Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest barnebarn
Skrevet

Hun kan ikke holde på med hobbyer lengre, og leser ikke så mye mer..

Tidligere har jeg gitt sengetøy og slikt hun trenger.. vurderer lydbok i år..

andre ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi henne en opplevelse. Ting har hun garantert nok av.

Jeg vet ikke hvor i landet du bor, så det blir vanskelig å foreslå noe konkret.

Noe som ikke er stedavhengig er å ta henne med hjem til andre kjente.

Så gamle mennesker sitter veldig ofte mye alene, det aller beste er om de kan komme seg ut litt, oppleve noe.

Vi hadde med ei på nesten 90 på Slottet, og det var stor suksess.

Skrevet

En kurv med god kaffe/te, en flaske vin (om hun drikker det), konfekt, hjemmelagede julekaker/julekjeks.

Skrevet

Hun bor helt i nord, jeg helt i sør - så å ta henne med på tur blir nok ikke før til sommeren..

Ang. vin - nei, drikker ikke pga at hun er kristen. Spiser ikke søtsaker - redd for å bli feit (og hun er tynn som en strek..)

Andre tips..?

Skrevet

Ikke ting.

Frisørdame som kommer hjem til henne med full overhaling?

Skrevet
Hun bor helt i nord, jeg helt i sør - så å ta henne med på tur blir nok ikke før til sommeren..

Ang. vin - nei, drikker ikke pga at hun er kristen. Spiser ikke søtsaker - redd for å bli feit (og hun er tynn som en strek..)

Andre tips..?

Hm... har vi samme bestemor :ler:

Skrevet

Gavekort på hudpleie/fotpleie?

Skrevet (endret)

I fjor ga jeg min bestemor ett lite trau jeg hadde malt og dekorert, og fylte det med hjemmelagde såper, kanskje det kunne være noe?? Alt kan jo også kjøpes om du heller vil gå den veien...

Endret av LilleMy
Skrevet

En CD med julemusikk? Gode, varme tøfler? En ny nattkjole el.l.? Slikt ser jeg for meg gamle damer kan bli glade for.

Skrevet

såper og kremer er vel det letteste tenker jeg

sånne forbuksgaver

bestemødere har jo gjerne alt

min farmor drikker heller ikke.. så alkohol er jo uaktuelt..

(mye lettere med sambo sine..bare å kjøpe en cocgnac der)

Skrevet

Vet ikke om de har slikt som hud og fot-pleie der hun bor (øde lite sted).

Varme tøfler har hun. Jeg falt litt for ideen om CD, helt til jeg kom på at hun jo ikke har CD spiller... Ikke kasettspiller heller.. Bare radio (og strengt tatt har ville hun ikke tatt ibruk slike "nymotens" ting heller).. *ler*

Gjest Fruktfat
Skrevet

varmt undertøy? (type stillongs, ullundertrøye)

innrammede bilder av barnebarna?

lage kalender for 2006 med bilder av barn og barnebarn?

Skrevet

Kalender var en genial ide. Det tror jeg at jeg skal gå for. Tusen takk, fruktfat!!

Hun er veldig stolt av oldebarna sine (har bare mine to..).. For et stalltips!

Gjest gjest 0
Skrevet

Søsteren til min bestemor sa at hvis man skulle gi henne noe så måtte det være noe hun kunne putte i seg eller på seg! ;)

Og det er sannelig ikke et dumt tips!

Gjest Ingrid78
Skrevet

Jeg har en oldefar på snart 92, og jeg pleier å kjøpe en del store melkesjokolader, eller en eller annen konfekt. For det vet jeg han setter pris på.

Skrevet

Som jeg har sagt.. Min bestemor spiser ikke søtsaker, for hun er redd for å legge på seg.. (og jeg ler bare jeg tenker på det.. Hun er tynn som ei flis.)

men ellers er nok sjokolade en fin gave til de som tør å spise det.. Det de trenger minst er vel noe å stue vekk i skuffer og skap..

Skrevet

Jeg ga pulsvarmere fra Oleana til min bestemor ett år. De ble veldig godt tatt i mot. Pulsvarmere er jo noe som du kan strikke selv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...