AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Jeg bruker LOS, som tar ca 10% av strømregningen i ekstra gebyr om du utsetter strømregningen pluss 29kr. Jeg synes de burde skamme seg. Vet dere om selskap som ikke tar gebyr for å utsette eller dele opp regningen? Helst som er rimelige i tillegg. Agva kraft er uaktuelle, de har for dårlig kundesørvis. Anonymkode: 17ca0...104
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Hvor lenge har du brukt LOS? Anonymkode: 57e67...a1c
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker LOS, som tar ca 10% av strømregningen i ekstra gebyr om du utsetter strømregningen pluss 29kr. Jeg synes de burde skamme seg. Vet dere om selskap som ikke tar gebyr for å utsette eller dele opp regningen? Helst som er rimelige i tillegg. Agva kraft er uaktuelle, de har for dårlig kundesørvis. Anonymkode: 17ca0...104 Da vil jeg anbefale Fjordkraft. De har prismatch i tillegg, slik at du får negativt påslag på strøm. Anonymkode: 57e67...a1c
Gjest5656 Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 (endret) Du kan få utsettelse hos andre strømselskaper også. Fjordkraft har det, men jeg vet ikke hva det koster. Sikkert andre som har det også. Men merk at det kun kan brukes på en faktura og i god tid før forfall, så du får et problem neste faktura med mindre prisen har gått ned. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da vil jeg anbefale Fjordkraft. De har prismatch i tillegg, slik at du får negativt påslag på strøm. Anonymkode: 57e67...a1c Fjordkraft har sluttet med prismatch fra og med 1. Januar, så dette stemmer ikke. De har forpliktet seg til å aldri selge negativt påslag da dette bidrar til lokkeprising i bransjen. Endret 2. januar 2022 av Gjest5656
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvor lenge har du brukt LOS? Anonymkode: 57e67...a1c Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: 17ca0...104 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 De aller fleste strømleverandørene tar renter når man utsetter fakturaen. Sånn er det jo med andre ting også - banktjenester, studielån osv. Helt normalt. Men de kunne ha spart seg for gebyr i tillegg - i hvert fall nå som strømmen er så dyr... Anonymkode: b4708...aa5
trøndermann38 Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 Betaler 49 kroner for å utsette, vet ikke om noen som lar deg utsette uten å ta ekstra betalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå