AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #1 Skrevet 2. januar 2022 Har funnet ut at dette er utrolig vanskelig. Blir gjerne totalt overkjørt for han bare kjører på med personangrep. Føler ikke jeg kommer til eller får satt han ordentlig på plass. Noen som har noen tips til hvordan man faktisk KLARER å sette en narsissist på plass? Anonymkode: edbd1...5df
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har funnet ut at dette er utrolig vanskelig. Blir gjerne totalt overkjørt for han bare kjører på med personangrep. Føler ikke jeg kommer til eller får satt han ordentlig på plass. Noen som har noen tips til hvordan man faktisk KLARER å sette en narsissist på plass? Anonymkode: edbd1...5df For og klare det må du være en litt lik person selv. Anonymkode: e2e44...e3d 12
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #4 Skrevet 2. januar 2022 Det kan hende, ja kanskje det osv.. Grey rock. De vil alltid tro de har rett selv om de tar feil. Du får ikke satt en sånn person på plass, du kan bare la deg ikke bli påvirket. Anonymkode: bded6...008 10
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For og klare det må du være en litt lik person selv. Anonymkode: e2e44...e3d Og det er jeg jo ikke. Tidligere var jeg vant med at man kunne diskutere og komme frem til løsninger, det er rett og slett ikke mulig her. Anonymkode: edbd1...5df 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #6 Skrevet 2. januar 2022 Mango skrev (2 minutter siden): Overse han, ikke gi respons. Jeg gjør ofte det, men blir litt tvunget til å gi noen form for respons ellers blir han rasende Anonymkode: edbd1...5df
n_97 Skrevet 2. januar 2022 #7 Skrevet 2. januar 2022 Å "vinne" en diskusjon med en narcissist er nærmest umulig. Om du kan, gå for no contact. Må du ha kontakt, hold den på et minimum og helst skriftlig. 21
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #8 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan hende, ja kanskje det osv.. Grey rock. De vil alltid tro de har rett selv om de tar feil. Du får ikke satt en sånn person på plass, du kan bare la deg ikke bli påvirket. Anonymkode: bded6...008 Akkurat det gjør jeg ofte og så tenker jeg i mitt stille sinn at fyren må jo være sprø. Nesten umulig å ikke la seg påvirke. Blitt flinkere til det med årene, men jeg skjønner jo innerst inne at noe er fullstendig galt og det gjør meg ofte trist og sint. Anonymkode: edbd1...5df 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #9 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gjør ofte det, men blir litt tvunget til å gi noen form for respons ellers blir han rasende Anonymkode: edbd1...5df Da GÅR du fra fra forholdet. Du kan ikke finne deg i slik oppførsel. En som har de trekkene blir aldri kvitt de❤️ Anonymkode: e2e44...e3d 26
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #10 Skrevet 2. januar 2022 n_97 skrev (Akkurat nå): Å "vinne" en diskusjon med en narcissist er nærmest umulig. Om du kan, gå for no contact. Må du ha kontakt, hold den på et minimum og helst skriftlig. Bor jo sammen med mannen! Anonymkode: edbd1...5df
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #11 Skrevet 2. januar 2022 Vanskelig å sette en narsissist på plass skal jeg si deg. Det er praktisk talt umulig. Spark heller denne narsissistiske personen ut av livet ditt, sånne har man ikke godt av å ha i sin omgangskrets. Anonymkode: faf4b...266 15
n_97 Skrevet 2. januar 2022 #12 Skrevet 2. januar 2022 Just now, AnonymBruker said: Bor jo sammen med mannen! Anonymkode: edbd1...5df Da er det beste du kan gjøre for deg selv å flytte. 21
jabx Skrevet 2. januar 2022 #13 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har funnet ut at dette er utrolig vanskelig. Blir gjerne totalt overkjørt for han bare kjører på med personangrep. Føler ikke jeg kommer til eller får satt han ordentlig på plass. Noen som har noen tips til hvordan man faktisk KLARER å sette en narsissist på plass? Anonymkode: edbd1...5df Om mulig så kutter du bare all kontakt med vedkommende. Det er ikke noe poeng i å kaste bort tiden på slikt. Narsissisten ønsker vel oppmerksomhet og en reaksjon, og det er straff nok å ikke gi noe. 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #14 Skrevet 2. januar 2022 Ja, det har jeg. Det er å sette grenser, dvs si hvor skapet står og gå Anonymkode: 69724...271 1
Gjest Alterego666 Skrevet 2. januar 2022 #15 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bor jo sammen med mannen! Anonymkode: edbd1...5df Hvorfor vil du deg selv så vondt?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #16 Skrevet 2. januar 2022 Kan nevne at jeg har bodd sammen med en narsissist. Har aldri følt meg så fri som når jeg flyttet fra han. Håper at du har samme mulighet, Ts. Anonymkode: faf4b...266 11 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #17 Skrevet 2. januar 2022 jabx skrev (6 minutter siden): Om mulig så kutter du bare all kontakt med vedkommende. Det er ikke noe poeng i å kaste bort tiden på slikt. Narsissisten ønsker vel oppmerksomhet og en reaksjon, og det er straff nok å ikke gi noe. Dessverre kan jeg ikke det, vi har barn sammen Anonymkode: edbd1...5df
tussi84 Skrevet 2. januar 2022 #18 Skrevet 2. januar 2022 det er nytteløst å diskutere med en narssesist. Min teknikk er å enten aldri diskutere noe, eller bare jatte med på alt de sier tilbake som du vet ikke stemmer egentlig. Uansett den beste løsningen er å kutte de ut fra livet om man kan. Det å være i et forhold med en narsessist er et dysfunksjonelt og giftig forhold. 7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #19 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan nevne at jeg har bodd sammen med en narsissist. Har aldri følt meg så fri som når jeg flyttet fra han. Håper at du har samme mulighet, Ts. Anonymkode: faf4b...266 Det kan jeg tenke meg. Vet ikke om jeg klarer å komme meg ut av det nå. Han ymter stadig på med trusler, særlig av økonomiske karakter, uten å direkte true meg men bare små hint i ny og ne som får meg til å tenke at han lager et H..... om jeg forlater han. Anonymkode: edbd1...5df
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #20 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, det har jeg. Det er å sette grenser, dvs si hvor skapet står og gå Anonymkode: 69724...271 Og hvordan tok han det? Opplever ikke at det funker. Har gjort det et par ganger og da var det jo som å helle bensin på et sankthansbål Anonymkode: edbd1...5df 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå