Gå til innhold

This is us s5

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ventet et år nå på sesong 5. Noen som vet ca hvor lang tid det tar før den kommer på Amazon prime?  Jeg startet å se på den med sesong 4, så jeg har ikke fulgt den så lenge.. Kjempefrusterende å vite at den ble sendt i fjor vår og fortsatt ikke er ute 😂 eventuelt andre steder jeg kan se den? 

Anonymkode: e56aa...85b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har ventet et år nå på sesong 5. Noen som vet ca hvor lang tid det tar før den kommer på Amazon prime?  Jeg startet å se på den med sesong 4, så jeg har ikke fulgt den så lenge.. Kjempefrusterende å vite at den ble sendt i fjor vår og fortsatt ikke er ute 😂 eventuelt andre steder jeg kan se den? 

De er helt håpløse! 
og så forventer de at vi skal være tålmodige og følge loven..

Anonymkode: 40871...70c

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg var ram på nedlasting før, men har skjerpet meg siste 5 åra. Men de gjør det jo ikke lett da.. 

Skrevet

Mener at sesong 4 kom ut ca et år etter den var først gitt ut, i starten av 2021 (men er ikke helt sikker).

Er konstant inne på Amazone Prime og sjekker om den er blitt tilgjengelig. Sjekket akkurat nå, og den er fortsatt ikke tilgjengelig 😕

AnonymBruker
Skrevet
Ariana807 skrev (8 timer siden):

Mener at sesong 4 kom ut ca et år etter den var først gitt ut, i starten av 2021 (men er ikke helt sikker).

Er konstant inne på Amazone Prime og sjekker om den er blitt tilgjengelig. Sjekket akkurat nå, og den er fortsatt ikke tilgjengelig 😕

Helt håpløst. Og så utrolig irriterende at de er så trege. Elsker serien, og vil jo støtte dem ved å se det lovlig. Men denne ventetiden er tortur. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...