AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #101 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er misjonerende ateist. Ønsker å redde svake sjeler fra de grådige klørne til religiøse mørkemenn. 😄 Ingen er mer grådige og skadelgie for samfunn enn ateister Anonymkode: 0ce4c...73d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #102 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 😄 Ingen er mer grådige og skadelgie for samfunn enn ateister Anonymkode: 0ce4c...73d Jepp. Det er bare å se hvor velfungerende Pakistan, Afghanistan og andre samfunn som blir styrt av gud og religioner er Anonymkode: 69771...402 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #103 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jepp. Det er bare å se hvor velfungerende Pakistan, Afghanistan og andre samfunn som blir styrt av gud og religioner erAnonymkode: 69771...402 Statsateistiske Kina, Nord-Korea.Sovjet som drepte titalls millioner av sine innbyggere og drev og fortsatt driver forfølgelse på religiøse var jo såååå bra land mener du? Landene du nevner slet jo lenge før religiøse overtok og har vært gjenom tiår med borgerkriger og fremmede okkupasjoner, det "glemte" du vist å nevne. Anonymkode: 0ce4c...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 6. januar 2022 Forfatter #104 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er misjonerende ateist. Ønsker å redde svake sjeler fra de grådige klørne til religiøse mørkemenn. Er forøvrig medlem av statskirken 🤣Har ikke sett noe poeng i å melde meg ut, ettersom de får like mye penger uansett, og det gir meg stemmerett i kirkevalget. Anonymkode: 69771...402 Har du fulgt med på tiden den norske kirke har ikke vært statskirke siden 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå