Arwen Skrevet 16. oktober 2005 #1 Skrevet 16. oktober 2005 Skal kanskje ha vorspiel her neste helg og vil lage noe enkelt. Hva lager du når du skal ha vorspiel? Er så lei av å lage pizza hver gang...
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #2 Skrevet 16. oktober 2005 Et lite knippe fingermat. Ovnsstekte mandelpoteter i båter, marinerte scampi, grønnsaker i staver, aioli, salsa, nachochips osv. Søk på tapas og fingermat her på forumet,- du vil finne flere tråder
Arwen Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2005 Hadde tenkt noe raskt jeg - sist jeg lagde tapas stod jeg på kjøkkenet i åtte timer moro det, men ikke hver gang
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #4 Skrevet 16. oktober 2005 Det går raskere enn du tror hvis du velger enkle retter. Er enig i at mange tapasretter kan være tidkrevende. En god pastasalat med brød er jo godt. Eller en wokrett med ris til.
Mistyen Skrevet 16. oktober 2005 #5 Skrevet 16. oktober 2005 Løkringer kan du kjøpe ferdig og bare ha i ovnen, sånne cheesesticks også. Hva med kyllingnuggets? Nachos med dip?
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2005 #6 Skrevet 16. oktober 2005 Gratinert nachos? Dekk en stekeplate med bakepapir, og legg tett i tett med nachips på den. Stek kjøttdeig med tacokrydder, og legg på toppen av nachipsene. Legg gjerne på ting som oliven, kanskje litt chili, osv, og masse ost på toppen. Serveres med guacamole, rømme, salsa osv. Veldig enkelt, og lett å lage til mange.
Arkana Skrevet 16. oktober 2005 #7 Skrevet 16. oktober 2005 Kyllingvinger, ovnsbakte krydrete potetbåter, tortillachips med forskjellige diper, enkel salat, nachos hørtes også ut som en god idé.
Blueberry Skrevet 16. oktober 2005 #8 Skrevet 16. oktober 2005 Gryterett synes jeg er lettvint når det er til mange.
Shine21 Skrevet 18. oktober 2005 #9 Skrevet 18. oktober 2005 Buffalo wings! Spicy/marinerte Kylling vinger, grydret båt poteter, hvitløks dressing/dip, og en litt mer sånn sterk dip, og salat om ønskelig.... (litt minus med hvitløks dip til man skal på byen kanskje men...veldig godt hvertfall!)
siebaeo Skrevet 18. oktober 2005 #10 Skrevet 18. oktober 2005 Hva med Chilli med nachos og rømme til. Kjøp en sånn pose med Chili-kryddermiks. Enkelt og godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå