AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Studerer 1.året økonomi, og fikk kun D.. har jobbet MYE med pensum, men blir fryktelig stressa i eksamenssituasjonen og glemmer mye. Hva er deres beste studieteknikk? Innser jeg leser bøkene tvers gjennom før eksamen, men glemmer alt etterpå Både mattefag og lesefag Anonymkode: f4f4e...9a7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Øv på gamle eksamener til du spyr, gjelder spesielt for reknefag. Å håndtere eksamensstresset kommer med erfaring. Husker jeg slet skikkelig med det på vgs men ble bedre på uni. Anonymkode: 128aa...500
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Øv på gamle eksamener til du spyr, gjelder spesielt for reknefag. Å håndtere eksamensstresset kommer med erfaring. Husker jeg slet skikkelig med det på vgs men ble bedre på uni. Anonymkode: 128aa...500 Hva er sjansen for at tidligere eksamen blir likt? Anonymkode: 5be60...dcc
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva er sjansen for at tidligere eksamen blir likt? Ganske stor hvis det er samme foreleser som tidligere år. Og eksamensnervene blir bedre etterhvert! Merket stor forskjell fra 1. til 2. år. Anonymkode: 96f70...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå