Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Igår og idag har jeg hatt en rar følelse. Det presser nedover, men «kiler» på en måte. Stikker mye nederst i magen og magen har sunket. Har prøvd å lese om nedpress, men har ikke følelsen av at ungen faller ut. Føles mer som om underlivet blir en ballong😅

Anonymkode: dc357...d9a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres ut det er det ja 😊

Anonymkode: 70702...8cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes det høres ut det er det ja 😊

Anonymkode: 70702...8cd

Takk for svar :) har vært så mye av det igår og idag.. men da er det vel nedpress jeg kjenner :) 

AnonymBruker
Skrevet

Du beskriver godt følelsen😊 Jeg fikk min første på denne dagen for noen år siden, og mimrer tilbake❤ Lykke til, det er bare å føde nå som det har bikka nyttår🎉🤗

Anonymkode: ed923...6d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du beskriver godt følelsen😊 Jeg fikk min første på denne dagen for noen år siden, og mimrer tilbake❤ Lykke til, det er bare å føde nå som det har bikka nyttår🎉🤗

Gratulerer med dagen til barnet, og fødedagen til deg ;) 

Hvor lenge er det vanlig å gå med sånn her? Er jo nesten konstant, selv når jeg ligger😅 Mye press på blæra! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gratulerer med dagen til barnet, og fødedagen til deg ;) 

Hvor lenge er det vanlig å gå med sånn her? Er jo nesten konstant, selv når jeg ligger😅 Mye press på blæra! 

Takk😍 Jeg gikk fra nyttårsaften; var sikker på at jeg kom til å få nyttårsbarn 😉 Til slutt sa det poff, og så gikk vannet🌊 Når har du termin? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk😍 Jeg gikk fra nyttårsaften; var sikker på at jeg kom til å få nyttårsbarn 😉 Til slutt sa det poff, og så gikk vannet🌊 Når har du termin? 

Er ikke mer enn 36 uker idag, så han må gjerne holde seg inne i en uke til🤪 

Har hatt en veldig rar følelse i kroppen idag, og noe i meg sier at han gjør seg klar. Men om det stemmer eller ikke er ikke godt å si. Han har vært SUPER aktiv idag også..😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er ikke mer enn 36 uker idag, så han må gjerne holde seg inne i en uke til🤪 

Har hatt en veldig rar følelse i kroppen idag, og noe i meg sier at han gjør seg klar. Men om det stemmer eller ikke er ikke godt å si. Han har vært SUPER aktiv idag også..😅

Ja det var litt i tidligste laget! Høres ut som han er nysgjerrig på verden utenfor😊 Lykke til når den tid kommer, da, spennende dager for deg framover 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja det var litt i tidligste laget! Høres ut som han er nysgjerrig på verden utenfor😊 Lykke til når den tid kommer, da, spennende dager for deg framover 😊

Kan nesten virke som, med mindre han er en luring😊 Tusen takk❤️ 

Skrevet

Uke 36 her idag også, jeg opplever nedpress som at hun detter ut, men også den følelsen om stikking som at hun strekker og tøyer alt på vei ned nå.. sunken mage her og 🙂 må tisse konstant! Kjenner masse liv og baluba nå, nesten som man håper hun skal komme litt før tiden før hun brekker et ribbein her 😅

AnonymBruker
Skrevet
mingus skrev (2 minutter siden):

Uke 36 her idag også, jeg opplever nedpress som at hun detter ut, men også den følelsen om stikking som at hun strekker og tøyer alt på vei ned nå.. sunken mage her og 🙂 må tisse konstant! Kjenner masse liv og baluba nå, nesten som man håper hun skal komme litt før tiden før hun brekker et ribbein her 😅

Spennende! Når sank magen din?😁 Dette kan sikkert vare i mange uker enda, men som du sier så hadde det vært deilig om de ikke kom om alt for lenge! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Spennende! Når sank magen din?😁 Dette kan sikkert vare i mange uker enda, men som du sier så hadde det vært deilig om de ikke kom om alt for lenge! 

Fikk beskjed da jeg var innom 3 ganger (en gang pr uke for å sjekke BT) før jul at hun så den hadde sunket for hver gang, så om ikke babyen kommer før, er det iallfall en stor lettelse for lungene mine! 😅 Skal til jordmor imorgen for 36ukersen, blir spennende å se hva hun sier da. Håper jo jeg kan gå helt til termin, men siden UL sa denne babyen er en del over gjennomsnittet, håper jeg litt på at hun vil komme i januar istedenfor 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig ikke helt sikker på hva nedpress er selv etter to svangerskap. Det varierer så veldig hvordan folk beskriver det. Jeg har heller aldri hatt følelsen av at barnet nærmest er i ferd med å falle ut. Men kjenner igjen det du beskriver, stikk og kiling. Det var masse av det de siste ukene. Stikkene tror jeg er at hodet til babyen klemmer på noen nerver når det kommer langt ned i bekkenet. 

Anonymkode: 116ff...be4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...