AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Har siste 3 dagene fått økte, helt ekstremt smertefulle stikkinger fra nedre mage og skjeden... Føles ut som forferdelige knivstikk og at hele livmormunnen, skjeden og skjedeinngangen skal revne... Har slitt med stikkinger i 3 trimester, fra ca. uke 34 - Men nå er det helt ekstremt i forhold til det det har vært. Hodet festet fra uke 36 ifølge kommunejordmor. Har også nedpress og kynnere som er blitt mer ubehagelig, men er ingenting i forhold til disse stikkingene. Klarer ikke sitte, stå eller gjøre noen ting utenom å skrike (og forsøke å puste) når det står på. Hva kan dette være? Er i uke 39. Anonymkode: b9d32...9b9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Det er ligamentsmerter. Heldig som ikke har hatt dem så lenge:-) hatt det slik siden uke 28.helt jævlig Anonymkode: fc938...582
mingus Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Ja, ligament smertene kan komme helt fram til fødsel 🙂 spesielt for andregangs sa min jordmor, trodde det holdt på å gå galt i flere måneder før jeg tok det opp 😅
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ligamentsmerter. Heldig som ikke har hatt dem så lenge:-) hatt det slik siden uke 28.helt jævlig Anonymkode: fc938...582 Det kan det ikke være... Har hatt masse ligamentsmerter gjennom 2 og 3. trimester. Dette er noe annet. Anonymkode: b9d32...9b9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 mingus skrev (2 minutter siden): Ja, ligament smertene kan komme helt fram til fødsel 🙂 spesielt for andregangs sa min jordmor, trodde det holdt på å gå galt i flere måneder før jeg tok det opp 😅 Dette er ikke ligamentsmerter, det har jeg hatt store deler av 2 og 3 trimester og er diskutert med jordmor. Hos meg har ligamentsmertene vært lokalisert på sidene, og kommer når jeg går, beveger meg, snur meg eller strekker meg i senga ol. Dette er noe annet! Anonymkode: b9d32...9b9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har siste 3 dagene fått økte, helt ekstremt smertefulle stikkinger fra nedre mage og skjeden... Føles ut som forferdelige knivstikk og at hele livmormunnen, skjeden og skjedeinngangen skal revne... Har slitt med stikkinger i 3 trimester, fra ca. uke 34 - Men nå er det helt ekstremt i forhold til det det har vært. Hodet festet fra uke 36 ifølge kommunejordmor. Har også nedpress og kynnere som er blitt mer ubehagelig, men er ingenting i forhold til disse stikkingene. Klarer ikke sitte, stå eller gjøre noen ting utenom å skrike (og forsøke å puste) når det står på. Hva kan dette være? Er i uke 39. Anonymkode: b9d32...9b9 Ser jeg kanskje ikke burde ha skrevet "nedre mage" - For det er altså smerter fra ca. der livmorhalsen/livmormunnen og ned i skjeden og skjedeinngangen. Det kjennes ut som livmormunnen åpner seg og revner på en måte haha... Anonymkode: b9d32...9b9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #7 Skrevet 3. januar 2022 Kan det være avføring nederst i tarmen som presser på inni der? Har opplevd det selv og det er helt jævlug når det står på, så forsvinner det plutselig. Anonymkode: 559f1...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå