Gjest Anonymous Skrevet 11. oktober 2002 #1 Del Skrevet 11. oktober 2002 åhh.. i dag føler jeg meg skikkelig ekkel altså!! Alt er bare feil i kveld... og jeg vet at jeg ikke skal syte over så SMÅ problemer, men jeg gir meg alikevell lov! *får ikke igjen knappene i buksen, og det var ikke så lenge siden den passet perfekt! *celluitter...trenger jeg si mer? :x *mensen (en unnskyldning for at alt er kjipt i kveld) :evil: *Alle venninene mine har slått seg ro med typer/samboere, mens jeg:ingen.. :cry: *Mitt siste frisør besøk ser bare helt for jævli ut! kan ikke gå sånn... :o *Rynker, dobbelthake, hengepupper, slapp rumpe...damn.. :evil: :evil: *Dårlig økonomi Off nei nå skal jeg slutte!!Vet så inderlig godt at jeg ikke har problemer i forhold til alt annet på denne jord! Men trenger å bli minnet på det... Noen her inne som har noen oppmuntrendes ord?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. oktober 2002 #2 Del Skrevet 11. oktober 2002 Been there - done that. Og ingenting er kjipere - og alle andre har noen og råd til å gjøre hyggelige ting og verden er jævlig. Rull deg i det du, vennen - og dermed blir du ferdig med det fortere. For det kommer lysere dager. Helt sikkert. Jada, vanskelig å tro, men jeg vet det, jeg. Gjør noe hyggelig for deg selv i dag. Tenn stearinlys (ikke den klisjeen heller da, men helt sant). I morgen går du en tur for deg selv. Vil du ikke høre deg selv tenke, ta med en radio eller annen musikk rett i øret. Nyt høsten - den er fin om man knekker koden. Det går an å leve godt med dårlig økonomi. Bruk rett-i-koppen-supper som pastasaus i stedenfor å kjøpe dyre ferdigsauser. Da får du en ny spennende smak. Unn deg en flaske vin. Skriv et brev. Et håndskrevet brev. Det er mer verd for folk enn en mail eller sms. Skriv til en venn du ikke har sett på lenge. Sett deg på café og sutt på en kaffe i timesvis (det holder med 1) - kikk på folk, ikke velt deg i andres lykke og din ulykke og se at alle har det bedre enn deg. Men sitt og kop og glo. Les fete utenlandske magasiner som de har sånne steder - tving deg gjennom de meningsløse lange artiklene. Gå på Høstutstillingen eller et galleri. Les en bok. Har du ingen, gå på biblioteket. Lei en suppefilm på video eller se onsdagsfilem på TVNorge. Fordyp deg i artiklene i Morgenbladet. Kjenn deg selv. Lykke til, jeg sender deg en stoor trøsteklem jeg - godt om høsten det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 11. oktober 2002 #3 Del Skrevet 11. oktober 2002 Her kommer en oppmuntrende klem fra meg også!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 11. oktober 2002 #4 Del Skrevet 11. oktober 2002 Tusenfryd. Jeg er ikke debba jeg da. Ikke i dag. Jeg ville bare si deg at alle dine forslag frista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. oktober 2002 #5 Del Skrevet 11. oktober 2002 Noen ganger er ingenting bedre enn en skikkelig god kos med misnøye og depping. Etter et par meter huff og æsj - kan man riste det av seg og gå videre. Men av og til SKAL man kose seg med misnøyen sin..... en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå