AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Hei! Jeg er 5 uker på vei i dag, fortsatt veeeldig tidlig på vei. Tidligere i dag trente jeg, og kort tid etterpå fikk jeg moderate smerter/kramper som ligner på mensensmerter, og noe blødning da jeg kom hjem og tisset.. Jeg har lest at småblødning i tidlig graviditet er normalt, men likevel er jeg nå livredd for at det lille frøet er mistet.. Noen som har opplevd lignende?? Hilsen fortvilet førstegangsgravid:(( Anonymkode: 63c1e...1ac
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Blødninger er helt normalt, ikke uroe deg! Jeg fikk en stor klumpete blødning over flere dager i uke 5, det var SA. Men småblødninger burde du ikke uroe deg for! Hvordan går det med deg nå? Anonymkode: 870e8...8a3
Jalee Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 (endret) Endte opp hos legevakta etter å ha fått en vesentlig blødning etter orgasme (😂). Sjekket livmormunnen og alt var visst greit. Tok ett par blodprøver som viste at hCG steg. (I uke 4/5) Dro på tidlig ultralyd uka etter og Jeg hadde visst en blodansamling rett under livmoren på det tidspunktet, så derfor jeg blødde. Alt sto bra til med den lille og fikk høre hjerteslagene. Fikk beskjed om å ta det rolig og ikke anstrenge meg for mye i ett par uker. Blødde ett par ganger etter det ( typ 4/5 ganger) men 20 uker senere er det masse liv og spark i magen 🥰 Håper det hjalp litt å lese min erfaring. Får litt småpanikk i ny og ne men forsøker å ikke hause meg opp for det gjør ingenting til eller fra. Du får ha masse lykke til! Endret 3. januar 2022 av Jalee Glemte å skrive når
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Blødninger er helt normalt, ikke uroe deg! Jeg fikk en stor klumpete blødning over flere dager i uke 5, det var SA. Men småblødninger burde du ikke uroe deg for! Hvordan går det med deg nå? Anonymkode: 870e8...8a3 Etter snart 24 timer med relativt kraftig blødning og legebesøk må jeg dessverre innse at den lille spiren ikke satt seg denne gangen.. Sånn er naturen, og jeg prøver å tenke at alt skjer for en grunn ❤️ Anonymkode: 63c1e...1ac 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Etter snart 24 timer med relativt kraftig blødning og legebesøk må jeg dessverre innse at den lille spiren ikke satt seg denne gangen.. Sånn er naturen, og jeg prøver å tenke at alt skjer for en grunn ❤️ Anonymkode: 63c1e...1ac Veldig vanlig å bare få mensen en uke forsinket ja. Man vet bare om graviditeten fordi man tester tidlig. Veldig mange går til grunne første uka. Det positive er å ha blitt gravid, så må man bare vente på den som sitter Kalles muligens kjemisk graviditet fortsatt i uke 5... Jeg hadde tre kjemiske før hvert av barna våre, tre gravide sykluser, to uten resultat i det hele tatt innimellom de tre og så på sjette pp satt det som i dag er barna våre. Etter nok testing tidlig kjente jeg jo selv om jeg var gravid eller ikke, så hjalp ikke å la være å teste heller 😛 Men ja, det er mye som ikke blir som det skal. Men veldig viktig at det blir som det skal. Så vi får bare være glade for godt sorteringssystem egentlig. Bedre med sen mens uke 5 enn...vel...å miste for hver uke som går senere, dødfødsel, føde veldig syke/misdannede barn osv osv. Tenker jeg sånn er jeg fortsatt glad for de kjemiske og for de superflotte friske barna jeg har født. Lykke til videre, plutselig blir det helt riktig! Anonymkode: 014e9...688 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå