Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kanskje ha vorspiel her neste helg og vil lage noe enkelt.

Hva lager du når du skal ha vorspiel? Er så lei av å lage pizza hver gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite knippe fingermat. Ovnsstekte mandelpoteter i båter, marinerte scampi, grønnsaker i staver, aioli, salsa, nachochips osv.

Søk på tapas og fingermat her på forumet,- du vil finne flere tråder :)

Skrevet

Hadde tenkt noe raskt jeg - sist jeg lagde tapas stod jeg på kjøkkenet i åtte timer :overrasket: moro det, men ikke hver gang :ler:

Skrevet

Det går raskere enn du tror hvis du velger enkle retter. Er enig i at mange tapasretter kan være tidkrevende.

En god pastasalat med brød er jo godt. Eller en wokrett med ris til.

Skrevet

Løkringer kan du kjøpe ferdig og bare ha i ovnen, sånne cheesesticks også. Hva med kyllingnuggets?

Nachos med dip?

Skrevet

Gratinert nachos? Dekk en stekeplate med bakepapir, og legg tett i tett med nachips på den. Stek kjøttdeig med tacokrydder, og legg på toppen av nachipsene. Legg gjerne på ting som oliven, kanskje litt chili, osv, og masse ost på toppen. Serveres med guacamole, rømme, salsa osv.

Veldig enkelt, og lett å lage til mange.

Skrevet

Kyllingvinger, ovnsbakte krydrete potetbåter, tortillachips med forskjellige diper, enkel salat, nachos hørtes også ut som en god idé.

Skrevet

Gryterett synes jeg er lettvint når det er til mange.

Skrevet

Buffalo wings! Spicy/marinerte Kylling vinger, grydret båt poteter, hvitløks dressing/dip, og en litt mer sånn sterk dip, og salat om ønskelig.... (litt minus med hvitløks dip til man skal på byen kanskje men...veldig godt hvertfall!)

Skrevet

Hva med Chilli med nachos og rømme til. Kjøp en sånn pose med Chili-kryddermiks. Enkelt og godt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...