Gå til innhold

Trange jeans/bukser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lest og hørt at trange bukser kan være skadelig å gi soppdannelser o.l

Jeg lurer på hvor trange bukser man kan ha før det blir "farlig"?

Jeg liker å gå i ganske trange bukser, men jeg er jo ikke interessert i å få sopp.

Håper noen kan gi meg noen råd på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vil si at jeg tror ikke at det å gå med trange bukser alene vil gi sopp... Selvfølgelig går man med samme bukse og truse konstant i flere dager, og det ikke kommer hverken luft eller rent vann til så kanskje...

Det som er med underlivssopp er at den trenger forskjellige faktorer for å dukke opp, men fuktighet og varme er med på å gi god grobunn, så da er det kanskje lurt å ¨lufte¨en gang i blant ;)

Dessuten tror jeg det er ¨like ille¨ å gå med syntetiske truser bestandig, der huden ikke får puste under..

Det er med underlivvsopp som med andre ting at noen er mer disponert for den enn andre, og det er bare sånn det er. Daglig hygiene er viktig, og man skal ikke bruke særlig såpe, man blir faktisk ren og pen med vann ;) og man skal skylle og tørke godt. Likeså kan det være lurt å gå uten undertøy innimellom, mange som ikke har truse om natta for eksempel. Og de fleste mannfolk liker vel at dama går uten truse under skjørtet ;) Likeså kan det være lurt å ikke barbere vekk all behåringen i underlivet, da denne også har egenskapen at den lager litt luft mellom hud og tøy:)

Og skulle man få sopp er det gode preparater reseptfritt på apoteket, med enkle bruksanvisninger til :)

Skrevet

Det lurer jeg på og, hvor trang er for trang?

Skrevet

Kanskje så trang at buksa gir gnagsår?? :grine2:

Beklager, klarte ikke dy meg...

Nei, hvem vet!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvis du er redd for å få sopp, er kanskje buksene dine allerede for trange :kgblunk: ;)

Skrevet

Tror ikke trange bukser hjelper deg for å si det sånn. Trangt og kanskje litt fuktig og voila. Er du riktig uheldig så kommer faenskapet.

Skrevet

Tanta mi fortalte at på 70 tallet hadde de så trangebukser at de måtte ligge for å få på seg buksa og veninnen måtte hjelpe til med å ta på buksa med tang... det er nok i trangeste laget

Gjest Fruktfat
Skrevet

for trang er når du kan se leppene bevege seg, men ikke høre de snakke.

populært kalt mumlebukse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...