AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Har ventet et år nå på sesong 5. Noen som vet ca hvor lang tid det tar før den kommer på Amazon prime? Jeg startet å se på den med sesong 4, så jeg har ikke fulgt den så lenge.. Kjempefrusterende å vite at den ble sendt i fjor vår og fortsatt ikke er ute 😂 eventuelt andre steder jeg kan se den? Anonymkode: e56aa...85b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har ventet et år nå på sesong 5. Noen som vet ca hvor lang tid det tar før den kommer på Amazon prime? Jeg startet å se på den med sesong 4, så jeg har ikke fulgt den så lenge.. Kjempefrusterende å vite at den ble sendt i fjor vår og fortsatt ikke er ute 😂 eventuelt andre steder jeg kan se den? Anonymkode: e56aa...85b De er helt håpløse! og så forventer de at vi skal være tålmodige og følge loven.. Anonymkode: 40871...70c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #3 Skrevet 3. januar 2022 Ja jeg var ram på nedlasting før, men har skjerpet meg siste 5 åra. Men de gjør det jo ikke lett da.. Anonymkode: e56aa...85b
Ariana807 Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 Mener at sesong 4 kom ut ca et år etter den var først gitt ut, i starten av 2021 (men er ikke helt sikker). Er konstant inne på Amazone Prime og sjekker om den er blitt tilgjengelig. Sjekket akkurat nå, og den er fortsatt ikke tilgjengelig 😕
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 Ariana807 skrev (8 timer siden): Mener at sesong 4 kom ut ca et år etter den var først gitt ut, i starten av 2021 (men er ikke helt sikker). Er konstant inne på Amazone Prime og sjekker om den er blitt tilgjengelig. Sjekket akkurat nå, og den er fortsatt ikke tilgjengelig 😕 Helt håpløst. Og så utrolig irriterende at de er så trege. Elsker serien, og vil jo støtte dem ved å se det lovlig. Men denne ventetiden er tortur. Anonymkode: e56aa...85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå