Gå til innhold

Betakaroten + Sink tabletter for bedre hud?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kviser og litt eksem hud. Er 25 år... En bekjent av meg tok betakaroten og sink og ble sååå fin i huden. Det var en hudlege som anbefalte det. Noen som har prøvd? 

Vil helst ikke gå på isotretinoin selvom det er nok det beste 😕 

Anonymkode: bc784...f57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmmmm

TS

Gjest laPistola
Skrevet

Jeg har tørr hud, litt eksem innimellom og tar blant annet sink og betakaroten.. samt mye fettsyrer og litt solarium. Tror du bare må prøve deg fram, men sink og betakaroten kan være bra for huden. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, laPistola said:

Jeg har tørr hud, litt eksem innimellom og tar blant annet sink og betakaroten.. samt mye fettsyrer og litt solarium. Tror du bare må prøve deg fram, men sink og betakaroten kan være bra for huden. 

Syntes du det hjelper?

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Syntes du det hjelper?

Ja. Jeg tror fettsyrer er det viktigste, hvis jeg går tom for fettsyrer merker jeg det etter 1-2 dager, men føler kombinasjonen er bra for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

TS. 

Jeg fikk fin hud ved å gå på kostholdet til Anthony William - Medical Medium. 

Han har hjulpet mennesker over hele verden til et bedre liv psykisk og fysisk. 

Du kan lese om han på nettet. 

Søker du på Anthony William medical medium hair, skin, nail kommer det frem mye info fra han. 

Du kan også følge han på andre plattformer som Instagram, YouTube, tiktok, og det er en Studiegruppe under hans navn på Facebook hvor du kan få støtte og råd fra andre i samme situasjon. Bare søk i søkefeltet på Facebook etter Studiegruppe Anthony William så kommer det frem 2 norske grupper. 

Ellers kan jeg anbefale Vimergy sin flytende zink, anbefalt av Anthony William. Den norske siden heter Glimja, og der finner du mye av de produktene fra vimergy som Anthony William anbefaler.

Betakaroten finnes det mye av i gulrot, søtpotet og andre fargesterke frukt, bær og grønnsaker. Spis mye grønne bladgrønsaker og urter, for de inneholder mye bra for huden. Spise sitrusfrukter som appelsin og klementin, for de er så bra for huden og inneholder en spesiell kalsium som vitenskapen ikke har oppdaget enda.

Ta sitron eller lime i vannet du drikker, for det renser vannet og tilfører kroppen og huden mye gode vitaminer og mineraler. 

Anonymkode: 73f15...14c

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (Akkurat nå):

Ja. Jeg tror fettsyrer er det viktigste, hvis jeg går tom for fettsyrer merker jeg det etter 1-2 dager, men føler kombinasjonen er bra for meg. 

Det viktigste for huden er væske, vitaminer og mineraler. Det får du gjennom vann, frukt, bær og grønnsaker. 

Man skal være forsiktig med fett, for det kan skade kroppen over tid. Det holder ofte med et fettmåltid om dagen, og ellers spise frukt, bær og grønt. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, laPistola said:

Navn på fettsyrene du bruker? :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

TS. 

Søker du på Anthony William medical medium hair, skin, nail kommer det frem mye info fra han. 

Du kan også følge han på andre plattformer som Instagram, YouTube, tiktok, og det er en Studiegruppe under hans navn på Facebook hvor du kan få støtte og råd fra andre i samme situasjon. Bare søk i søkefeltet på Facebook etter Studiegruppe Anthony William så kommer det frem 2 norske grupper. 

Ellers kan jeg anbefale Vimergy sin flytende zink, anbefalt av Anthony William. Den norske siden heter Glimja, og der finner du mye av de produktene fra vimergy som Anthony William anbefaler.

Betakaroten finnes det mye av i gulrot, søtpotet og andre fargesterke frukt, bær og grønnsaker. Spis mye grønne bladgrønsaker og urter, for de inneholder mye bra for huden. Spise sitrusfrukter som appelsin og klementin, for de er så bra for huden og inneholder en spesiell kalsium som vitenskapen ikke har oppdaget enda.

Ta sitron eller lime i vannet du drikker, for det renser vannet og tilfører kroppen og huden mye gode vitaminer og mineraler. 

Siste rådet var nok det beste. Takk for det!

Jeg vil ikke gå på noe diett eller endre kostholdet mitt. Det klarer jeg nemlig ikke :) 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det viktigste for huden er væske, vitaminer og mineraler. Det får du gjennom vann, frukt, bær og grønnsaker. 

Man skal være forsiktig med fett, for det kan skade kroppen over tid. Det holder ofte med et fettmåltid om dagen, og ellers spise frukt, bær og grønt. 

Er helt uenig med deg når det gjelder kosthold og fett. Det er fett som smører huden, ledd og viktige organer. Vitaminer er lurt. Uten fett vil du jo ikke få særlig opptak av fettløselige vitaminer, som vitamin b som er viktig for huden. 

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (11 minutter siden):

Ja, vil anbefale vimergy sin flytende zink. Den er veldig bra, men man kan bli veldig kvalm hvis man ikke drikker mye til den, eller har mat i magen. Fåes kjøpt på glimja.no. Du kan også bestille direkte fra vimergy USA eller fra Tyskland sin side Supplementa. De var en side i England også, men husker ikke hva den heter i farten. 

Alle. Fargesterke frukt, bær og grønnsaker inneholder mye betakaroten, så det er bare å spise. 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Navn på fettsyrene du bruker? :) 

Triomar ledd og cocosa. Tror ikke merket er så veldig viktig. 

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (1 minutt siden):

Er helt uenig med deg når det gjelder kosthold og fett. Det er fett som smører huden, ledd og viktige organer. Vitaminer er lurt. Uten fett vil du jo ikke få særlig opptak av fettløselige vitaminer, som vitamin b som er viktig for huden. 

Jeg trodde også det til jeg kom over Anthony William medical medium. 

Nå har jeg lite fett i kosten og mye frukt, grønt og bær og urter. Det har hjulpet huden og helsa. 

Sellerijuicen er helt fantastisk. 

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde også det til jeg kom over Anthony William medical medium. 

Nå har jeg lite fett i kosten og mye frukt, grønt og bær og urter. Det har hjulpet huden og helsa. 

Sellerijuicen er helt fantastisk. 

Nei takk. 

AnonymBruker
Skrevet
laPistola skrev (2 minutter siden):

Ja, man må ha litt fett, selvfølgelig, men man trenger ikke så mye hver dag som man tror. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, laPistola said:

Da har jeg bestilt betakaroten og sink først. Så skal jeg sjekke ut noen fettsyrer etterhvert. Takk! :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Siste rådet var nok det beste. Takk for det!

Jeg vil ikke gå på noe diett eller endre kostholdet mitt. Det klarer jeg nemlig ikke :) 

Ja, ville bare fortelle om det. Skal ikke tvinge deg. 

Om du klarer å legge til litt appelsin og grønnsaker bladgrønsaker i kosten vil det hjelpe mye. 😌

Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, man må ha litt fett, selvfølgelig, men man trenger ikke så mye hver dag som man tror. 

Hva tror « man» ? Fett er essensielt for at du skal holde deg i live, det er ikke fancy juice. Jeg vet ikke hvor mye « man» tror, jeg vet at min hud og mine ledd ønsker den mengden fett jeg vanligvis gir den. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, ville bare fortelle om det. Skal ikke tvinge deg. 

Om du klarer å legge til litt appelsin og grønnsaker bladgrønsaker i kosten vil det hjelpe mye. 😌

Det skal jeg prøve på. Takk igjen :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

TS. 

Du høres ut som om du driver med pyramidesalg.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...