AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Hun er vid og tar ingen ansvar for å gjøre noe med det. Hun har vært vid siden hun fødte for 10 måneder siden og sex er bare blitt en frustrerende greie og det har gått til at jeg begynner å forakte henne for at hun bare har tenkt å la det fortsette. Hvordan tar jeg opp det her uten at det kjølner forholdet helt? Anonymkode: 2e394...a2e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Bare presiserer at jeg er glad i henne! Og mente egentlig ikke det med at jeg forakter henne. Men det irriterer meg o gjør meg sint at hun lar det gå så langt at jeg må ta tak for å få henne til å skjønne at det ikke er greit å slutte å bry seg. Anonymkode: 2e394...a2e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 De blir vide etter barnefødsler, de må yte en innsats for og holde musa stram og fin. Det blir ikke av seg selv. Nettopp av sånne grunner jeg ikke vil at vi skal ha barn. Anonymkode: 5feba...0ea
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): De blir vide etter barnefødsler, de må yte en innsats for og holde musa stram og fin. Det blir ikke av seg selv. Nettopp av sånne grunner jeg ikke vil at vi skal ha barn. Anonymkode: 5feba...0ea Høres nesten ut som en jeg kjenner, hun vil ta keisersnitt selv om bekkenet tilsier hun kan føde vaginalt, hun skal heller ikke amme barnet Anonymkode: 47904...02c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Høres nesten ut som en jeg kjenner, hun vil ta keisersnitt selv om bekkenet tilsier hun kan føde vaginalt, hun skal heller ikke amme barnet Anonymkode: 47904...02c Det virker smart. Viktig og ta vare på kroppen. Anonymkode: 5feba...0ea
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 Er nok heller penisen din som er for liten. La henne finne en mann som fyller henne ordentlig opp, og så kan du finne en som er trang nok for deg. Problem løst. Anonymkode: 7e167...e74 15
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 Spandere en skjønnhets operasjon. Tror jeg hadde blitt lei meg hvis jeg var henne og dette ble et problem😒 Anonymkode: a6432...135
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 Slutt å klag på vid vagina. Er utrolig opphissende å pule ei skikkelig vid vagina.😁 Anonymkode: ffb19...c50 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 Du har en mikro penis! Det har aldri vært problem her. Anonymkode: 943b8...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #10 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har en mikro penis! Det har aldri vært problem her. Anonymkode: 943b8...cf2 Fin logikk. Hvis det ikke har skjedd med en person så kan det ikke skje med noen andre.😅 Fra spøk til alvor så kan noen bli veldig vide etter fødsel. Derimot måten han går å lager en sånn tråd som mest sannsynlig er tull og alle biter på, er mere forundrende.😂 Anonymkode: ffb19...c50 2
ElefantIGlasshus Skrevet 2. januar 2022 #11 Skrevet 2. januar 2022 Det pleier å trekke seg sammen ganske mye av seg selv. Høres ut som hun har en fødselsskade😌 Jeg har født to barn, og mannen min merker ikke noe forskjell✌🏻 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #13 Skrevet 2. januar 2022 Hun burde gjøre knipeøvelser. Uansett kan det ta et år før man er stram igjen. For min del ble jeg klippa og sydd, men trente mye knipeøvelser. Og han jeg har barn med syntes det ble enda bedre etter to fødsler. Vi gjorde det slutt, men De jeg har hatt sex med etterpå, har alle kommentert det, så knipeøvelser funka på meg hvertfall. Anonymkode: c6339...fad 1
Fioljenta Skrevet 2. januar 2022 #14 Skrevet 2. januar 2022 At hun er litt videre 10 måneder etter fødsel, tror jeg er helt normalt og det trenger ikke å bety at hun forblir sånn. Jeg har født barn og ammet dem. Og sexlivet har faktisk blitt bedre etterpå. Knipeøvelser er selvsagt lurt og fungerer for mange. Men dere kan også eksperimentere med forskjellige stillinger til dere finner noen der du ikke glir ut fullt så enkelt. Du kan også bruke kortere støt - altså ikke fullt så langt ut. Prøv dere litt frem. PS: Jeg tipper forresten at hun ikke har «sluttet å bry seg». Dere har fått et barn og det er naturlig at mye av oppmerksomheten hennes er vendt mot barnet. Det er nå du har mulighet til å vise deg som en kjærlig og tålmodig far og partner. Griper du den muligheten, tviler jeg sterkt på at forholdet vil kjølne. 🤗 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #15 Skrevet 2. januar 2022 En stiv kuk sklir vel ikke ut.. Be henne finne en som blir skikkelig hard.. Anonymkode: ee8b6...a7d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå