AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Som tittelen beskriver så har jeg ingen sexlyst i våken tilstand, men jeg drømmer stadig vekk om sex. Veldig livaktige drømmer hvor jeg er tent og definitivt ønsker å ha sex. Er det noen som har hatt det slik? Synes det er så rart at jeg drømmer om det men ikke egentlig ønsker å ha sex når jeg er våken? Hva i all verden kan det skyldes? *Forvirret* Anonymkode: d92b9...138
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Hvordan føler du det når du våkner opp etter en natt med slike drømmer? Fortsatt ingen lyst da? Kan hende du har litt lite overskudd for tiden?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Elder Millennial skrev (47 minutter siden): Hvordan føler du det når du våkner opp etter en natt med slike drømmer? Fortsatt ingen lyst da? Kan hende du har litt lite overskudd for tiden? Nei, egentlig ikke. Men jeg lengter på en måte tilbake til drømmen, men uten å ønske å ha sex IRL. Ja, det kan stemme, er midt i småbarnsfase med søvnmangel så overskudd har jeg lite av nå. Ts. Anonymkode: d92b9...138
Gjest Elder Millennial Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, egentlig ikke. Men jeg lengter på en måte tilbake til drømmen, men uten å ønske å ha sex IRL. Ja, det kan stemme, er midt i småbarnsfase med søvnmangel så overskudd har jeg lite av nå. Ts. Anonymkode: d92b9...138 Helt vanlig å miste lysten i perioder med lite søvn. Noen får energi av sex, mens andre må ha energi for å ville ha sex. Tenker begge deler er like normalt.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Jeg har lært et nyttig ord - sex-bremser. Stress er nr 1 sex-brems. Adrenalin virker mot nytelsessystemene. Så det er ikke så rart at du på dagtid ikke har lyst, men om natten når du slapper av kommer lysten. Dette lover jo bra til smpbarnfasen da roer seg litt ned for innerst inne finnes jo instinktene. Anonymkode: 1b630...7d2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 Jeg får det ofte sånn i perioder med mye stress, lite overskudd og/eller dårlig selvtillit. Jeg vil ha sex og kroppen lengter etter det, men det strekker ikke til i våken tilstand så da ender jeg opp med å drømme om det istedet. Anonymkode: a5fcd...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå