Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer så ofte! Vi har forsøkt å få barn i snart et år og det hender enkelte måneder at vi ikke treffer fordi han er for sliten og trøtt på de beste dagene. Da får jeg ofte beskjed om at  "Vi kan jo i morgen da". NEI, VI KAN IKKE DET TENK.  Kjenner at etter et år med denne prøvingen så blir jeg så sliten. Jeg fikk positiv test i dag og nå er mannen for trøtt igjen. I morgen kan det være for seint

Trengte litt utblåsning, kjente jeg.. kommer til å ende opp med IVF på grunn av dårlig sexlyst

:grine:

Anonymkode: 6dc6a...5e3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes du faktisk skal respektere hans sexlyst også. 

Anonymkode: c8a9c...134

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart han ikke får lyst! Er dere sammen bare for å stifte familie? 

Anonymkode: 1b5b6...62d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke rart han ikke får lyst! Er dere sammen bare for å stifte familie? 

Anonymkode: 1b5b6...62d

Ja

:sarkasme:

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det skjer så ofte! Vi har forsøkt å få barn i snart et år og det hender enkelte måneder at vi ikke treffer fordi han er for sliten og trøtt på de beste dagene. Da får jeg ofte beskjed om at  "Vi kan jo i morgen da". NEI, VI KAN IKKE DET TENK.  Kjenner at etter et år med denne prøvingen så blir jeg så sliten. Jeg fikk positiv test i dag og nå er mannen for trøtt igjen. I morgen kan det være for seint

Trengte litt utblåsning, kjente jeg.. kommer til å ende opp med IVF på grunn av dårlig sexlyst

:grine:

For sliten til å pule?? 😂🙈🤩..Han har puls?

AnonymBruker
Skrevet

Det der kan ødelegge forholdet deres.. sex på kommando er aldri noe stas.. 

Anonymkode: 75867...08c

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det der kan ødelegge forholdet deres.. sex på kommando er aldri noe stas.. 

Anonymkode: 75867...08c

Hva annet skal man gjøre da? Vi vik ha barn og da må man faktisk ha sex

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med han og forklart når i syklusen dere må ha sex for å unnfange? Jeg følte ofte at jeg maste mye og tok livet av romantikken ved å mase om sex, men etter at jeg forklarte når vi bør ha sex, så var det lettere å få han med på det. Jeg måtte også ta hensyn til han, han har mer lyst på morgenen enn på kvelden. 

Anonymkode: 53c91...4aa

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva annet skal man gjøre da? Vi vik ha barn og da må man faktisk ha sex

Har dere hatt sex de siste 5 dagene?

Da holder det fint.

Bestill time for videre utredning når det passerer ett år. 

Anonymkode: bd33a...766

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å faktisk legge til rette for at han skal få lyst på sex? Menn er ikke maskiner og det der maset om eggløsning hadde tatt livet av min sexlyst (og jeg er kvinne). 
finn ut hva som gir han energi, vart han opp og forfør han så er nok sjansen større. Men gjør det ofte, ikke bare når du har eggløsning. 

Anonymkode: eff9f...cb3

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

finn ut hva som gir han energi, vart han opp og forfør han så er nok sjansen større. Men gjør det ofte, ikke bare når du har eggløsning. 

Enig, legg opp for regelmessig sex.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du snakket med han og forklart når i syklusen dere må ha sex for å unnfange? 

Støtter dette. Jeg forklarte logistikken til mannen (som nok er på den lavere siden når det kommer til sexlyst). Type, «det er bare en fem-til seks dager som gjelder. Det betyr at vi helst bør ha sex ca. da og da for jeg har nok eggløsning ca. da». Det funket fint for oss. Da kunne han forberede seg mentalt, og jeg visste at det var veldig liten sannsynlighet for utløsning to dager på rad.

For andre funker det jo å bare kjøre på annenhver dag gjelder nesten hele syklusen, men det var ikke aktuelt for oss. Så da var det greit å planlegge litt.

Anonymkode: 2d323...40a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva med å faktisk legge til rette for at han skal få lyst på sex? Menn er ikke maskiner og det der maset om eggløsning hadde tatt livet av min sexlyst (og jeg er kvinne). 

Dette gjør jeg

Hver gang.

Bare i dag hadde jeg tatt en dusj, barbert meg , nappet bryn og vokset her og der. Tatt på sexy undertøy på forsalg forføring

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Støtter dette. Jeg forklarte logistikken til mannen (som nok er på den lavere siden når det kommer til sexlyst). Type, «det er bare en fem-til seks dager som gjelder. Det betyr at vi helst bør ha sex ca. da og da for jeg har nok eggløsning ca. da». Det funket fint for oss. Da kunne han forberede seg mentalt, og jeg visste at det var veldig liten sannsynlighet for utløsning to dager på rad.

For andre funker det jo å bare kjøre på annenhver dag gjelder nesten hele syklusen, men det var ikke aktuelt for oss. Så da var det greit å planlegge litt.

Anonymkode: 2d323...40a

Dette er jo planlagt sex. Forsøkt dette et par måneder og uten at det har klaffet. Vi har snakket litt om det nå fordi jeg var ganske lei meg. Skal prøve å sette av noen dager neste runde for å se om slike avtalte sexdager hjelper.  Høres lite gøy ut for han men 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt han ikke orker. Dette med eggløsning og tester og kalkulator dreper sexlyst hos menn. Det blir bare mas og plikt og på sikt kan det ødelegge forholdet. Snakker av erfaring. 

Anonymkode: 02996...f8a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner godt han ikke orker. Dette med eggløsning og tester og kalkulator dreper sexlyst hos menn. Det blir bare mas og plikt og på sikt kan det ødelegge forholdet. Snakker av erfaring. 

Anonymkode: 02996...f8a

Vi har prøvd ca 9 måneder hvor jeg ikke har nevnt noe om eggløsning og forsøkt å ha sex annenhver dag når det nærmer seg uten klaff. Også da er han ofte for sliten. Har nok ikke noe med mas om eggløsning å gjøre her. 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner deg veldig godt, men både meg og mannen min ble så stressa over å måtte ha pliktsex til eggløsningen som noen roboter, at det tok drepen på alt akkurat til ELdato.. fikk ikke lyst noen av oss, og det var vanskelig å komme pga alt presset. Resten av måneden var jo alt ok. Så jeg bare sa til han jeg hadde EL den 16 mai da den egentlig var den 9ende, og her sitter jeg med termin om en måned. 🙂 Han synes det var helt ok jeg dro den hvite løgnen, vi hadde jo prøvd siden desember i fjor, men vi takker ikke presset med det fertile vinduet så godt. Så det er mitt eneste tips, lat som ikke du har eggløsning enda 🙂

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har prøvd ca 9 måneder hvor jeg ikke har nevnt noe om eggløsning og forsøkt å ha sex annenhver dag når det nærmer seg uten klaff. Også da er han ofte for sliten. Har nok ikke noe med mas om eggløsning å gjøre her. 

Leste ikke dette før jeg svarte, da var det ikke mye til tips det der nei 😑

AnonymBruker
Skrevet
mingus skrev (Akkurat nå):

Leste ikke dette før jeg svarte, da var det ikke mye til tips det der nei 😑

Han har nok ikke like mye lyst som man hører at menn har.. selvsagt er dette individuelt. Men hvis jeg ikke initierer til sex, uansett når I måneden jeg er, så blir det maks to ganger i måneden :sukk:

Skrevet

Ja det gjør det ikke noe lettere.. kanskje late som du har mensen helt opp til EL så har han gått lenge uten, og orker kanskje en runde? 🙂 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...