og han burde settes på plass. Sier du at dere har sex når du ikke har lyst? Hva er dette for en fyr? Kvitt deg med ham hvis han ikke kan respektere deg. Sex er noe som skjer mellom to voksen mennsker som har lyst til å sex med hverandre. Jeg reagerte først ikke så mye med dette at dere ikke er sammen når du har mensen, for kanskje han ikke vet hvordan han skal forholde seg til det .... men... når dere har sex fordi han har lyst og ikke du ... nei, spar meg... Si meg - hva gjør dere når dere ikke har sex?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå