Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #1 Skrevet 16. oktober 2005 Inneholder aveda hårprodukter noe parfyme? Har allergi mot parfyme, så kan ikke ha noe med det. Men har så lyst å ha muligheten til å bestille fra lookfantastic, og det selger jo aveda der.
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2005 #2 Skrevet 16. oktober 2005 Jepp, de er parfymert. Men jeg tror de har en parfymefri serie for sensitiv hud, kanskje også for hår.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #3 Skrevet 16. oktober 2005 OKey, det var dumt da. Noen som har tips om hva jeg kan bruke til håret som ikke inneholder parfyme?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #4 Skrevet 16. oktober 2005 Til Trådstarter.. Jeg har desverre ingen tips ang shampo uten parfyme.. Men kanskje Dr Haucha?? Hvordan merket du at du reagerer på parfyme? Jeg lurer faktisk på om jeg gjør det selv...
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2005 #5 Skrevet 16. oktober 2005 Dr. Hauschka er ikke uparfymert, og inneholder i tillegg alkohol, så det ville jeg ikke prøvd. Eneste jeg kan komme på helt uten parfyme, er hårproduktene til Clinique. Jeg har prøvd et par shampoer derfra, og de er egentlig helt OK.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #6 Skrevet 16. oktober 2005 Får utslett og det klør veldig. Jeg har blitt testet av hudlege slik at jeg fann det ut der, kanskje du også bør få gjort det Kanskje jeg skal teste clinique sine hårprodukt da. Elsker clinique sin hudpleie, men har aldri prøvd noe til håret derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå