Gå til innhold

Blinkende og fast smilefjes CB-test, når er EL?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i fire dager nå fått blinkende smilefjes på CB digital eggløsningstest. I dag tidlig var dag 4, og blinkende smilefjes rundt kl.08.00 i dag tidlig. Har lest at mange kan få fast smilefjes senere samme dag, så jeg testet igjen litt etter 16.00. Og da fikk jeg fast smilefjes!

Siden jeg ikke temper, og har fått blinkende smilefjes i fire dager, så er jeg usikker på når eggløsning kommer. Står i pakningsvedlegget at det ved fast smilefjes er 24-36 timer til eggløsning. Men andre eggløsingstester oppgir at det er 24-48 timer til eggløsning når man får positiv test.

Når kan jeg egentlig regne med eggløsning? Vet det kan være veldig individuelt, men sånn gjennomsnittlig? I morgen kveld? Slik at mannen helst burde spare opp og ikke ha sex i kveld, men i morgen kveld?

Anonymkode: 047ba...aa5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er mest fruktbar i 48t fremover, når smiley er fast. Da har du hatt LH økning som testen fanger opp. Blinkende smiley betyr du er fruktbar og det nærmer seg EL. Vi legger inn aksjer samme kveld som fast smiley. Og annen hver dag. 

Anonymkode: 1d67c...f33

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du er mest fruktbar i 48t fremover, når smiley er fast. Da har du hatt LH økning som testen fanger opp. Blinkende smiley betyr du er fruktbar og det nærmer seg EL. Vi legger inn aksjer samme kveld som fast smiley. Og annen hver dag. 

Anonymkode: 1d67c...f33

Det står på pakken at testsvarene er 99% korrekte, men er likevel engstelig. Er dette noe som stemmer? Har lest om andre som har brukt slike digitale tester, og så testet med strimmel eller stavtest etterpå, og fått positivt etter de 48 timene.

Hvilken erfaring har folk her med CB sin lilla digitaltest?

La inn aksjer i går kveld, lørdag, torsdag...og planlegger for i kveld og - eller er det for sent? Fast smilefjes rett etter 16.00 i går...

AnonymBruker
Skrevet

Tok en test fra babyplan i dag just in case (stavtest), og den var veldig positiv!

Forvirrende, siden jeg fikk fast smilefjes på CB digitaltest i går (og pakningsvedlegget sier at det da vil komme eggløsningen ca innen 24.36 timer).....Men når jeg fikk positiv test på babyplan test i dag, betyr det at eggløsning ikke skjer i dag eller natt likevel, men istedet 24-48 timer fra nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...