AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Det er flere år siden, lenge før jeg møtte samboer. Kjente han ikke igjen før vi hadde snakket sammen i et par minutter og han hadde fortalt navnet og hørt på stemmen hans. Da husket jeg det. En fuktig kveld på Onkel Donald i 2007. Det ble med den ene kvelden. Er ikke 100% sikker på at det er han. Bør jeg fortelle det til sambo? Anonymkode: a3894...24a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Nei, hvorfor skal du det? Anonymkode: bdac7...a43 10
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 Nei det er fortid. Jeg har vært på 4-5 av kompisene til kjæresten min jeg også Anonymkode: 89de6...308 3
Saftelsker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Hvis det er noe som kommer til å plage deg og gnage så er det like greit, eller syntes jeg ikke du trenger det.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 Artig at bare at du sier at det var på Onkel Donald så kan jeg se for meg dere Anonymkode: 4679e...7cc
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 Ikke noe galt i det,trenger ikke fortelle alt heller. Pulte noen av venninnene til kona jeg også for mange år tilbake siden. Noen av de kunne jeg ha pult igjen om anledningen bydde seg. Anonymkode: 2f992...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 Hvorfor det? Hvorfor valgte du det? Anonymkode: 3775d...789
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei det er fortid. Jeg har vært på 4-5 av kompisene til kjæresten min jeg også Anonymkode: 89de6...308 Slut? Anonymkode: aa862...5d3 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 Jeg har fortalt samboer om hvem jeg har vært med. Hva er farlig med fortid? Anonymkode: 057b1...fa8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #10 Skrevet 2. januar 2022 Min samboer vet ikke noe om hvem jeg har hatt sex med tidligere, hva godt skal det komme ut av å fortelle slik? Anonymkode: e6d4c...475 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #11 Skrevet 2. januar 2022 Hos oss er fortid fortid. Vi trenger ikke vite om tidligere partnere for det vil ikke bidra med noe positivt Anonymkode: 6b2b6...666 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #12 Skrevet 2. januar 2022 Vel her tror jeg også menn reagerer forskjellig. Da jeg møtte min samboer hadde jeg visstnok hatt et ons med en av hans kompiser noen år i forveien. Vi var snare med å fortelle han det, bare for å få det ut av verden. Samboer sa da; vet du, dette kunne vært en dealbreaker, men fordi du var så snar med å fortelle det ser jeg mer på det på den måten at du er ærlig og til å stole på. Ingen som tenker på dette i dag. Anonymkode: 4a878...f2e 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #14 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Slut? Anonymkode: aa862...5d3 Hvorfor skulle jeg vært det bare fordi jeg har ligget med fem andre? Om det så var femti andre så er det heller ikke noe galt med det. Man ligger jo med og crusher jo stort sett på de man møter via venner og omgangskrets og omgås med, og med en stor omgangskrets er det helt vanlig at den ene kjenner den andre og tredje. Er ikke noe rart eller slutty i det. Ligger mye heller med noen jeg kjenner fra omgangskretsen og har blitt kjent med og flørtet med over tid og digger personligheten til enn en fremmed mann fra byen eller nettet liksom! 😊 Anonymkode: 89de6...308 3
Crazydoglady Skrevet 2. januar 2022 #15 Skrevet 2. januar 2022 Nei, ærlig talt, det hadde jeg ikke tatt opp. Siden det er avglemt/ikke hundre prosent sikkert det er han så er det jo ikke akkurat noe ferskt eller noe viktig greie som burde påvirke noe som helst. Bare ikke lyg om samboer tar opp temaet senere (feks fordi kompisen har nevnt det). Da hadde jeg rett og slett bare svart at det hadde jeg faktisk ikke tenkt over, det er så lenge siden og jeg var full, kan hende det stemmer. Har aldri drevet å snakket om hvem vi har ligget med osv i de forholdene jeg har vært i iallefall. Har noen kompiser som det hender det blir noe mer med (vell å merke når vi er single), det blir aldri noe mer enn det og ingen av oss har problemer med å holde fingrene vekke når vi er i et forhold så da tenker jeg faktisk at det er min sak hvem jeg har sex med iallefall, så lenge det ikke er noe pågående med hans kompis. Det hadde jo vært noe annet. Men noe som kanskje skjedde i fylla for 14 år siden (og om jeg tolker rett, før dere ble sammen?) nei. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå