Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har erfaringer med merket Filorga, og er det gode produkter? 

Jeg kjøpte meg et serum fra Filorga som heter Global repair-serum og er veldig fornøyd med det. Vurderer å gradvis bytte ut produktene jeg bruker nå til et annet merke etterhvert som jeg går tom. 

Hvis dere bruker dette merket, hvilke produkter er dere fornøyde med? 

Jeg bruker La Mer nå, og er egentlig veldig fornøyd. Huden min har blitt kjempefin (har sensitiv og fuktfattig hud uten urenheter eller grove porer), men La Mer koster skjorta og mere til. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en tester size av fuktighetskreme deres og likte den veldig godt. Men jeg slet med å finne reviews på produktene og siden serien påstås å være gammel syns jeg det var rart med så lite brukererfaringer på nettet, så jeg ble skeptisk til å kjøpe fullsize 

Anonymkode: 42015...0c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vender stadig tilbake til ansiktskremen hydra filler. 

Anonymkode: ed656...730

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt solfaktor derfra, likte den godt. Bortsett fra at den luktet veldig sterkt - av Jasmin. 

Anonymkode: bc93f...641

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med merket og bruker  både serum, øyekrem og dag/nattkrem. Synlig resultater som de lover. Bruker time filler settet

Anonymkode: 83a47...065

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig fornøyd med merket og bruker  både serum, øyekrem og dag/nattkrem. Synlig resultater som de lover. Bruker time filler settet

Hvordan hudtype har du? Har du time filler matte eller den vanlige time filler? 

Skrevet

Takk for svar :) 

Er global-repair kremen jeg har tenkt å prøve når jeg går tom for La Mer, men interessant å lese om andre serier innen merket også 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan hudtype har du? Har du time filler matte eller den vanlige time filler? 

Normal hud, men så sliten og dratt ut+ linjer/rynker. Huden er nå mer plumpet opp og jeg ser betydelig er opplagt ut og flere har kommentert det. Særlig øynene har fått en liten oppstramming. Bruker den vanlige typen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...