AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Del Skrevet 2. januar 2022 Hvilke treningssentre i Oslo / Lillestrøm kommune er det ferrest kundetrafikk? Er så lei av å være i kø før ulike utstyr og en haug ungdommer som blokkerer og gjør om hele løsvekt-hjørnet til stue. 🙄 Trener på Fresh Strømmen men er villig til å skifte medlemsskap til et annet bedre og litt roligere sted. Sier ikke nei til badstu eller svømmehall heller. Tips? Anonymkode: 9f9a6...e93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Del Skrevet 2. januar 2022 Blir Actic Furuset for langt unna? Rolig, fint anlegg, bra gruppetimer og svømmehall Anonymkode: 793a9...fde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Del Skrevet 2. januar 2022 Fresh Strømmen er bare kaos.. Umulig å trene der. Prøv på noe litt utenfor "sentrum". De som ligger godt til har som regel flest medlemmer også. Anonymkode: b03fd...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Del Skrevet 2. januar 2022 Trente på Mudo når de åpnet, men ble for mye "muskelfolk" for meg. Så byttet jeg til Lillestrøm trening, aldri kø på apperater. Rolig og trivelig senter. Trente mest formiddag og helg. Gode PT'er! Pga jobb byttet jeg til Trento i høst, og elsker det. Trener etter arbeidstid, i 15-18 tiden, og det er alltid rolig. God plass til å trene fritt i ggrupperommen som ofte er ledig, og aldri kø på apperater. Har badstu og solarium og godt med gratis parkering, busstopp rett utenfor. Anonymkode: e10eb...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Del Skrevet 2. januar 2022 Haralds gym er ganske chill. Ikke overbefolket, og de få som er der er bolere som ikke plager deg men kun er der for å trene seriøst uten chitchat mellom settene. Anonymkode: 67657...e0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 2. januar 2022 #6 Del Skrevet 2. januar 2022 (endret) Sterkere trening i Storgata i Lillestrøm. Er du ansatt i Lillestrøm kommune? Endret 2. januar 2022 av sicario Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #7 Del Skrevet 3. januar 2022 sicario skrev (15 timer siden): Sterkere trening i Storgata i Lillestrøm. Er du ansatt i Lillestrøm kommune? Nei men sier ikke nei til ny jobb i kommunen 😊 Anonymkode: 9f9a6...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 3. januar 2022 #8 Del Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei men sier ikke nei til ny jobb i kommunen 😊 Anonymkode: 9f9a6...e93 😊 Som ansatt i kommunen kan man trene veldig billig (300 pr år). Da har man tilgang til et eget treningslokale 24/7. der trener jeg stort sett alene. Meste jeg har sett der samtidig er 5 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #9 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 1/2/2022 den 16.42): Blir Actic Furuset for langt unna? Rolig, fint anlegg, bra gruppetimer og svømmehall Anonymkode: 793a9...fde Bor på Lillestrøm, 40 min til og fra... er litt usikker 😬😬 er litt langt... Anonymkode: 9f9a6...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 4. januar 2022 #10 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bor på Lillestrøm, 40 min til og fra... er litt usikker 😬😬 er litt langt... Anonymkode: 9f9a6...e93 Søke deg jobb i Lillestrøm kommune, så trener du billig døgnet rundt, med lite folk 😄👌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordellia Skrevet 29. september 2022 #11 Del Skrevet 29. september 2022 Fant du en bra plass? :) Jeg lurer på nøyaktig det samme. Orker ikke bråkete senter med mye folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #12 Del Skrevet 8. mars 2023 STERK helse og trening, på Løren og Hasle. Anonymkode: cc5da...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #13 Del Skrevet 8. mars 2023 Tidlig på morgenen hvor som helst. Anonymkode: a53e7...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå