AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Jeg bare lurer på om noen har opplevd noe av det jeg skal beskrive i forbindelse med fødsel? Jeg jakter ikke etter tegn, og stresser ikke-men jeg føler at jeg trenger å få luftet hodet litt likevel. Idag har jeg hatt en sinnsykt rar følelse i kroppen. Er så sliten og på en måte sykt ukomfortabel. Det er eneste måten å beskrive det på, for jeg føler meg rett og slett ukomfortabel. Vet ikke hvorfor, og det har ikke skjedd noe som skal gjøre meg ukomfortabel. Men det er altså slik jeg har hatt det siden jeg sto opp idag, dagen føles rar rett og slett. Man blir jo helsprø av å gå gravid. Alle tegn, ikke tegn, endringer osv.. 😛 Anonymkode: 1f8d5...964
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Hvor mange uker er du da? Anonymkode: 9104b...937
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvor mange uker er du da? Anonymkode: 9104b...937 37 uker Anonymkode: 1f8d5...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå