AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #141 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Helt i orden. Vi som har vært her en stund vet at det er alltid denne ene som kommer inn i alle trådene og kaprer trådene. At hun tilfeldigvis har en lik kode som deg denne gangen, kompliserer det hele. Anonymkode: 5f4ab...92b Jeg stilte visst feil spm og nei du tar feil i det du tror om meg og du har heller ingenting med hva jeg svarer til ts og om jeg føler for å skrive hvordan jeg har det! Hvorfor plager det deg sånn hva jeg skriver! Anonymkode: 49192...5fd 2
NiceOrNothing Skrevet 2. januar 2022 #142 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): TS her. Jeg skal begynne å skrive dagbok, ta opp alle krangler(enveiskrangler), og ta vare på meldinger(han sender faktisk ikke så mye skriftlig). Skal også gå inn i en sparefase hvor jeg skal spare så mye som mulig av lønnen min(ikke gift, så han har ikke krav på oppsparte midler). Skal heller ikke bruke en krone ekstra til unødvendig oppgradering av felles hus. Er nødt til å finne en måte å komme ut av dette, men jeg tror jeg må begynne planleggingen noen år før jeg går slik at jeg stiller godt forberedt og kan ta med meg barna. I mellomtiden spiller jeg skuespill. Anonymkode: edbd1...5df God planlegging er alfa og omega ❤️👏 ta gjerne lydopptak å før nøye logg over utbrudd / krangler .
NiceOrNothing Skrevet 2. januar 2022 #143 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva mener dere med sikkerhetsplan og krisesenter høres jo helt vanvittig ut?! TS Anonymkode: edbd1...5df Krisesenter er inget dumt sted å være de første ukene , til han har «rast fra seg» . De kan bli meget irrasjonell når fasade rakner . Kommer til å bytte på å skjelle deg ut og be om en ny sjanse . De har så stort ego at de kan «klikke « når noen velger å forlate dem . Hadde valgt å gå i en periode de eldste barna er på ferie m sin far , så du har færre du må beskytte utenom deg selv . Bare det at du skriver du er redd for hvordan han vil reagere , viser med tydelighet at du er under påvirkning av psykisk vold / hersketeknikk etc . «Normale « menn får ikke tantrums av motstand / motgang .
Djungelvrål Skrevet 2. januar 2022 #144 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er noen titalls tusen i Norge som er høye på narsissisme, færre som tilfredsstiller kravet for personlighetsfirstyrrelsen. Var iallfall det psykolog som spesialiserte seg i dette sa i et intervju. Anonymkode: c2005...24b Og for to år siden hadde ingen hørt om det. I dag er alle det. Herregud.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #145 Skrevet 2. januar 2022 Hva med å drite i det og bare slå opp? 🤨 Anonymkode: 918e2...688
Matas Skrevet 3. januar 2022 #146 Skrevet 3. januar 2022 Tråden er ryddet for nedsettende innhold, krenkende utsagn, brukerdebatt, spekulasjoner, avsporinger og samtlige svar til dette. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #147 Skrevet 3. januar 2022 Peonjenta skrev (16 timer siden): Og for to år siden hadde ingen hørt om det. I dag er alle det. Herregud. Få er maligne narsissister, svært mange har derimot narsissistiske trekk, det er også noe som fremelskes i dag. De to kan likevel ikke sammenlignes, sistnevnte skader ikke folk. Anonymkode: 136fd...244
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #148 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 2.1.2022 den 12.37): Har funnet ut at dette er utrolig vanskelig. Blir gjerne totalt overkjørt for han bare kjører på med personangrep. Føler ikke jeg kommer til eller får satt han ordentlig på plass. Noen som har noen tips til hvordan man faktisk KLARER å sette en narsissist på plass? Anonymkode: edbd1...5df Hva vil du med dette? Hvorfor vil du utsette deg for dette? Du kan ikke vinne. Det blir som å overbevise en konspirasjonsteoretiker og vaksinenekter til å ta vaksina. Du vil ikke få det til. Du kan ikke irrettesette og korrigere en personlighetsforstyrrelse. Det blir som å skulle lære opp Ted Bundy til å bli mer empatisk, snill og slutte og drepe. Du vil ikke få responsen du ønsker - Ja, jeg skjønner du har helt rett. Jeg skal gå i meg selv. Det som er mer sannsynlig er at personangrepene mot deg øker og at du vil føle deg enda dårligere med deg selv. Anonymkode: 766c3...2b2 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #149 Skrevet 4. januar 2022 Se for deg statuen "Sinnataggen" i Vigelandsparken. Det er eksen min når han ikke får viljen sin. Tror det er samboeren din også! Sånne folk vinner alle diskusjoner. De setter alle andre funksjoner i sparebluss og setter alle krefter til diskusjonen og kjører full krig om det så bare gjelder hvem som skal ta tannlegetimen til ungen neste uke. Og de gir seg ikke før de har vunnet, om de så holder på til kl 04 om natten. Da gir du selvsagt opp for du vet du må ha et par timer søvn før jobb, og du kjenner han såpass godt nå, at du vet det er ikke vits.... Du forlater ikke en narsissist. Det blir et helvete. Det beste er om han forlater deg. Hva er det du gir han? Sex? Er du vakker? Penger? Er du hushjelpen hans? Slutt med det. Eller gi han mindre og mindre av det han vil ha. Gjør deg uattraktiv for han. La han lete etter narsissistisk forsyning et annet sted, så han forlater DEG! Det gjorde min. Det var ikke planlagt fra min side, men det var det beste som kunne skjedd. Det innså jeg etter at kjærlighetssorgen hadde gitt seg. Tenk at man kan sørge etter tapet av noen som er så stygg med en... Anonymkode: c07d0...8a4 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #150 Skrevet 4. januar 2022 Sant det som står over her. Når de ikke lenger får narsissistisk forsyning fra objektet er det ikke langt fra at de forlater deg, "the grand finale" som det heter, det gjorde min eks. Jeg blandet en lege inn i dette, da jeg lot han vite det ble han direkte redd og bestemte seg for at det var ingenting mer å hente, dette er covert narsissist. De farligste er derimot vanskelige å forlate, jeg har ikke lest hele tråden men du finner mye informasjon i bloggen: psykopati og kjærlighet, du må uansett planlegge din EXIT og forstå hva narsissisme virkelig er. Det nytter ikke å diskutere med slike folk, de er har ikke vanlige menneskelige egenskaper som vi normale, derimot er de store svarte hull som næres av andre mennesker for å kunne leve, hele deres eksistens er et gedigent skuespill Anonymkode: 4bf72...d0b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå